Aparthotel Viaros

GriekenlandPeloponnesosTolo

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Viaros voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 11 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 11 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Viaros

• 9michel van laarhoven04-07-2016

De ideale plek

Wij zijn reeds verschillende keren hier verbleven en iedere keer een prachtig verblijf. Ok de keuken is miniem, maar wie kookt er nu als je op strand de beste restaurants hebt. Keuken is ideaal op een klein tussendoortje te maken en een koffietje wanneer nodig. Athina en haar zoon zijn heerlijke warme mensen. Kamers zijn steeds netjes en voldoende groot. Ontbijt is i lekker en mooi uitzicht over de baai in de ontbijt ruimt.

• 8Sandra11-08-2012

Prima appartement in Tolo

Prima complex vlakbij centrum en strand van Tolo. Ruime en mooie slaapkamers, sanitair/badkamer prima. Moderne douche. De keuken is niets, mag echt die naam niet hebben. Van alles te weinig, wij hebben er niet gekookt. Gelukkig is ontbijt inclusief, eenvoudig maar goed. Het zwembad is klein, maar wij waren blij dat er een was. Geen apart kinderbad. Vanaf het terras en balkon een schitterend uitzicht over Tolo en op zee. Alle mederwerkers en eigenaresse zeer vriendelijk en behulpzaam. Tolo is verder een aardig toeristenplaats, veel toeristenwinkeltjes, restaurants. Het strand is smal en kiezel. Aan het trand ook vele hippe tentjes. Tolo ligt zeer centraal om een aantal grote bezienswaardigheden zoals Mycene en Epidaurus. De plaats Nafplion is ook een bezoek waard.

• 7Ivon04-07-2012

Piękne widoki

warto udać się statkiem na hydrę!

• 1Marieke Esser11-09-2011

Deceitful and thiefs!!

When we arrived at the hotel we were very shocked! They said that they were only 100 metres from the sea, but we measured it when driving towards it and it was over 500 metres. Very far from centre! We booked a four person room and asked specificly if it was big enough for 4 adults, they said it was but it definitely wasn't! Advertisements were very deceitful. We didn't stay at the hotel and left. The lady told us that we wouldn't be charged. Back in Holland they did charge us for the whole amount!!! Now I only got an amount back without the first night, because they claim we used the bathroom and beds. Certainly not true!! They don't reply on emails and steal your money!!!! Stay as far away from this hotel as possible!!!

• 8Henk30-07-2011

Mooie ligging

De appartementen liggen tegen een helling dicht bij het centrum. Het uitzicht van uit ons terras/balkon was schitterend. Vriendelijk personeel, sanitaire voorzieningen kunnen beter. Ontbijt eenvoudig. Klein maar leuk zwembad met ook mooi uitzicht.

We hebben een auto gehuurd dat klaar stond op vliegveld bij Kalamata. Vanaf hier is het 150 km naar Tolo over voornamelijk provinciale wegen. Vanaf Tolo kunnen er prima uitstapjes worden gemaakt naar de historische sites van o.a. Mycene en Epidauros. Ook de grotere plaaten Nafplion en Argos liggen dichtbij.

Dagelijks vertrekt er vanuit Tolo een boot naar de eilanden Hydra en Spetses. Ook zeker een aanrader.

• 8Ania28-01-2011

Dla lubiących spokój

Byliśmy w końcu września 2010r. Początkowo mieliśmy pokój na parterze, tam było kiepsko.Poprosiliśmy o zamianę i dostaliśmy ładny pokój wyżej.Śniadania smaczne,ale ciągle to samo.Miejsce ciche , raczej dla osób bez dzieci. Z centrum do hoteliku idzie się pod górkę. Warto poszukać nad morzem tawerny prowadzonej przez Greczynko-Polkę , mówiącą doskonale po polsku , u której można zjeść smacznie po grecku.

• 8Gerrit Ligtenberg15-08-2008

Prachtig

Net appartement , vriendelijke mensen en zeer handige ligging tov strand en centrum . Rustig gelegen en toch op 5 minuten van het strand en centrum . Zwembad werd elke avond nauwkeurig schoongemaakt . Weinig last van ongedierte . Douchecabine aan de krappe kant , wel schoon . Heb er zeer leuke vakantie gehad , mede door de mensen en het appartement . Ben dus positief !

• 5J.G. van den Wildenberg21-07-2008

Sanitair onder de maat

Schitterende ligging en dito buitenzijde. Schoonmaak laat te wensen over (onregelmatig en onvoldoende). Sanitair slecht (3 weken geen warm water in de keuken, niet of nauwelijks werkende kranen, kapotte boiler, zeer kleine onpraktisch ingerichte badkamer). Reparaties vinden pas na herhaaldelijk aandringen plaats.

• 9T.Slagboom19-06-2008

Appartment heet VIAROS !

Briljante plek; erg jammer van de slechte service: bijna geen schoonmaak, vuilniszakjes, toiletrollen. Directrice Athena lijkt dit niet als prioriteit te hebben, hoe aardig ze ook probeert te zijn.

• 9Marijke Bink28-05-2008

Uitstekend appartement met een schitterend uitzicht.

Aparthotel Viaros info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met