Aparthotel Amaryllis

GriekenlandPeloponnesosTolo

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Amaryllis voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 4 reviews
+41/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9Waardering

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Amaryllis

• 10Petra Vos04-06-2015

Fantastisch, goede prijs/kwaliteit

Alles aanwezig, korelkast, airco, uitzicht, horren en luiken voor de ramen, 2 balkons (superior room), grote koelkast, 2 kookpitjes, wat servies, goede parkeerplaats, vlakbij strand en restuarants, zeer behulpzame eigenaar.

• 8Martijn21-09-2014

Fantastisch uitzicht

Een kleinschalig, net appartementencomplex aan de niet al te drukke randweg van Tolo . Omdat het helemaal bovenin het dorp ligt, kijk je vanaf het balkon over het hele dorp en de baai heen. Een sprookjesachtig uitzicht waar we niet op uitgekeken raakten. Het enige nadeel is de steile afdaling om naar het dorp te gaan, maar dat hadden we graag voor dit uitzicht over. Vriendelijke eigenaar. Toen het een keer met bakken uit de hemel kwam (de enige keer tijdens onze vakantie) kregen we van hem een paraplu om naar een restaurant in het dorp te lopen. Het ontbijt is eenvoudig maar goed. Genoeg te kiezen (broodjes, croissantjes, cake, Engels ontbijt, fruit, etc.). Het zwembad is klein, maar afdoende voor het kleine complex. Ons appartement was ruim en had goede bedden. Een fijne douche. Alles goed onderhouden en schoon. Naast het complex een kleine parkeerplaats waar gasten gratis hun auto op kwijt kunnen. Tolo is dan ook een uitstekende uitvalsbasis voor tripjes op de Peloponnesos.

• 9Robert Vuijk24-10-2013

Een droomplek

Op onze rondreis door een deel van de Peloponnesos kwamen wij langs dit appartement en wij zijn er de laatste week gebleven. Wij hadden wat simpele overnachtingen achter de rug en dit leek een droom. Wat een prachtige locatie. Heel schoon, vriendelijk, ruim. Het ligt ook nog op maar tien km van Nafplio en daar komen wij heel graag.

• 9ilonka11-05-2009

Ruime appartementen met hotelfaciliteiten

Het aparthotel ligt op een heuvel waardoor je een schitterend uitzicht hebt over de baai van Tolon. Ruime, keurige tweekamerappartementen met tv (in sommige appartementen zelfs 2), airco, kluisje, kitchenette. Uitgebreid ontbijtbuffet en een knus zwembad. Eigenaar en zijn echtgenote zijn zeer vriendelijke mensen.

Aparthotel Amaryllis info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met