Aparthotel Mani's Rose

Aparthotel Info

Meer aparthotelinfo

37 reviews over Aparthotel Mani's Rose

• 7Yvonne09-09-2019

Ruim appartement, op loopafstand van boulevard

Bij zwembad te weinig bedjes en parasols. De weinige bedjes, die er zijn worden vaak de hele dag "gereserveerd" zonder dat je er überhaupt iemand op ziet. Parasol op balkon voldoet niet.

• 8J.Bosch de Wit28-09-2016

prima verblijf, ruim appartement.

Een beetje ver van het strand/de boulevard /de winkeltjes. Veel betaalbare eethuisjes. Openbaar vervoer slechts 4x per dag.

Met vrienden

• 10erik15-09-2016

Geweldig mooie weken

Wat een fijn complex is Mani`s Rose. Wat hieronder staat (van "Linda") klopt nog steeds, met dien verstande dat bij ons de Wifi ook supergoed was. We hadden dan ook appartement 12, met een Wifi-versterker op het balkon. Mooi zwembad, leuke boulevard, genoeg leuke restaurants, lekker strand en een groot appartement: voor een mooie vakantie is alles aanwezig. Beide dames van de receptie zijn ook erg behulpzaam bij eigenlijk alles. Het leuke van Stoupa vonden we ook dat het nog echt authentiek Grieks is. Eigenlijk kan ik maar een nadeel opnoemen: het aantal vakantievierders van boven 60 jaar had wel erg de overhand, en dan vooral Britten, maar goed, daar behoor ik zelf ook toe. Best wel een plek om nog eens naar toe te gaan!

• 9Linda13-09-2015

Geweldig appartement

Ruim, nieuw, schoon, heel en voorzien van alles. Koffiezetapparaat én waterkoker én elektrische dubbele kookplaat, voldoende, ruim assortiment heel servies en bestek, tot gebaksvorkjes aan toe. Diverse bijna nieuwe pannen, sapkan in de koelkast. Zelfs een kristalachtig bloemenvaasje op tafel! Mandje met extra handdoek met, als in een hotel, allerhande mini toiletartikelen. Airco en kluisje bij de prijs inbegrepen. Lekkere stoelen op het balkon, en een wasrekje daarover. Elke dag worden de emmertjes geleegd, toiletpapier aangevuld en geveegd, 3x per week schone lakens en handdoeken. Vriendelijke dames in de receptie (die van 8.00 - 22.00 uur open is). Ieniemienie minpuntje is dat er in de kamers zelf amper wifi is. Wel bij/on onze voordeur, vanaf het algemene gedeelte. Op sjokafstand van het strand/de boulevard (2x rechtsaf), warme bakker op 50 meter (linksaf), fatsoenlijke supermarkt op 200 meter (achterom)

Met vrienden

• 9H. Boot01-06-2015

Geweldig appartement

Een adres om zeker weer terug te komen. Lief en zeer behulpzaam personeel. Iedere dag wordt er schoongemaakt, om de dag schoon beddengoed en handdoeken! Alle faciliteiten in het appartement aanwezig. Bij aankomst liggen de zeepjes, douchemuts en zelfs een schoenlepel voor je klaar. Locatie prima, wij hadden uitzicht op zee met een heerlijk balkon. Strand, wat winkeltjes en veel eetgelegenheden op ruim 5 minuten lopen. En sinds kort is er ook een lekker zwembad. Stoupa is een kleine plaats helemaal geschikt voor mensen die niet van een hoop gedoe houden. Het is er gezellig en gemoedelijk. Niets te doen voor de jeugd. De omgeving is echt geweldig mooi.

• 9Dietvorst24-09-2013

fantastisch

We hebben een fantastische vakantie gehad, prima appartement op centrale plaats gelegen van strand, restaurants, bakker en supermarkt. Een aanrader voor een ieder. Eleni en Maria, bedankt voor jullie lieve zorgen.

• 9Wim Meijrink18-09-2013

Centraal gelegen

Mani's Rose is centraal gelegen in het plaatsje Stoupa, grote supermarkt en bakker binnen handbereik. Ook zijn de stranden zeer aantrekkelijk en wordt men op zijn wenken bediend. De appartementen zijn ruim en comfortabel, en natuurlijk niet de weg te denken dames aan de receptie (Eleni en Maria) die er altijd voor je zijn. Kortom kunnen wij terugdenken aan een geslaagde vakantie. Voor herhaling vatbaar.

• 9koster31-07-2013

Wat een topper,alles werd voor je gedaan.

Mooie schone grootte kamers Receptie wordt prima bevolkt door 2 dames die alles voor je over hebben niets is hun teveel,als je iets geregeld moet hebben en je komt er niet uit even naar de receptie en het wordt gedaan.Lekker dicht bij het strand ,bakker op de hoek grote super 200 meter van app.Komen zeker terug.Fam A.Koster

• 9J van Gestel29-05-2013

voor herhaling vatbaar.

Eenvoudig maar goed verzorgd. Mooie omgeving maar het uitzicht is iets minder. Veel restaurants in de omgeving.

Anders

• 9Nico Wacker21-09-2012

Fantastische plek

Een modern, in uitstekende staat verkerend appartementencomplex dat ideaal ligt t.o.v. strand, boulevard (waar de restaurantjes zijn), supermarkt, bakker. Het personeel is zeer gastvrij, behulpzaam en servicegericht. Er werd zeer goed schoongemaakt, alle lof voor de schoonmaakhulp. Beddengoed en handdoek werden om de dag verschoond. Als welkom ontvingen wij een klein flesje rosé. De restaurants Akrogiali, Pefko, Stoupa, The 5 brothers en Rodi (Italiaan) waren onze favourieten mede omdat ze een uitgebreide kaart hadden.

3 tips over Aparthotel Mani's Rose

• Wim Meijrink, 18-09-2013

Bezoek de grotten van Vlychada in Pirgos Dirou niet ver van Areopoli.

• vennekrets, 10-08-2012

Bezoek Monemvasia, Mycene, Epidavros, Kanaal van Korinthe, Nafplio, Vatheia etc. Alles is qua tijd redelijk goed bereikbaar, ook Korinthe en Mycene (ca. 2,5 uur) dankzij de nieuwe (tol)weg.

• H. Boot, 01-06-2015

Ga eens een keer eten in het restaurant bij Maria, de zus van de receptionistes en vraag om het verrassingsmenu. Je krijgt dan steeds kleine bordjes met echt Grieks eten. Heb je genoeg dan zeg je dat. Je betaalt alleen wat je opgegeten hebt en de rekening zal je echt meevallen!

11 vragen over Aparthotel Mani's Rose

• Henny betten, 17-11-2014

zwembad

Is er een zwembad bij jullie apparthotel

H. Boot, 01-06-2015

ja

• Fam.A.Koster, 02-05-2013

aanwezig

Geachte Wim,

Wij komen 24 juni voor 15 dagen naar Mani'.s Rose.

Graag zouden willen weten of er ook een waterkoker en koffie zet app. in de app aanwezig is.

En wat eventueel nog meer aanwezig is in app.dan hoeven wij dat niet mee te nemen

Bij Voorbaat dank en wij verheugen ons om naar jullie toe te komen. Groeten Fam A.Koster.

bakker, 11-06-2013

huur in nl bij sunnycars .ben je goed verz en is uiteindelijk goedkoper.

• Bert van Leussen, 14-06-2012

rechtstreeks boeken.

Hallo Wim, Wij willen graag eind juli begin augustus 2012 7/8 dagen bij jullie verblijven. Hebben jullie dan nog een appartement/studio vrij? Is het mogelijk om rechtstreeks bij jullie te boeken of gaat alle via reisorganisaties. Wij gaan na deze week nog verder Griekenland in met de auto, dus kunnen niet een vliegreis/hotel combi boeken. Vriendelijke groeten Bert van Leussen

Aparthotel info

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats