Tijdelijk €25 aanbetaling

Heliotopos

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering
  • 8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Heliotopos voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over Heliotopos

• 8Wendy Zirkzee13-08-2012

Fijne plek om te verblijven!

Heliotopos is wat ons betreft een erg prettig appartementencomplex om in te verblijven: - we hadden een schone, verzorgde kamer met een keukentje met gasfornuis en koelkast, een goed werkende airco, een kluisje (inbegrepen bij de prijs), een vrij goed bed en een goede douche (zeker voor Griekse begrippen). Schoonmaak om de 2 a 3 dagen. Wel vrij gehorig. - het ruime hoekbalkon had fantastisch uitzicht op de baai van Tolo (wij zaten in kamer 19, niet alle kamers hebben uitzicht). - het (kleine) zwembad is mooi gelegen op het dakterras, met ook weer mooi uitzicht op de baai en de bergen. De bar van het zwembad was gesloten. - de eigenares is erg vriendelijk en behulpzaam. - het complex is rustig gelegen, wat hoger in het dorp (vandaar ook het mooie uitzicht). Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het bredere zandstrand van Tolo, met een korte maar steile klim op de terugweg. Het centrum is in een paar minuten te bereiken via een voetpad. - voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

Appartement Heliotopos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Karaiskaki 14, 21056