Hotel Aktaion

Kleine hotelsWeer vandaag36°24°
Hotel Aktaion

We hebben een aantal aanbieders voor Aktaion voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aktaion in het Nederlands

Goed hotel op prachtige locatie

Rick Garnier
15-10-2018

Ik ben hier helaas maar één nacht geweest omdat we op doorreis waren in Griekenland, maar het blijft me bij als een van de beste overnachtingen op onze reis. Het personeel was uiterst vriendelijk, de kamers waren allemaal mooi gelegen en ingericht en de locatie was werkelijk prachtig. Vanuit je hotel loop je zo het strand op. Als je 's Avonds langs het strand loopt, loop je eigenlijk langs de rand van Tolo en kom je veel gezellige café's en restaurants tegen. Een heerlijke sfeer met mooi uitzicht. Maar ook in de vroege ochtend heeft het strand voor het hotel een idyllische indruk. Naar mijn mening zeker een bezoek waard.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Prima hotel aan het strand gelegen

Jaap
12-6-2010

Tijdens rondreis drie dagen verbleven in dit hotel. Wij hadden een ruime netjes ingerichte kamer met een grote badkamer, prima bed en een balkon met zeezicht! Helaas beschikt Aktaion slechts over vier kamers met zeezicht, alle andere kamers zijn aan de achterkant gelegen en hebben geen noemenswaardig uitzicht. Het hotel is centraal gelegen in Tolo pal aan het strand vlakbij het kleine haventje. Het ontbijt was voor Griekse begrippen prima met dagelijks verse jus d'orange. Vriendelijke eigenaren. Advies: probeer bij boeking een kamer met zeezicht te regelen, dan zul je hier zeker genieten ! Tolo is in het voorseizoen een gemoedelijke badplaats met veel leuke eetgelegenheden pal aan het strand.

Gereisd Met partner in juni 2010

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aktaion in Tolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aktaion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.