Hotel Kolokotronis

10 reviews over Hotel Kolokotronis in het Nederlands

Paradijs op aarde

Lucie Filippo
23-9-2017

Kolokotronis is een fantastische accommodatie. Het hotel bestaat uit luxe villa's met een geweldig uitzicht. De appartementen zijn zeer ruim (een studio is voor 2 personen ruim voldoende) en zeer sfeervol en compleet ingericht.

Het restaurant is heel goed en het personeel enorm vriendelijk en behulpzaam. Aan het heerlijke zwembad, met ruim voldoende ligbedden (gelukkig geen handdoek-leggen cultuur!), is het goed relaxen. Ook de Spa is een aanrader. Keurig verzorgd, heerlijke massages voor een zeer schappelijke prijs!

Het enige waar je rekening mee moet houden is dat de villa's tegen een berg zijn opgebouwd, dus even een klimmetje naar boven. Maar dit is echt de moeite waard.

Geweldig

Jolanda
20-5-2017

Zeer mooie studio heel goed te doen voor 2 personen, bijna complete inrichting,(geen magnetron) maar wel een oven en 4 electra pitten. Heerlijke bedden, superschoon bij aankomst, mooi uitzicht, vooral als je wat hoger zit.

Douche die wij hadden was niet echt groot, jammer genoeg met gordijn, er zijn wel andere appartementen die hebben een grotere inloopdouche. Maar dit is een kleinigheid. Voor de ramen overal horren, zeer prettig, Lekker ruim balkon. Supermarkt bijna aan het complex, lekker dichtbij. De afstand naar strand boulevard paar minuutjes lopen. Het eerste strandje/baai heel dichtbij, de weg over en dan naar links beneden lopen. Het strand met de boulevard een paar minuten verder recht doorlopen. Stoupa is een heel leuk dorp/stadje. In de buurt een heus fietspad van een kilometer of 5 ontzettend mooi om te fietsen. Natuur is daar fantastisch. Heel veel lekkere restaurantjes. Maria die aan de receptie staat is echt hartstikke vriendelijk en de klant is koning. We hebben ook hier in het hotel een aantal keer gegeten, er is een zeer goede kok en het eten is heerlijk. Ook als je wilt kun je hier ontbijten. Wij hebben hier een heerlijke week gehad. En misschien komen we zelfs nog wel een keer terug. Het hele totaalplaatje klopte...

Geweldige gastvrije en leuke accomodatie

John Koolen
14-9-2016

Een geweldige leuke accommodatie met ruime appartementen. Normaal gesproken zijn de foto's op websites en brochures mooier dan in werkelijkheid echter nu was de werkelijkheid mooier. Voor mensen die moeilijk te been zijn is het wellicht "minder" geschikt omdat de accommodatie tegen een berg aan ligt.

We hebben een aantal aanbieders voor Kolokotronis voor je op een rij gezet:

fantastisch, de beste stek in Stoupa !

Gert-Jan K
15-6-2016

geweldig uitzicht, prima appartement, schitterend complex.

niet geschikt als je slecht ter been bent.

Prachtig gelegen Hotel

ljaardoom
13-3-2016

Hotel/appartement Kolokotronis ligt op loopafstand van het gezellige plaatsje Stoupa. Het is een zeer goed verzorgt complex met prachtige appartementen. Wij hadden een appartement met frontaal zeezicht. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader.

Rinus
18-9-2015

Het is een geweldige accommodatie. Uitstekend en behulpzaam personeel. Bij aankomst een meevaller door een upgrade naar een 2 kamer villa. Voorzieningen zijn uitstekend zoals het Wifi netwerk zonder enige storing, gratis airco's, kluisje e.d.. Schoonmaak zeer groed. Ontbijt wordt uitgeserveerd dus geen buffet. Bij het ontbijt is alles bij te bestellen, niets is teveel voor dit personeel. Al met al een aanrader. Enig minpuntje: het ligt tegen een heuvel gebouwd, dus een beetje oefeningen voor de kuiten.

Meer dan prima accomodatie

Wim&Carla
25-7-2015

Het complex is gebouwd tegen een berg (terrassenvorm) en ligt daardoor +/- 40 mtr boven de zeespiegel.

Het geheel spreekt zeer aan en de kamers zijn schoon, ruim en van alle gemakken voorzien, met een complete keukeninrichting.

Een grote supermarkt ligt onderaan het complex,2 à 3 minuten lopen.

Wij hadden appartement no 8 met een groot balkon en goede stoelen met prachtig uitzicht over Stoupa en de Golf van Messinia.

De bemensing van de receptie was ook dik in orde.

Wij hebben totaal geen moeite gehad met de overbrugging van het hoogteverschil.

Kortom een echte aanrader en een van de beste accomodatie's in Stoupa.

Hier wil je vakantie vieren

Karel
15-6-2015

Fantastisch gelegen en uitkijkend over Stoupa. Wel goed ter been zijn om pittige klimmetjes in het park en naar de boulevard te doen (wij zijn 65+). Onze studio (nr 19) was groot met een giga terras en erg compleet.

Weinig belangstelling voor prima, geserveerd ontbijt (desgevraagd verse jus d'orange !) en diner. Zeeppompje en föhn bij wastafel. Geen zeepjes etc. Douche met plakkend douchegordijn. Theedoek aanwezig. Grote koelkast met vriesvak. Wifi is prima. Zeer vriendelijk personeel. Grote supermarkt en bushalte voor de deur.

Fantastisch complex!

Marian Geurts
19-7-2014

In juni hebben we twee weken mogen verblijven in dit meer dan geweldige complex! We hebben genoten van de luxe die het verblijf te bieden heeft. We hadden een geweldig appartement - van alle gemakken voorzien - met prima uitzicht op zee. We verbleven in appartement nummer 1. Een echte aanrader!

Het complex is tegen een bergwand opgebouwd. Daardoor heb je te maken met steile wegen. Je kunt met de auto je appartement bereiken en parkeren bij of in de buurt van je appartement.

Al met al hebben we genoten van ons verblijf in Stoupa. Mede dankzij dit fantastische complex!

Fantastisch verblijf

Alexandra
18-5-2014

Moderne inrichting in een traditionele bouw. Wij hadden een studio (nr. 9). De ruimte is echt supergroot. Voor 2 a 3 personen groot genoeg. Mooi uitzicht. Veel privacy.

Voor mensen moeilijk ter been is de weg naar het verblijf moeilijk begaanbaar (stijl).

We hebben een aantal aanbieders voor Kolokotronis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kolokotronis in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kolokotronis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kolokotronis scoort een 9.23 uit 10 op basis van 10 reviews.