Reviews over Tiros

Mooi rustig plekje met vriendelijke eigenaar

Vos,
    30-6-2017

Deze camping heeft veel schaduw en een mooi kiezel/keien strand. Mooi helder water. Hele vriendelijke en behulpzame eigenaar Vassillis. In zijn restaurant kun je ook lekker eten. Kleine kaart. Verderop is ook een taverna eventueel. Gratis gekoeld water te pakken bij restaurant/winkeltje. Parasol gaten zitten al vast in de grond op het strand. Sanitair is schoon. Enige puntje voor ons was dat er de 1e dag heel veel vliegen zaten bij onze camper. 2e dag minder.

Heerlijke camping

Paul,
    3-10-2016

Verwacht geen overdreven luxe, maar gezelligheid en eenvoud. Zoals kamperen moet zijn. Sanitair niet super de luxe, maar schoon. Ligging in een fantastische baai, wel op 4 km van dorp voor boodschappen anders hadden we een 10 gegeven. Een dag van tevoren even overleggen met de alleraardigste eigenaar Vassily en hij neemt je de boodschappen mee. Wij wilden er twee dagen blijven, maar het zijn er acht geworden. Je kunt er beperkt, maar goed eten. Een camping met de echte Griekse sfeer in voor- en naseizoen. Kortom een aanrader en wij komen er zeker terug.

Leuk voor maximaal 3 dagen

M. van 't Wout,
    26-6-2011

Ligging is pal aan zee. Veel vaste plaatsen met grieken. In het voorseizoen heerlijk rustig. Helaas wat afgelegen en maar 1 restaurant op loopafstand (300mtr).