Appartement Alonia

0Tonen op kaart

3 Reviews over Alonia

• 7A en M17-10-2009

Prima appartement

We hebben in dit appartementencomplex gezeten in juni 2009. Het appartement was klein en sober ingericht. Maar je leeft toch de hele dag buiten. Advies is om lekker te eten in de gezellige restaurantjes ipv zelf de koken (2 electrische kookplaten waarvan een heel klein). Service is prima. Nadat we kortsluiting hadden gehad kregen we zonder problemen een ander, ruimer appartement. Ze doen echt alles om het jou naar je zin te maken. Omgeving is prima. Dagtrip naar Athene is goed te doen met de auto.

• 8Leo08-11-2006

Wij zaten in maisonnette met terras en balkon met mooi uitzicht op de baai. Keukengerei sober maar voldoende. Misschien wat gehorig in hoogseizoen?Rustige ligging op loopafstand van zee. Zeer behulpzame vriendelijke eigenaren die tevens eigenaar zijn van het nabij gelegen hotel Tolon Holidays waar we genoten van een heerlijk ontbijt. Prima uitvalsbasis voor cultuur en natuur.

• 8Ine21-06-2005

Wij hadden een maisonette met 2 terrassen/balkons en 2 toiletten. Mooi uitzicht op zee. Vlakbij centrum.Aardige eigenaren

Appartement Alonia info

Room facilities