Appartement Huize Veronis

AppartementWeer vandaag23°12°
Appartement Huize Veronis

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Veronis voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Huize Veronis in het Nederlands

Schitterende locatie

Corrie Huiding-Stomp
18-7-2017

Huize Veronis ligt boven de baai van Vathi. Het is een mooi complex met een schitterend uitzicht over de baai en stadje Vathi.

Heeft een zwembad waar het heerlijk toeven is. Om naar het stadje te gaan moet je 2 lange trappen af, voor mensen die slecht ter been zijn is dit niet zo fijn. Makis de eigenaar is een vriendelijke man (loco burgemeester van Vathy) die z'n gasten graag naar de zin maakt. Wij hadden het 2 kamerappartement nr. 3 goed ingericht en met een tv met BVN. Ruim voldoende keuken inventaris. Schoonmaak is goed. Wij zaten er vanaf 26 mei. Het was een rustig complex waar wij de volle 2 weken hebben genoten. Het is wel een lange dag om er te komen. Je vliegt op Kefalonie en dan moet je nog met de boot die geen goed aansluiting had. Toen we naar huis gingen werden we met de taxiboot vervoerd. Complimenten voor touroperator die dit appartement in zijn pakket heeft

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Veronis in Vathy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Veronis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.