Tijdelijk €25 aanbetaling

7GoedScore uit 3 reviews

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Esperia voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Esperia

• 8Marianne van den Berg02-08-2006

Met gezin in hotel Esperia gelogeerd van 10/7 tot 31/7 2006(kind 8 jaar. Goed verzorgd hotel, prettige sfeer, vriendelijk personeel, gezellig zwembad, zeer betaalbare poolbar met ruim aanbod. Ontbijtbuffet is eenvoudig maar goed,voldoende keus. Ligging aan de rand van Tolo,zandstrand aan de andere kant van de, vrij drukke, weg. Winkels, restaurantjes op loopafstand. Zeker gaan eten bij Arcadia, Aquarius en Maria! Zee is zeer geschikt voor kleine kinderen. Openbaar vervoer (luxe aircobus)stopt voor de deur zodat men snel en comfortabel naar Nafplion (ook een aanrader!!) kan om van daaruit de Peloponessos verder te verkennen.Tolo is minder geschikt voor uitgaanstypes.

• 6E.J. van As13-11-2005

Wij hebben in de herfstvakantie een week in dit hotel doorgebracht. Nog nooit in zo'n lawaaiig hotel gezeten. Langsrazende brommers en vrachtwagens, luidruchtig personeel en het hotel werd geheel overheerst door een volksdansgroep uit Duitsland die iedere ochtend en avond alle andere gasten wakker hielden. De hotelstaf wilde/kon daar niets aan doen. Ik hoop hier nooit meer terug te komen.

• 7M. Wanders20-07-2005

Keurig hotel.De schoonmaak is perfect. Elke dag wordt er gesopt door zeer vriendelijke vrouwen. Voor het strand hoef je alleen maar de straat over te steken en dit is het mooiste en breedste strand van Tolo. De bus (touringcar met airco) stopt voor de deur. Het ontbijt is eenvoudig, maar goed. Lekker uit eten o.a. Chez Gilles. Probeer, indien mogelijk, naar Epidavros te gaan. Wij hebben er een Grieks drama gezien. Echt geweldig om mee te maken.

Hotel Esperia info

• Adresgegevens