Appartement Paradise Lost

Appartement Paradise Lost

7.5Goed

Griekenland, Peloponnesos, Tolo

Op vakantie geweest naar Paradise Lost?

7.5Goed

• 6.4Inrichting
  • 6.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Paradise Lost

• 7Miriam Duif05-09-2015

Leuk appartementencomplex voor een paar dagen.

Nette kleine kamer. Er was een piepklein keukentje. Te klein om zelf voor 4 personen te koken. Het complex heeft een zwembad met een barretje waar je heel de dag wat kan drinken. Vriendelijk personeel. Het strand is dichtbij en veel restaurantjes hebben een terras op het strand. We hebben er heerlijk gegeten voor weinig geld. Veel mooie bezienswaardigheden in de buurt zoals Epidaurus en Mycene.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 6Cobus23-06-2015

niet zo schoon, rommelig

Goedkoop verblijf, maar verwacht niet te veel. Leuk zwembad, kamer matig met ranzige douche vol schimmel. maar 1 nacht verbleven, dat was genoeg.

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Ineke en Jan02-10-2009

tolo leuke badplaats

leuk hotel,wij zaten op de bovenste verdieping aan de voorkant dan heb je een leuk uitzicht op het zwembad en gedeeltelijk op zee,klein nadeel wil je ontbijten op je balkon dan is dat wel erg heet, parasolletje zou fijn wezen. de keuken inventaris is ook zeer minimaal,gelukkig had ik een koffiezetapp.bij me met 2 mokken,er was n.l. maar 1 kop en schotel

Gereisd met partner in september 2009

• 8H&N +kinderen en kleinkinderen16-06-2008

Goede appartementen,de onderste zijn alleen klam want daar komt geen zon bij.Vanaf eerste etage aan de voorkant mooi uitzicht. Ligging prima dichtbij het centrum en het strand.Je kan leuke uitstapjes maken via Nafplion.In onze periode 26-5-2008 t/m9-6-2008 was het erg stil in het kleine dorpTolo,waar je goed en voordelig kan eten bij Restaurant Panorama in de hoek (boven,beneden en op het strand).

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Mark16-08-2006

Zijn in eind juli - begin augustus geweest. Keurig appartement en zelfs zeer goed voor Griekse begrippen. Veel jonge gezinnen waardoor het druk is in het zembad. Veel verschillende nationaliteiten. Daarom (helaas) weinig contact tussen de gasten onderling. Plaatsje Tolo stelt niet veel voor, maar zitten wel een aantal goede restaurants. En heel veel te zien in de omgeving. Wij hebben in ieder gavel een hele leuke vakantie gehad daar.

Gereisd in augustus 2006

• 8hilda30-05-2006

Wij zijn net terug uit Tolo, en hebben het erg leuk gehad. Het appartement is niet zo groot maar voorzien van alle gemakken.Goede bedden, badkamer met klein bad en een keukentje. Elke dag schone handdoeken en het personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. In de omgeving zijn veel bezienswaardigheden dus zeker de moeite waard!!

Gereisd in mei 2006

• 7Anna20-05-2006

Prima hotel voor wie op doorreis is. Als het mooi weer is (dat hadden wij daar niet) dan is het er waarschijnlijk nog beter toeven, want het hotel heeft een fijn blauw zwembadje. Kamers zijn basic, maar in orde en schoon. Hotelpersoneel erg vriendelijk.

Gereisd met familie in mei 2006

• 8monique van vliet22-07-2005

mooi complex met zeer vriendelijk personeel, schone kamer, iedere dag schone handdoeken en geregeld bedverschoning. rustig gelegen en toch dicht bij het centrum en het strand. heerlijke vakantie hier gehad

Gereisd in juli 2005

• 9Rob en Veronique12-07-2005

Ideale accomodatie. Goed ingerichte kamer met keukentje en koelkast in gangetje. Airco is tegen betaling, maar absoluut nodig! Dagelijks schoonmaak en handdoekenwissel. Erg vriendelijk personeel. Ligging zeer rustig. Totaal geen geluidsoverlast door beschutte ligging. Zwembad is in weekend nogal druk met Griekse gasten (kennis of familie?). Aanrader.

Gereisd in juli 2005

• 8Louise12-04-2005

Ligging dicht bij strand en centrum (dat overigens weinig voorstelt). Strand met name in de weekeinden druk. Appartement niet groot maar wel keurig netjes. Eigenaresse spreekt Nederlands; is bijzonder aardig. Ligging een beetje rommelig net achter de kustweg die dwars door dorp gaat. Vraag naar bovenste verdieping, dan kijk je nog wat weg. Wel wat last gehad van bussen die toeristen aan het uit- en inladen waren pal bij complex op vreemde tijden. Prima complexje al met al.

Gereisd in april 2005

Appartement Paradise Lost info