Appartement Theoxenia

5 reviews over Appartement Theoxenia in het Nederlands

aardig complexje

Rob Knoester
13-7-2011

"touroperator" schrijft in zijn gids: alle appartementen met zeezicht:DAT IS ABSOLUUT NIET WAAR. Als je een appartement op de begane grond krijgt dan kom je in een donker app. met achterin klein raampje met op 1,5 meter de berg en voorzijde een grote deur met matglas. Wij hebben dat app. geweigerd en na veel gedoe een app op de 1e verd. gekregen waar we uitzicht hadden! Eigenaar verdeelt app. naar datum boeking, zegt ze. Verder geen contact gehad met eigenaren. Boulevard inderdaad vlak bij met al z'n restaurants. Onze voorkeur 1e rechts: Stoupa en 1e links Angelikka, gezellige bediening, goed eten, kortom prima. Hadden 14 dagen auto gehuurd: div ritten gemaakt naar oa Olympia. In onze periode geen overlast van mensen in het complex of verkeer. Stranden waar dan ook erg rustig en over het algemeen schoon. Stoupa is een aanrader, gaan absoluut terug maar niet in Theoxenia [ivm risico beg gr app.] Oja, schoonmaken en wisselen lakens/handdoeken als je 15dgn blijft 3x anders 1x.

Gereisd Met partner in juni 2011

ligging t.o.v. dorpje prima,eigenaresse zakelijk

fam Wijnen
22-6-2011

binnen 2min. op de boulevard/strand, daardoor ook last van nachtelijk verkeer! 'n minpunt is dat je geen transfer van de weg naar acc. hebt; terwijl dit wel op de voucher staat!! Je moet met je koffer zo'n 5 á 600 meter lopen !! Stoupa is een leuk plaatsje . We hebben heerlijk en romantisch gegeten bij Xanikoypa [bij de butcher re-af, 3e restaurantje, donkerblauwe stoelen] Als je reserveert dan liggen de bloemen op tafel en de zonsondergang is subliem daar!! p.s. neem een koffiefilter mee.

Gereisd Met partner in januari 2011

Prima!

Truus
15-8-2010

Heerlijke vakantie hier gehad. Eigenaar en familie zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Ligging is perfect. Uitzicht op de 2e verdieping is prachtig. Ons appartement lag op de BG en was redelijk ruim en zeer schoon. Inrichting is op z'n grieks. Dwz: 2 glazen, 2 messen, 2 vorken etc. Meer heb je toch ook niet nodig. Matrassen zijn alleen wat hard en hobbelig. Voor kleine kinderen misschien niet zo geschikt omdat er geen kinderbad is of andere speelmogelijkheden. Het plaatsje Stoupa is zeer de moeite waard. Vanaf Theoxenia sta je in 2 minuten aan zee.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Prima plek om Stoupa te ervaren!

Wim en Wil van Laar
23-6-2010

Als je binnen 2 minuten vanuit het complex aan het begin van de boulevard bent en de meeste van de ongeveer 20 restaurants in de omgeving binnen directe loopafstand hebt dan kun je alleen van een uitstekende ligging spreken. Het mooiste uitzicht heb je van de 2e verdieping in kamers 306 t/m 309. Het verschil in uitzicht met de 1e verdieping is een extra 18 treden omhoog dus hou daar rekening mee als je moeilijk loopt. Ook vanaf de 1e verdieping vanaf het kleine bijgebouw, wat in de lengte gedeeltelijk voor het grote gebouw staat, is het uitzicht prachtig. Het zwembad wordt goed onderhouden maar is niet geschikt voor hele kleine kinderen. Reken niet op veel contact met de eigenaar, de taal is dan namelijk een probleem. Wij hebben er een prima onderkomen gehad en als je voor een paar dagen bij het autoverhuurbedrijf op de boulevard een auto'tje huurt kun je in de omgeving prachtige tochten maken. Doen dus!

Gereisd Met partner in mei 2010

gewedige locatie

Roelien en Nico Mak
18-5-2010

Een prachtig gelegen accomodatie in een heel leuk plaatsje. het strand vlak bij aan de gezellige boulevard met genoeg eet en drink gelegenheden. de accomodatie is niet geschikt voor mindervalide mensen. een nadeel(tje) de bus zet je af aan de grote weg, vanaf daar 10 minuten lopen tot de accomodatie. Goed te doen, en het uitzicht vanaf het balkon maakt alles goed. boek wel op de bovenste verdieping voor dit prachtige uitzicht. wij hadden kamer 309 naar ons idee de beste. het plaatsje stoupa is heel gezellig maar niet voor jongeren. wel voor b.v. gezinnen met jonge kinderen en oudere mensen.

Gereisd Met partner in Tue May 18 2010 14:34:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Theoxenia in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Theoxenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.