Hotel Lefktronstersterster

8.3Fantastisch

Griekenland, Peloponnesos, Stoupa

Op vakantie geweest naar Lefktron?

8.3Fantastisch

Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Lefktron

• 9specht10-06-2015

Prima hotel op fijne plek

Heerlijk hotel, op 4 min lopen van boulevard en strand. Schone kamer en super groot bed, wel wat hard maar dat is bijna overal in griekenland.Klein zwembad maar voldoende, met ligbedden nog tot laat in de middag in de zon.Prima ontbijt , zelfs met stukjes walnoot voor in de yoghurt en lokale specialiteiten. Je kunt heerlijk in de tuin ontbijten.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Marleen04-08-2014

Fijn hotel.

Eenvoudige kamers, zien er wat gedateerd uit, maar heeft alles wat nodig is, zelfs een koelkast. Goed bed, erg schoon. De badkamer is gerenoveerd. De ligging is geweldig; een rustige zijstraat van de boulevard. Het uitzicht is aardig, maar niet geweldig. In 3 minuten ben je bij het strand en de eethuisjes. Heel prettig personeel dat er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Vooral het meisje wat het ontbijt verzorgt is een schat. Niets is haar te veel. De jongen die 's avonds achter de bar staat is ook erg aardig en heeft leuke tips. Ruime parkeerplaats voor de (huur)auto. De kwaliteit/prijs-verhouding van dit hotel is bijzonder goed. In het voorseizoen zijn er hoofdzakelijk Engelsen. Het hotel is onderdeel van een touroperator.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8wim en margo16-06-2011

Leuk hotel met perfecte ligging

Hotel Lefktron is een fijn hotel met zwembad en een perfecte ligging. Wij hadden een kleine kamer maar de badkamer was hageltje nieuw en erg mooi. Iedereen doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Sjaak en Nien18-10-2007

Heerlijk hotel en dorp om tot rust te komen. Lekker aan het (schone) strand luieren, zonder blerende brommers op de achtergrond of lallende engelsen. S avonds kan je heerlijk eten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed voedsel tegen een redelijke prijs met een schitterend uitzicht over zee. We zijn eind juni/juli 2007 geweest voor twee weekjes, vlak voor het hoogseizoen.

Oja... als je wat extra's/anders wil eten tijdens het ontbijt dan kan je dat gewoon aangeven.

Stoupa en hotel Lefktron...super.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8ilse14-08-2007

Perfect gelegen hotel in het mooie Stoupa. Ontbijt viel tegen maar verder niets dan goeds!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Jan & Ellen24-09-2006

Voor het eerst naar de Peloponnese, naar dat we in afgelopen jaren een heleboel eilanden hadden bezocht en terecht gekomen in Stoupa met een verblijf in Hotel Lefktron. Een uiterst fris hotel, wat zeer goed is onderhouden en zeer helder en schoon. De eigenaren en personeel uiterst vriendelijk. Zeker een aanrader.

Gereisd in september 2006

1 tip over Hotel Lefktron

• Marleen, 04-08-2014

Kies een kamer met uitzicht op het zwembad, die kamers hebben het meeste licht en zonwering. De kamers op de 1e verdieping zijn het rustigst gelegen.

0 vragen over Hotel Lefktron

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Tuin
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats