Villa Olympia

Meer villa info

18 reviews over Villa Olympia

• 9Jochem en Marleen02-08-2013

Prachtige villa

Wij zijn net terug met 2 vrienden van Villa Olympia. De villa's liggen rustig gelegen op ongeveer 1 km van het strand.Wij hadden villa Olivia en dit was een geweldig huisje met 2 slaapkamers,2badkamers en woonkamer met compleet ingerichte keuken. En niet te vergeten je eigen zwembad in je tuin!!! Alles wordt keurig bij gehouden en alle airco's zijn apart te regelen. De afstand naar het dorp Stoupa is te groot om te lopen dus ik raad wel aan een vervoersmiddel te huren.(auto +/- €40 per dag en scooter +/- € 10 per dag) Er rijdt een taxi in het dorp maar deze rijdt maar tot 00.00 uur! Kortom: een heerlijke villa met privé zwembad in een schitterende omgeving!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9Karin van der Pluym14-08-2011

heerlijk om te relaxen

Mooi ingerichte villa met een zalig en groot zwembad (ca. 30 m2). Ruimte in de villa is groot genoeg, buiten lekkere zitjes. Grote koelkast waar je veel in kwijt kunt met een groot vriesvak. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een rust en wanneer je niet elke dag op een druk strand wil liggen. Villa's hebben zoveel comfort dat je niet weg hoeft/wil. Tip om een scooter of auto te huren want de villa's liggen 1,5 km. buiten centrum van stoupa.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Miranda12-08-2011

heerlijke vakantie

Deze accommodatie is zeer zeker een topper, we hebben een heerlijke vakantie gehad. Wel jammer dat er een paar kleine dingen kapot waren, geen ophangstang voor de douchekop, een los handdoekrekje en de buitenverlichting aan het huisje deed het niet,jammer want het zijn dingen die je zo kan maken. We hebben scooters gehuurd bij Moto Steki, echte een aanrader...! Je kan via de site een scooter reserveren. De afstand naar Stoupa is te ver om te lopen. De boodshappen zijn erg duur in Griekenland, je kan beter uit eten gaan. Nadeel is dat je het vuilnis zelf moet wegbrengen naar de dichtsbijzijnde container en dat is 1,5 km verderop.het zou handig zijn als die bij de villa's in de buurt staan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9Fam. Schuijt11-08-2011

Geweldig mooie villa

Super vakantie gehad in het gezellige Stoupa. Neem er wel een auto bij, want te voet is op zich wel te doen, maar 's avonds langs een weg lopen in het donker is niet verstandig. Tip, ga heen met de auto en, na enkele heerlijke glazen ouzo of Mithos bier, neem je gewoon de taxi terug voor een paar euro. 's Ochtens naar de bakker voor vers brood haal je dan je auto weer op. Stoupa is een heel leuk plaatsje met wel 20 restaurantjes en diverse leuke terrassen. Gelukkig geen discotheken. Ons favoriete restaurant was Liastres naast Cafe Enigma aan het einde van de boulevard in een zijstraatje (andere einde van de boulevard dan het haventje) Je kunt in Stoupa eten voor €. 11,00 a €. 12,00 per persoon. Onze hostess Marga was SUPER, staat altijd voor je klaar als je haar nodig hebt en geeft ook hele goede informatie over wat er te doen is in de provincie Mani. Die meid krijgt echt alles voor elkaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Kirsten13-07-2011

Volop genieten!

Wat een mooie villa! Wij hebben er een fantastische vakantie gehad, heerlijk met je eigen zwembad. We zaten met ons vieren in de villa en hadden 2 badkamers en 3 slaapkamers, genoeg privacy. De ligging is idd een nadeel, naar het dorp heb je echt een scooter nodig. Maar ik blijf erbij dat deze mooie villa fantastisch is! En idd, Marga is super!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 10Leo24-12-2010

Geweldige villa's, bijzonder luxe

Wij hebben hier een fantastische vakantie beleefd. Het is geweldig om een eigen zwembad te hebben zonder handdoeken neer te moeten leggen om van een plek verzekerd te zijn. De eigenaresse is echt heel vriendelijk en de hostess Marga is inderdaad helemaal top! Hopelijk is zij er volgend jaar weer, want geheel tegen onze gewoonte in is de reis naar deze villa's volgend jaar ook al weer geboekt. De paar nadelen die wij kunnen ontdekken zijn dat je echt wel een scooter of auto moet huren vanwege de ligging zo ver van het dorp en omdat het zo luxe is, is het nog wel een afknapper om de afwas te moeten doen. Een vaatwasser was welkom geweest. O ja, het is jammer dat je bij de transfer als laatste wordt weggebracht en als eerste weer wordt opgehaald.
    Maar verder helemaal top!

Gereisd met partner in januari 2010

• 8dennis29-08-2010

villa met veel ruimte.

Ruime villa's , alleen die ligging he. (1300 meter tot bakker, 1500 meter tot supermarkt, en nog verder naar het centrum). Daarnaast liggen de villa's naast een snelweg die door sommige als racebaan worden gebruikt. (je moet echt oppassen als je langs deze weg loopt). Oftewel een auto is een must (zonder kan je niet). Helaas werd onze villa slechts 2 maal per week schoongemaakt waardoor je wel heel veel afval had. (ook beddengoed en handdoeken worden 2 maal per week verschoond). Hostess Marga is een toppertje! (leuk stukje fietsen dus !)

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 10marie197327-08-2010

Geweldige villa, beetje ver van dorp

Dit was onze 1e vakantie met onze tweeling, zij waren 10 maanden oud met deze reis. De villa is echt super, de eigenaren heel vriendelijke en behulpzaam en hostess Marga ook een toppertje. Twee nadelen aan deze acoomodatie: echt ver van Stoupa boulevard, sorry is echt niet te lopen. Je hebt echt een auto nodig. En, er is geen ondiep gedeelte in het zwembad. Met kleine kinderen is dat jammer. Wij waren met 4 volwassenen en dus 2 kleine kinderen, de ruimte is zeker voldoende en de kamers en badkamers zijn zeer goed. Voor griekse begrippen is het een bijzonder luxe villa. Het is heerlijk om 's middags aan je prive zwembad te zitten terwijl te kinderen slapen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 8vanplateringen19-09-2009

Supermooie villa op toplocatie!

Wij zijn net terug van drie weken Stoupa.Hebben een heerlijk relaxte vakantie gehad, mede door de luxe villa.Alles wat je wenst op een vakantie was daar aanwezig, alleen een butler ontbrak nog(misschien een tip voor onze touroperator.......) De eigenaresse was heel lief en attent.Wij hadden vanaf de 4e dag pas een huurauto en de 2e dag bood ze ons haar eigen auto al aan.En haar eigengebakken cake smaakte ook prima. Echt ideaal was het zwembad wat heel goed schoon gehouden werd, s,avond laat na een lange wandeling naar Stoupa was het heerlijk om een duikje te nemen.Mede door de hostess (Marga) een heerlijke zorgeloze vakantie gehad.We komen hier zeker terug! Marga groetjes van Ron en Elly

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Fam Zuiderbaan28-07-2009

Een aanrader

We hebben hier een droomvakantie gehad. Prachtige villa met mooi schoon zwembad. Een fantastisch uitzicht. Prima bedden en overal in huis airco, dit is erg aangenaam. Zeer bescheiden maar attente gastvrouw. Voor Marga van Sudtours ook alleen maar lof, ze was zeer enthousiast en attent. Een auto is wel aan te raden want je zit ongeveer een kilometer vanaf Stoupa en dat wel via een klimmende weg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats