Appartement

25 reviews over Appartement Huize Ostria in het Nederlands

Onvergetelijk!

Pieter Dielemans
31-5-2019

We waren de 2e helft mei in Stoupa, dit was onze 32e Griekenland reis en de 3e X op de Peloponesos!! Het waren geweldige 2 weken die bij ons in de top 3 staan !! De fantastische mooie en florarijke natuur in de bergen, de uitzichten van daar uit op de dorpen en de zee , in een woord super Griekenland!! Huize Ostria is qua ligging, comfort, uitzicht , inrichting, schoonmaak en gastvrijheid Toppie Toppie!!! Mankeerde niets aan Geweldig !!!!

Gereisd Met partner in mei 2019

Sfeervolle, uitstekend verzorgd appartement.

Ton de Bruyn
8-7-2017

Mooi appartement, met twee etages vlakbij zee, boulevard en strand. Stoupa, gelegen aan een baai met zandstranden, goede restaurants en tavernas. Erg schoon appartement, in mooie tuin gelegen. Klein complex. Daarom geen zwembad. Geen gemis door nabijheid zee. Een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2017

Perfecte verzorging, conform het boekje

Jos ok
26-5-2017

De gastvrouw en de hostess van touroperator waren absoluut klasse

Gereisd Met partner in mei 2017

Ross Holidays

Een prachtig en compleet uitgerust appartement.

Diny Ferber
6-7-2016

Heel erg schoon en zeer vriendelijke eigenaren. Ligging is fantastisch vlakbij strand en gezellige boulevard. Kortom een toplocatie voor een heerlijke vakantie.

Alles was bijna perfect behalve de tropische hitte

Zweetdruppels
25-6-2016

Appartement met zeer gastvrije eigenaren met helaas maar 1 toilet en dat was boven. Ook deed de extreme hitte van ca. 37 graden Celsius en dat in half juni geen goed!

Gereisd Met partner in juni 2016

Geweldig appartement

Tineke Raangs
30-8-2015

Nette appartementen met heel veel ruimte. Zeer goed uitgerust en uitstekende schoonmaak. Behulpzame eigenaren.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een fijn en heel schoon appartement

Ingrid
23-6-2015

Ruim en goed onderhouden maissionette-appartement door betrokken eigenaren. Boven en beneden balkons. 3 x per week schone handdoeken en schoon beddengoed! Keurige, fleurige en geurige tuin. Dichtbij het strand en boulevard waar veel taverna's en restaurants zijn. Op loopafstand nog een strand (Kalogria beach) met taverna's erachter. Of via een spannend pad naar taverna Panorama met wat mij betreft het mooiste uitzicht van Stoupa. Grote supermarkten en bakkerij aan de weg op loopafstand en ook op de boulevard. Voor bezichtigingen heb je wel een auto nodig of met excursies meegaan.

Gereisd Met partner in juni 2015

zeker voor herhaling vatbaar

Brigitte en Gilbert
1-10-2013

Ostria maisonettes zijn zeer goed onderhouden en gezellig ingericht. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en de ligging is optimaal. Met 2 terrassen ben je er dan ook zeer goed verwend en bovendien is BVN en gratis wifi aanwezig. Prima accommodatie !

Gereisd Met partner in september 2013

Mooi stekkie!

virginia
14-8-2013

Heerlijk compleet en brandschoon vakantiehuis in een rustige straat met dubbel balkon met parasols, uitzicht op zee en de ondergaande zon. Eigen opgang met terras via tuin. Huiskamer met uitstekend ingerichte keuken, smalle wenteltrap naar 2de verdieping met badkamer, slaapvertrek met uitstekende bedden en terras. Veel (kast) ruimte. Appartement is geluiddicht af te sluiten d.m.v. dubbel glas schuifpui, horren en luiken. Bovenste balkon geeft meer prive om van het uitzicht te genieten. Keukenuitrusting en bedden uitstekend. Eigenaren bijzonder vriendelijk betrokken bij hun gasten. Bewonen samen met oma aanliggend Grieks huis met mooie tuin en zitje voor de gasten in de schaduw. Geen Wifi maar wel een heerlijke plak zelfgebakken cake door Evi.

Gereisd Met partner in Mon Jul 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi appartement.

Kirsten en Tibor
11-7-2013

Voor Griekse begrippen een werkelijk schitterend appartement. Twee verdiepingen met op de bovenste etage zeezicht. Op beide etages kun je zitten al zit je boven meer prive. Wij zaten beneden mede ook omdat je daar alles hebt uit de keuken en wij hadden prima buren. Zeer vriendelijke eigenaren en prima service. Twee kleine opmerkingen. Warm water was slecht. Dit werd, na bragen van ons, extra verwarmd middels electra. De hele twee weken zeer weinig waterdruk gehad en de temperatuur schommelde tussen koud en heet tijdens het douchen. Dat was vervelend. Verder is de wifi zeer slecht. Mag eigenlijk geen naam hebben. Overal genomen een geweldige accomodatie die vlak bij het strand en de boulevard ligt.

Gereisd Met partner in Mon Jun 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Ostria in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Ostria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.