Aparthotel Mani's Rose

Meer aparthotel info

37 reviews over Aparthotel Mani's Rose

• 2019
    7Yvonne09-09-2019

Ruim appartement, op loopafstand van boulevard

Bij zwembad te weinig bedjes en parasols. De weinige bedjes, die er zijn worden vaak de hele dag "gereserveerd" zonder dat je er überhaupt iemand op ziet. Parasol op balkon voldoet niet.

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

8J.Bosch de Wit28-09-2016

prima verblijf, ruim appartement.

Een beetje ver van het strand/de boulevard /de winkeltjes. Veel betaalbare eethuisjes. Openbaar vervoer slechts 4x per dag.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 10erik15-09-2016

Geweldig mooie weken

Wat een fijn complex is Mani`s Rose. Wat hieronder staat (van "Linda") klopt nog steeds, met dien verstande dat bij ons de Wifi ook supergoed was. We hadden dan ook appartement 12, met een Wifi-versterker op het balkon. Mooi zwembad, leuke boulevard, genoeg leuke restaurants, lekker strand en een groot appartement: voor een mooie vakantie is alles aanwezig. Beide dames van de receptie zijn ook erg behulpzaam bij eigenlijk alles. Het leuke van Stoupa vonden we ook dat het nog echt authentiek Grieks is. Eigenlijk kan ik maar een nadeel opnoemen: het aantal vakantievierders van boven 60 jaar had wel erg de overhand, en dan vooral Britten, maar goed, daar behoor ik zelf ook toe. Best wel een plek om nog eens naar toe te gaan!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Linda13-09-2015

Geweldig appartement

Ruim, nieuw, schoon, heel en voorzien van alles. Koffiezetapparaat én waterkoker én elektrische dubbele kookplaat, voldoende, ruim assortiment heel servies en bestek, tot gebaksvorkjes aan toe. Diverse bijna nieuwe pannen, sapkan in de koelkast. Zelfs een kristalachtig bloemenvaasje op tafel! Mandje met extra handdoek met, als in een hotel, allerhande mini toiletartikelen. Airco en kluisje bij de prijs inbegrepen. Lekkere stoelen op het balkon, en een wasrekje daarover. Elke dag worden de emmertjes geleegd, toiletpapier aangevuld en geveegd, 3x per week schone lakens en handdoeken. Vriendelijke dames in de receptie (die van 8.00 - 22.00 uur open is). Ieniemienie minpuntje is dat er in de kamers zelf amper wifi is. Wel bij/on onze voordeur, vanaf het algemene gedeelte. Op sjokafstand van het strand/de boulevard (2x rechtsaf), warme bakker op 50 meter (linksaf), fatsoenlijke supermarkt op 200 meter (achterom)

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9H. Boot01-06-2015

Geweldig appartement

Een adres om zeker weer terug te komen. Lief en zeer behulpzaam personeel. Iedere dag wordt er schoongemaakt, om de dag schoon beddengoed en handdoeken! Alle faciliteiten in het appartement aanwezig. Bij aankomst liggen de zeepjes, douchemuts en zelfs een schoenlepel voor je klaar. Locatie prima, wij hadden uitzicht op zee met een heerlijk balkon. Strand, wat winkeltjes en veel eetgelegenheden op ruim 5 minuten lopen. En sinds kort is er ook een lekker zwembad. Stoupa is een kleine plaats helemaal geschikt voor mensen die niet van een hoop gedoe houden. Het is er gezellig en gemoedelijk. Niets te doen voor de jeugd. De omgeving is echt geweldig mooi.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Dietvorst24-09-2013

fantastisch

We hebben een fantastische vakantie gehad, prima appartement op centrale plaats gelegen van strand, restaurants, bakker en supermarkt. Een aanrader voor een ieder. Eleni en Maria, bedankt voor jullie lieve zorgen.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Wim Meijrink18-09-2013

Centraal gelegen

Mani's Rose is centraal gelegen in het plaatsje Stoupa, grote supermarkt en bakker binnen handbereik. Ook zijn de stranden zeer aantrekkelijk en wordt men op zijn wenken bediend. De appartementen zijn ruim en comfortabel, en natuurlijk niet de weg te denken dames aan de receptie (Eleni en Maria) die er altijd voor je zijn. Kortom kunnen wij terugdenken aan een geslaagde vakantie. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9koster31-07-2013

Wat een topper,alles werd voor je gedaan.

Mooie schone grootte kamers Receptie wordt prima bevolkt door 2 dames die alles voor je over hebben niets is hun teveel,als je iets geregeld moet hebben en je komt er niet uit even naar de receptie en het wordt gedaan.Lekker dicht bij het strand ,bakker op de hoek grote super 200 meter van app.Komen zeker terug.Fam A.Koster

Gereisd met partner in juni 2013

• 9J van Gestel29-05-2013

voor herhaling vatbaar.

Eenvoudig maar goed verzorgd. Mooie omgeving maar het uitzicht is iets minder. Veel restaurants in de omgeving.

Gereisd in mei 2013

• 9Nico Wacker21-09-2012

Fantastische plek

Een modern, in uitstekende staat verkerend appartementencomplex dat ideaal ligt t.o.v. strand, boulevard (waar de restaurantjes zijn), supermarkt, bakker. Het personeel is zeer gastvrij, behulpzaam en servicegericht. Er werd zeer goed schoongemaakt, alle lof voor de schoonmaakhulp. Beddengoed en handdoek werden om de dag verschoond. Als welkom ontvingen wij een klein flesje rosé. De restaurants Akrogiali, Pefko, Stoupa, The 5 brothers en Rodi (Italiaan) waren onze favourieten mede omdat ze een uitgebreide kaart hadden.

Gereisd met partner in september 2012

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats