Géén boekingskosten

Hotel Aktaion

GriekenlandPeloponnesosTolo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aktaion voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 4 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 6Waardering

4 Reviews over Aktaion

• 8Rick Garnier15-10-2018

Goed hotel op prachtige locatie

Ik ben hier helaas maar één nacht geweest omdat we op doorreis waren in Griekenland, maar het blijft me bij als een van de beste overnachtingen op onze reis. Het personeel was uiterst vriendelijk, de kamers waren allemaal mooi gelegen en ingericht en de locatie was werkelijk prachtig. Vanuit je hotel loop je zo het strand op. Als je 's Avonds langs het strand loopt, loop je eigenlijk langs de rand van Tolo en kom je veel gezellige café's en restaurants tegen. Een heerlijke sfeer met mooi uitzicht. Maar ook in de vroege ochtend heeft het strand voor het hotel een idyllische indruk. Naar mijn mening zeker een bezoek waard.

• 7Lena Durner24-09-2011

Schönes Hotel am Strand

Wir, eine Gruppe von 31 Schülern und Lehrern, waren unterschiedlicher Meinung. Manche Zimmer hatten den "Balkon" in einem Lichtschacht, doch mein Doppelzimmer war sehr sauber, auch das Bad, und hatte einen super schönen, großen Balkon. Das Personal, also auch die Rezeption, waren größtenteils freundlich. Das Hotel liegt direkt am Strand, keine 20 Meter entfernt. Möglichkeiten für ein schönes Abendessen gibt es viele an der Strandpromenade.

Von meiner Seite nur zu empfehlen!!

• 8Jaap12-06-2010

Prima hotel aan het strand gelegen

Tijdens rondreis drie dagen verbleven in dit hotel. Wij hadden een ruime netjes ingerichte kamer met een grote badkamer, prima bed en een balkon met zeezicht! Helaas beschikt Aktaion slechts over vier kamers met zeezicht, alle andere kamers zijn aan de achterkant gelegen en hebben geen noemenswaardig uitzicht. Het hotel is centraal gelegen in Tolo pal aan het strand vlakbij het kleine haventje. Het ontbijt was voor Griekse begrippen prima met dagelijks verse jus d'orange. Vriendelijke eigenaren. Advies: probeer bij boeking een kamer met zeezicht te regelen, dan zul je hier zeker genieten ! Tolo is in het voorseizoen een gemoedelijke badplaats met veel leuke eetgelegenheden pal aan het strand.

• 1Samuel-Heinicke Fachoberschule02-09-2007

Überbelegung des Hotels und kein Verständnis dafür, dass die Zusagen entsprechend dem Voucher auch eingehalten werden. Diskriminierung von Schwerbehinderten Klimaanlage ist zu 90 % abgeschaltet Zimmer sind mit Betten so vollgestellt, dass man nicht mehr treten kann.

Hotel Aktaion info