Géén boekingskosten

GriekenlandPeloponnesosTolo

7.7GoedScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

9 Reviews over King Minos

• 8Conny16-04-2012

hotel met prachtig uitzicht

Het hotel is mooi, heeft grote kamers, een zwembad, goed eten en een mooi uitzicht op zee. Enige nadeel: voor mensen die slecht ter been zijn is het een steile klim vanaf de hoodstraat naar het hotel.

• 8Wim22-11-2011

Mooi familiehotel

Hotel King Minos in Tolo is een gezellig familiehotel met vriendelijk en voorkomend personeel. De ligging is mooi tegen de berg, vlakbij strand en stadscentrum. Het eten is er gewoon goed, goed ontbijt en buffetdiner. Een aanrader!

• 10Marek19-12-2009

Excellent

Absolutnie super miejsce . Goraco polecam ludziom szukajacym spokojnych wakacji bez stresu z przepieieknymi widokami z balkonu i nie tylko

• 9F. Neamtu06-09-2007

De hotel is gegeven als 4 star hotel. Ik vind het echter een 3 star hotel (ik kan het vergelijken met een Mercure hotel van het Accor ketten). Het is duidelijk better dan een 2 star IBIS maar het is niet zo goed als Novotel, bijvoorbeeld.

we hebben daar niet gegeten en we hebben geen kinderen.

• 7Mark01-09-2007

Hotel ligt aan een zeer stijle weg, de wandeling naar het dorp is een forse afdaling. Kamers zijn ruim, het bad is superklein! Wel airco! Het eten vonden wij erg slecht, het was elke avond maar half warm...en heel irritant: de obers stonden het gehele buffet achter je op je bord te kijken! De laatste 5 avonden was het restaurant gesloten zonder ons dit mede te delen, we moesten 500 meter lopen naar een ander hotel voor ons diner. Het personeel is niet spontaan, wel vriendelijk maar hun engels is niet echt goed! Alles was wel schoon en netjes! Wij gaan er niet terug!!! Matig!

• 4Regina05-06-2007

Das King Minos verfügt über einen tollen Ausblick Richtung Meer und große Balkons. Das war aber auch schon alles. Ein Preis - Leistungsverhältnis ist nicht zu erkennen und wir waren mit 80 EUR/ DZ wohl schon günstig weggekommen (Hauptsaison bis 240 EUR). Die Zimmer sind lieblos eingerichtet, im Bad bröckelt der Putz, durch fehlende Fliegengitter wimmelt es vor Insekten. Die Räumlichkeiten des Hotels sind unübersichtlich und das Frühstück war katastrophal (wir wurden nicht mal gefragt, ob wir Kaffee wollen und das ohnehin karge Buffet wurde einfach abgeräumt), daher wollten wir den Preis für das Frühstück um die Hälfte kürzen (es ging um 8 EUR). Auf diese Weise lernten wir das Personal von seiner echten Seite kennen. Der „Manager“ fühlte sich scheinbar arg in seiner Ehre gekränkt, fuhr uns vom ersten Moment wild fuchtelnd an. Gab Erklärungen ab wie „wenn ich ich in Österreich bin brauch ich auch nicht mehr erwarten“. Weitere trostlose "Argumente" brachten uns zum aufgeben.

• 8Veerle13-11-2006

Heb hier een nacht overnacht. Het is stijl gelegen als je naar het dorp of de haven wilt. Dat is wel spijtig. Er is wel een binnenweg maar die is ook stijl. Dit is toch moeilijk als je niet goed te been bent. De kamers zien er wel ruim uit. Zij waren ook het enige hotel dat Nederlandstalige Tv post had (voor wie eens het nieuws wilt zien). Ook een mooi zwembad en ook mooi gelegen als de zon op komt. Alleen spijtig dat onze avond is geeindigd in een stortvloed daar was toen zeven maanden geen regen gevallen. Je hebt er ook wel een dorpje waar wel wat te beleven valt

• 9Philip22-11-2004

Zeer goede keus in Tolo; zorg wel dat je zeezicht boekt, want dan heb je een fantastisch uitzicht over de baai. Nette kamer (niet overdreven ruim) met de standaardfaciliteiten en een zeer ruim balkon met 2 stoelen en een tafel. De service was uitstekend, heel vriendelijke mensen. Het zwembad zag er keurig schoon uit en er waren voldoende ligstoelen. De sfeer was aangenaam en ontspannen. Het enige nadeel van dit hotel is, dat de weg naar het dorp ontzettend steil is (er is geen trap); dat kan een probleem zijn voor mensen die slecht ter been zijn. Voor rolstoelers is het hotel niet geschikt, want zelfs de lift kun je alleen via 3 traptreden bereiken. Met de auto kun je het hotel makkelijk bereiken via de achterweg en er is voldoende parkeerplaats.

• 8r. liesker03-08-2004

In tolo is dit 1 van de beste keuze's die je kan maken. Wanneer je een goedkope vlucht neemt en zelf een auto huurt is tolo een badplaats waar vooral de grieken zelf naar toe gaan. Het hotel laat zich makkelijk via dilos.com boeken.

Hotel King Minos info

• Satelliet en/of kabel tvBeschikbaar
  • KoelkastBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Pool barBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar