Hotel Apollon

9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Apollon voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Apollon in het Nederlands

Met vrienden

goed hotel voor een paar dagen

Griekenland kenner
20-8-2017

Hotel heeft een zeer gunstige ligging t.o.v. strand en stadje. Kamers worden heel goed gepoetst. Minder is dat de hotelkamer zeer klein is. Wij waren met drie personen. Er werd een stretcher bijgezet we hadden alleen een looppad voor ons bed. De kast- en opbergruimte was ook veel te klein voor 3 personen.

Fijn hotel

Janine
16-9-2015

Uitstekende en vriendelijke service!

De kamers zijn ruim en schoon en de bedden zijn zeer comfortabel.

Heerlijke uitgebreid ontbijt en dinerbuffet.

Fijn zwembad met poolbar en het strand dichtbij.

Rustige ligging op een steenworp afstand van de gezellige drukte van het stadje.

2008

Het hotel ligt op de "2e rij" dus niet direct aan zee maar wel centraal in Tolo. De kamers zeezijde zien uit op het zwembad en de wat mistroostige panden van de overburen en daar tussendoor de zee. De kamers zijn goed alsmede het sanitair. Het ontbijt is goed verzorgd en het diner (bij HB) bestaat uit een beperkt keuzemenu maar van goede kwaliteit. De bediening is correct en vlot. Ruime parkeerruimte.

We hebben een aantal aanbieders voor Apollon voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollon in Tolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.