Appartement Romvi

0Tonen op kaart

8 Reviews over Romvi

• 10Stein Fjeldseth10-05-2009

Lomvi mai 2009

fantastiskt sted for avslapning, meget bra mat!!! med fine omgivelser og hyggelige mennesker fra stedet. Mitt valg neste gang!!!!!!

• 2win10-10-2008

Slecht

Vuile apartementen,slecht onderhouden en achterstallig onderhoud

• 3Winden07-10-2008

Slechte ervaring

Apartement vuil en met veel gebreken Service is niet aanwezig Ontvangst slecht Receptie niet altijd open

• 8John19-05-2008

De appartementen zijn schitterend gelegen maar op een iets of wat steile helling dus mensen die slecht ter been zijn moeten hier rekening mee houden. De balkons met uitzicht op zee zijn perfekt en geven je het echte vakantie gevoel. Thee doeken meenemen en iets tegen muggen maar verder echt perfekt om te verblijven. Zit lekker in het oude gedeelte van Tolo want het nieuwe gedeelte is niet veel soeps en heeft ook geen sfeer. Lekker eten bij hotel (taverna) Romvi verse vis en lokale gerechten aan het strand. Bij het appartement naar het strand lopen en dan rechts aanhouden. Perfekte plaats, behulpzame en vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteits verhouding. Gegrilde sardientjes, silver bream en anchovis zijn aanraders. Een hele mooie vakantie gehad ondanks dat het toch vrij koud was.

• 8Gijs Groothand19-09-2006

Met Joost Jansen helemaal eens, maar de oplossing is dichtbij: ga naar hoofdstraat / supermarkt Hellas star / navulling voor (in NL onbekent maar in app. wel aanwezig) verdampings app. en.....!(ja het werkt, alleen voel ik mij de laatste week een beetje ????) Oké een opgerolde en een tikje vochtige handdoek doet ook wonderen alleen moet de eigenaar dan aan het eind van het seizoen zeker naar de plaatselijke Gamma voor extra dekkende latex

• 8Joost Jansen18-07-2006

Prima appartement, zeker voor Griekse begrippen! Prijs/kwaliteit-verhouding is echt goed. De Franse eigenaar spreekt vloeiend Engels en is de hele dag bereikbaar. Het complex is goed onderhouden en er wordt erg grondig gepoetst. Rustig gelegen met schitterend uitzicht! Mooi zwembad met voldoende ligbedden voor de liefhebbers. Denk alleen aan iets effectiefs tegende muggen, want met Autan alleen red je het niet...

• 9Corina11-07-2006

Mooi uitzicht, grote kamer, wordt goed schoongehouden. Rustig, mooi zwembad, vlakbij winkels, restaurants etc. Nadeel: Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De accomodatie ligt bovenaan een steile weg. In de accomodatie zelf moet je ook veel traplopen.

• 9Hillie03-08-2005

Wij hebben hier een paar dagen gezeten tijdens onze rondreis. Super grote kamer,goed ontbijt en prachtig uitzicht.Groot balkon.Heel aardige eigenaar. Zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit verhouding moet ik gokken.Was onderdeel van een rondreis.

Appartement Romvi info

Veilig betalen met