Appartement Blue Sky

AppartementWeer vandaag34°22°
Appartement Blue Sky
7,3

6 reviews over Appartement Blue Sky in het Nederlands

Leuk appartement, goede service en netjes

heer Slegers
22-8-2012

Verschoning van handdoeken en beddengoed wordt 3x per week gedaan. De receptie is van 8.30 uur t/m 24.00 uur bezet, dus met vragen en opmerkingen kun je altijd terecht. De ligging is rustig, geen geluidsoverlast van andere hotels of uitgaansgelegenheden.

2006

In aug 2006, zijn wij in Bue Sky neergestreken. Op zich ruime kamer, maar wat was het vies!!! De keuken en keukengerei waren vies plakkerig gewoon niet te gebruiken! De glazen stonden vastgeplakt in de kast. Goor dus! We hebben enkele foto's toegevoegd! De kamer is, tijdens een verblijf van 2 weken, 1x echt schoongemaakt! Het sanitair, wat in een land waar het erg warm is, minstens 1x in de week een sopje kan gebruiken is ook maar 1x gedaan! De eigenaars van het hotel waren gepikkeerd dat wij de reisleiding hier op aan gesproken hebben. In plaats van meteen actie te ondernemen, deed men niks!!!

Toch hebben we een heerlijke vakantie gehad maar ooit terug naar Bue Sky... nee helaas!

Juni 2006 zeer naar ons zin gehad, oma die het appartement beheerde zeer vriendelijk sprak voornamelijk Grieks dus dat konden we goed oefenen,haar zoon sprak wel Engels dus daar kon je alles goed mee regelen kregen gratis ventilator omdat de airco pas in Juli werkt daar omdat het in onze derde week wel erg warm was, 40 graden

Ligging perfect rustig maar toch direct in de hoofdstraat van Tolo als je het straatje afliep en het strand binnen 5 minuten, ook prima winkels in de buurt en meer dan genoeg restaurantjes en barretjes

2005

waren in sept

cabeka
    4-10-2005

waren in sept. 2005 in Blue sky. De appartementen zijn erg goedkoop ingericht en zeer zeker niet schoon te noemen. Het werkwoord poetsen hebben zij niet uitgevonden!!!! 2x per week schone handdoeken en wc bakjes legen in een warm land is toch echt te weinig. App. zelf waren ruim.

In juni 2005 in Blue Sky geweest

Jaimie
      23-6-2005

In juni 2005 in Blue Sky geweest. Prima appartement:vrij ruime kamer.badkamer en keukenblok wel erg klein (1 gaspit).wel een groot balkon.prima aan te lopen naar strand en centrum. ontevreden over de schoonmaak:tweemaal per week alleen schone bedden en handdoeken en een bezem over de vloer.sanitair werd niet schoongemaakt!

Wij hebben in 2003 2 weken in Tolo(n) doorgebracht in een keurig appartement Blue Sky. Een rustige plek met een terrasje, een barrtje, een pooltje en een zeer vriendelike eigenaar die geen enkel woord over de grens sprak. Maar toch werd je op je wenken bediend.

In de appartementen waren er een paar probleempjes. De "badkamer" was erg klein en innhet appartemnt zelf was er een niveauverschil, waardoor je na enkele ouzos toch maar beter goed moest oppassen. Een groot terras maakte deze kleinighedenechter volledig goed.

Wij gaan dit jaar weer naar Blue Sky

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blue Sky in Tolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blue Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Blue Sky scoort een 7.33 uit 10 op basis van 6 reviews.