Hotel Romvi

GriekenlandPeloponnesosTolo
7.5GoedScore uit 2 reviews

7.5GoedScore uit 2 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Romvi

• 8Mette Drøhse, Danmark07-03-2010

Kommer gerne igen

Vi boede i Hotel Romvi i 8 dage i september 2009. Vi boede i lejlighed med 1 soveværelse og 2 sovepladser i stuen. Vi havde i lejligheden terasse med flot udsigt over byen, bjergene og bugten. Alt var meget rent og hyggeligt. Personalet var meget venligt. Vi var på Pelopennes i 10 dage med overskyet og regnvejr,men det kan hotellet jo ikke gøre ved. Byen er meget tilpas med gode spisesteder. Godt udgangspunkt for ture i området

• 7Fam. Vermare15-05-2007

Wij hebben begin mei 2007 een aantal nachten verbleven met onze 2 kids in hotel Romvi. Het hotel is enigszins gedateerd (nog veel bruin), hier en daar een likje verf zou geen kwaad kunnen. Maar het is er krakend schoon, de family room zeer ruim met veel kastruimte en de taverne schitterend gelegen, met uitzicht over de baai en binnen 10 stappen sta je met je voeten in het water. Het strandje loopt langzaam af, ideaal voor kinderen dus. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kleinschalig complex met zeer veel trouwe gasten. Centrum (voor zover dat er is) van Tolo binnen 3 minuten bereikbaar op loopafstand. Wij hebben het er prima naar ons zin gehad. Aan te raden in de omgeving: Nafplion en theater van Epidaurus. Zeker in voorjaar de moeite waard.

Hotel Romvi info

Building information