Villa Lithos

2008

Superplekkie!!

Tom, Ilonka en Nienke
31-8-2008

Vanaf 11-08 met z'n drietjes in de maisionette geweest. Degene die Ross verhuurd is degene die grenst aan het zwembad, dus heerlijk je dochter in de gaten te houden.Bedden zijn redelijk hard, maar met extra topmatras heerlijk geslapen, dit ondanks m'n gevoelige rug.Met 36 graden en kind is een auto wel aan te bevelen.Maar verder was het een supervakantie!!

Gereisd Familie in augustus 2008

keurig opgezet park

Marianne
21-8-2008

wij hebben in mei 2008 een maisonnette-woning gehuurd. Ruim van opzet met uitgebreide inrichting. Het was er schoon en 2x per week werd er schoongemaakt. Afstand Stoupa is ca. 15/20 min.lopen. Zwembad met bubbelbad was heerlijk na een dag bergwandelen. Aanrader om na eens te gaan. Marianne

Gereisd Met partner in augustus 2008

Prachtig vrijstaande accomodatie

Esmeralda
15-8-2008

Mooi vrijstaand huis geboekt direct aan het zwembad (nr 4, nr 2 ook een aanrader met eigen BBQ). Goede service door Ross Holidays geboden. Kundige hostess met kennis van zaken. Bedden zijn wel erg klein en kort. Houd hier rekening mee of vraag om de extra matras-topping. Autohuur noodzakelijk om iets van de omgeving te zien

Gereisd Met partner in augustus 2008

2007

Erg schoon en goed uitgerust huisje gehuurd van 13 tot en

Jiska & Gerben
2-9-2007

Erg schoon en goed uitgerust huisje gehuurd van 13 tot en met 27 aug. 2007 via Ross Holidays. Wij hadden maisonette (huisje vrijstaand met verdieping) en voor z'n 2-en heel ruim: 2 toiletten, 2-persoonsbed, tosti ijzer (..) etc. Huisje lag vlak aan zwembad, kon 's ochtends bijna altijd prive zwemmen. Zaklamp voor eigen veiligheid handig om mee te nemen. Auto aanrader voor bezoeken omgeving + om naar mooiere Kalogria zandstrand van Stoupa te rijden (parkeren bij supermarkt). Geen negatief woord over deze accomodatie!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Het ligt rustig tegen een bergrug aan

Peters
31-7-2007

Het ligt rustig tegen een bergrug aan. Er zit een soort whirlpool in het zwembad. Netjes en ondanks de droogte wordt de tuin erg goed bijgehouden.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn van 25 juni tm 9 juli geweest, wij vonden het top

Fikenscher
12-7-2007

Wij zijn van 25 juni tm 9 juli geweest, wij vonden het top. Huisjes goed schoongemaakt ,zwembad en de tuin goed verzorgd.Ligging was hoger,maar goed te doen. Leuke mensen ontmoet.Lithos is zeker een aanrader wij komen nog een keer terug.Bedankt !ps De zaklamp was een hele goede tip.Wat ook te doen was fietsen huren bij Adriaan Stoupa rentals.Doris en Stephen

Gereisd Met partner in juli 2007

Huize Lithos is rustig gelegen

Gert-Jan
22-6-2007

Huize Lithos is rustig gelegen. Tuin en zwembad worden goed onderhouden. Echter het interieur is beperkt en helaas zijn de bedden inderdaad te klein en keihard. Voor ons geen aanrader.

Gereisd Anders in Fri Jun 22 2007 21:16:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben een uitstekende week gehad in Lithos

M&M
12-6-2007

Wij hebben een uitstekende week gehad in Lithos. Helaas dat de vorige bezoeker van ons huisje het helemaal niets vond. Wij vonden het top. Ook het bed was prima (en wij hebben snel last van onze rug) evenals de verzorging en de schoonmaak. Sateliet TV niet gebruikt, gelukkig! Wij hebben genoten van het heerlijke relaxte leventje zonder de media. Thuis weer genoeg ellende op de buis. Ross heeft het hier prima voor elkaar. Stoupa is erg gezellig en heeft heerlijke taverna's. Alleen op de weg naar Lithos moet je 's avonds heel goed op het verkeer letten in het donker. Zaklampje mee dus. Een echte aanrader voor mensen die wat meer luxe wensen in Griekenland.

Gereisd Anders in juni 2007

zie bericht hieronder

Loes Kemps
29-5-2007

zie bericht hieronder

Gereisd Met partner in mei 2007

Wij waren helemaal niet tevreden

loes kemps
      29-5-2007

Wij waren helemaal niet tevreden. Voor ons is belangrijk een goede nachtrust maar de bedden worden door de reisorganisatie als orthopedische bedden beschreven maar in de praktijk betekende dit voor 2 personen een twijfelaar van 130cm breed en 180cm lang met een planken bodem zonder vering en een keihard hobbelig matras. Om het zwembad helder te krijgen waren er chemicalien gebruik waardoor je na het zwemmen groene haren kreeg. Bij thuiskomst in het huisje troffen wij een kijvende bakkersvrouw, eigenaresse, die ons beschuldigde van het aanlaten van de airco. De digitale TV viel iedere 5 minuten een paar seconde uit. We hadden de beste weg naar griekenland maar helaas de slechtste nachtrust voor mensen van 1.95 meter en 1.79 meter. Kortom geen aanrader voor mensen die een goede nachtrust willen hebben

Gereisd Anders in mei 2007

Villa info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Lithos in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Lithos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.