Géén boekingskosten

Appartement Maniatiko

GriekenlandPeloponnesosStoupa

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Maniatiko voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 40 reviews

Meer appartement info

40 Reviews over Maniatiko

• 10desiree02-10-2013

ontspannend en rustig

Al 5x geweest; het is iedere keer weer fantastisch. Keuze uit 23 verschillende soorten stenen huisjes met tuin. Tegen de berghelling aan. Het uitzicht is verschillend, maar allemaal fantastisch: op de bergketen, de zee of de omliggende natuur. De manager en de huishoudelijke dienst zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Prijs/kwaliteitsverhouding was prima. Er is geen restaurant. Een (huur)auto is wel noodzakelijk. De kamers zijn eenvoudig, summier en sfeervol ingericht. Er wordt dagelijks schoongemaakt en dagelijks schone lakens. Voor kinderen is het rustig en veilig. Maar geen speeltuin, e.d..

• 10Anne06-11-2012

Maniatiko heeft ons hart veroverd

In juni 2009 voor het eerst in Maniatiko. Heerlijk; ruimte, rust, schoon en het gevoel van ‘thuiskomen’. Het restaurant Frigano en zwembad op loopafstand, 2 weken genieten! In 2011 weer afgereisd, nu met huurauto. Johann was inmiddels eigenaar en na een warm welkom op naar ‘ons huis’. Zalige vakantie! In 2012 konden wij de reis, via het reisbureau, niet boeken, vol. Een andere accommodatie geboekt. De eerste avond gelijk eten bij Frigano, een zeer warm welkom van Johann en Kiki, die vol verbazing hoorden dat wij niet bij hen konden boeken! Maniatiko was niet vol. Opnieuw het gevoel van ‘thuiskomen’, genoten van het eten, de sfeer en de goede zorgen van Johann en Kiki. De rust zo halverwege op de berg, het uitzicht over het zwembad, de bergen, de zee en Stoupa. De beslissing stond vast, nooit meer ergens anders heen als we naar Stoupa gaan. Met een warm afscheid hebben we afscheid genomen van Johann en Kiki en hun Maniatiko Village.

• 7Johannes10-07-2012

Mooie appartementen,,, Maar,,,,,,

Eens met onderstaande beoordelingen. maar.... toch enkele puntjes van kritiek. De metalen (recht op zitten) balkonstoeltjes zonder armleuning zijn een krime voor je rug en kun je je gasten eigenlijk niet aan doen. De (zwembad) bar is pas vanaf 19.00 uur open, ook in het hoogseizoen (nieuwe regel van de altijd lachende Johan). Dus voor een koffie of een glaasje moet je 500 mtr terug naar je appartement en weer 500 mtr terug naar t zwembad. Als je geen ontbijt heb geboekt, maar wel bij johan brood haalt, krijg je 't brood van gisteren, voor de dubbele prijs dan in de winkel. (uiteraard eigen keus) Slechts acht zonnebedjes beschikbaar bij t zwembad en niet één tafeltje en stoeltje. Zwembad en omgeving worden s'avonds (eigenlijk de hele 2 weken) niet schoongemaakt, resultaat zijn volle asbakken en vuilnisemmertjes en een rommelige aanblik de volgende ochtend. Ondanks deze kritiek toch een fijne vakantie gehad in Maniatikio Village.

• 9H. Groot Roessink08-07-2012

In één woord GEWELDIG!

Twee weken in de Peloponessos: werkelijk fantastisch. Maniatiko Village: een super lokatie. Fijn huisje, schoon en een hartelijke ontvangst, mooie ligging. Een auto is inderdaad noodzakelijk, maar dan heb je ook wat. De omgeving is heel erg mooi. Hoge bergen, weinig bebouwing en een prachtige kustlijn. Niet toeristisch, maar volop restaurantjes waar je voor weing geld heel goed kunt eten en drinken. Dank aan Johan, zijn vrouw Kiki (met haar kookkunst), Claudia, Jannic en niet te vergeten onze hosstess Marga, die er mede voor gezorgd hebben dat wij een ontspannen en onvergetelijke vakantie konden hebben.

• 0Demitra26-06-2012

Absoluut een topper

De lovende woorden over de accommodatie, ligging, het restaurant en de enorme gastvrijheid en service zijn niets teveel gezegd. Deze plek is wat ons betreft kandidaat voor de touroperator liefhebber. En Johan, de manager weet je als geen ander te pamperen en inderdaad oprecht en met passie. Zijn Griekse vrouw schotelt de allerlekkerste toetjes voor. Zelfs als je niet zo'n dessertfan bent, kun je ze niet afslaan. Johan het was TOP!

• 9Bianca Rumpen08-06-2012

Fantastische, heerlijke plek!

We hebben hier werkelijk een fantastische tijd gehad. Mooi, ruim huisje met uitzicht op de zee en tussen de olijf - en fruitbomen. Schitterend, romantisch gelegen op een berg. Heerlijk, ruim restaurant met zalig eten en fantastisch uitzicht. Het personeel is erg vriendelijk. En niet het "aangeleerd vriendelijk" maar oprecht vriendelijk. Je voelt je heel welkom. Ze waren ook heel erg leuk met onze zoon. Die heeft een fantastische tijd gehad. De zwembaden zijn heel goed en schoon. Wij lagen hier meestal alleen, heel relaxed. Ga hier heen en geniet van deze heerlijke plek!

• 0liesbeth meij28-05-2012

zeer mooie plek

Maniatiko village ligt prachtig tegen de berghelling. Het bestaat uit een restaurant met o.a. zwembad en prachtige terrassen. Verder de heuvel op zijn er diverse appartementen, gebouwd in oud griekse stijl met overal mooi bloeiende bougainvilles. Ons appartement is eenvoudig maar ruim met mooi uitzicht over olijfbomen en de zee. Bij aankomst werden vriendelijk ontvangen door Johan de manager die een super gastheer is. het restaurant is iets duurder dan die in Stoupa zelf maar wel stukke beter. Het personeel inclusief de schoonmaakster zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Omdat Maniatiko wat verder van het dorp ligt is een auto huren een aanrader, ook om verder de omgeving te verkennen. In Stoupa zijn een paar stranden maar wandelingen door de heuvels zijn zeer zeker een aanrader. Er zijn veel wandelroutes, wel wandelschoenen meenemen.

• 9kaylen09-05-2012

Prachtige plek

Prachtige plek ik de Griekenland. Erg leuk complex met allerlei verschillende huisjes. Heerlijk restaurant, erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Je hebt wel een auto nodig.

• 10desiree snoep15-01-2012

hier wil ik voor altijd wel blijven

de eerste indruk is overweldigend en verrassend. het dorpje is erg mooi aangelegd, overal olijfbomen en bloeiende bomen en struiken. we worden door de manager met een welkomsdrankje en een zeer uitgebreid ontbijt ontvangen op het terras van het centraal gelegen restaurant frigano. het uitzicht is erg mooi, over de toppen van de olijfbomen zien we de zee en de contouren van de kust van de overkant van de zee; geweldig. en dan worden we met het shuttlebusje naar ons appartement gebracht: dat bestaat dus uit een eigen proper huisje van natuursteen met blauwe deuren en kozijnen. er is een eigen stukje grond bij met soms olijfbomen, of citoenbomen of bloeiende planten. en dan die rust !! iedere vensteropening is een levend schilderij. het dorpje ligt tegen de berghelling. het hotel heeft op verzoek een shuttlebus naar het strand of supermarkt. een betrouwbare huurauto is te regelen via de manager. het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. er wordt engels , duits en grieks gesproken.

• 0Fam V Rossum24-12-2011

Was SUPER!

we hadden een geweldige vakantie in maniatiko village. het was er heel gezellig en vriendelijk personeel. het eten was heerlijk en genoeg te kiezen. alles was vers en heb nooit zo lekker gegeten! zwembad is niet heel groot, maar groot genoeg en mooi. goed schoongemaakt, aardige schoonmaaksters ook. ook toen een van ons een oorontsteking kreeg werden we goed geholpen en heeft johan voor een goede dokter gezorgd!

de kamer was goed ingericht best ruim, ziet er gezellig uit, en ook lekker terassje bij het huisje.

auto is een aanrader. veel te doen en geweldige vakantie gehad!

Appartement Maniatiko info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar