Appartement Huize Myrto

11 reviews over Appartement Huize Myrto

• 2019
    7marieke23-05-2019

Voorlopig niet meer.

Heel slecht werkende wifi. Vaker niet dan wel. Het complex zelf is heel mooi (tuin en zwembaden) maar het interieur van de appartementen/studio's is wel verouderd en ruikt inmiddels een beetje muf vanwege vocht. Vooral als je de kastjes opentrekt ruikt het naar schimmel. Ook zijn de woningen erg koud als je eind april begin mei gaat vanwege hele dikke muren die in de zomer koelte moeten geven. In de zomer zal dit fijn zijn maar in het vroege voorjaar en het najaar toch te kil. Op bewolkte dagen is er geen warm water en de knop om warm water via het net te krijgen wordt niet vanzelf omgezet. Je moet er heel nadrukkelijk om gaan vragen. Verschillende dagen geen warm water gehad.

Gereisd met partner in april 2019

• Oude reviews

9herman zegger21-07-2014

goede plek voor rustzoekers

mijn vriendin en ik zaten in de vrijstaande studio, in een beschutte, rustige hoek gelegen, met een klein zwembad om de ene hoek, een wat groter om de andere hoek. Aangezien er verder maar een paar andere appartementen zijn en dus weinig gasten voelt het gebruik van de zwembaden aan als het gebruik van een privebad. Eigenaar Spyros is een vriendelijke, behulpzame dertiger, er wordt 3 keer per week schoongemaakt en het uitzicht is, zeker vanaf de hoger gelegen appartementen, schitterend; Myrto ligt op een helling. Voor diegenen zonder auto: het kost 20 minuten om de 3 stranden van Stoupa te bereiken (wel een beetje doorstappen) en 25 minuten bergop. Minpuntje is de slecht werkende Wifi maar dat is dan ook het enige, kortom, een prima plek

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Fred & Ria10-06-2014

Dit is een geweldige plek

Huize Myrto in Stoupa is een geweldige plek, goed onderhouden en schone studio. Een auto is wel noodzakelijk gezien de ligging, de supermarkt en strand bevinden zich op 1,5 km afstand, en Myrto ligt aan een hellende weg. De eigenaar Spiros is een vriendelijke man die regelmatig komt vragen of alles in orde is, ook komt hij vaak langs om de zwembaden schoon te maken en de mooie tuin te verzorgen. In Stoupa zijn vele goede restaurants, en een mooi strand.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Hans van den Berg22-07-2013

Ontspannen en relaxen

Een heerlijke studio in mooi Griekenland. Stoupa is een gezellig plaatsje waar een heerlijk strand is waar met name Griekse families komen. De grieken zijn erg vriendelijk en gastvrij. De accommodatie Myrtho is mooi en rustig maar te ver van Stoupa vonden wij om het zonder auto te doen. Een hellende weg van 1,5 km naar de accommodatie toe vanaf Stoupa is niet fijn lopen als het 32 graden is. De studio is compleet ingericht, wifi is plezierig en de airco kan los bij gehuurd worden. Wil je lekker en goedkoop eten ga naar To Steki.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9annette en leo ham08-11-2012

weer geweldig genoten

wij verbleven van 24 9 tot 8 10in de studio in huize myrto in mei waren we ook geweest en de rust privacy en de ruimte is waar we voor teuigkwamen alles word goed onderhouden en 3x per week schoonmaak schoon beddengoed etc ook de eigenaar komt regelmatig om de zwembaden schoon te maken en de tuin bij te houden

omgeving is heerlijk rustig vanuit studio uitzicht op tuin overal volop zitjes bij zwembad bij studio etc wel jammer dat het gelegen is aan vrij steil omhoog lopende weg in sept nog 34 gr geen pretje om te lopen dus autu of scooter echt noodzakelijk

de eigenaar spiros is bij aankomst aanwezig en ook 3x per week om alles te onderhouden ik had mijn schouder uit de kom en hij informeerde regelmatig of alles ok was geweldig ook onze hostess andrea was zeer behulpzaam zelfs snacht konden we haar bellen toen ik uit het ziekenhuis kwam

Gereisd met partner in september 2012

• 9M12-09-2011

Genieten!

Wat een heerlijk plekje! Het terrein is veel kleiner dan je aan de hand van de foto's van touroperator denkt en doordat het 2 zwembaden heeft denk je ook dat het een ruim terrein is en de huizen ver van elkaar zullen staan, dit is niet het geval. Desondanks is het een fantastische plek! Heerlijke zwembaden met zitjes, zeer behulpzaam personeel en alles heel schoon. Veel mooie planten in de tuin. Een auto is wel een must, je zit verhoogd en te ver van Stoupa om te lopen. Mani is sowieso een gebied wat je het beste met de auto kan verkennen en de afstanden zijn vrij groot. Je kan naar het noorden en je kan naar het zuiden dus iedere keer rij je dezelfde weg. Er zijn bijna geen bergwegen zodat je een andere route kan nemen. Stoupa was voor ons te toeristisch maar dat is persoonlijk.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Annemarie30-10-2008

Zonsondergang vanaf terras

Prachtige woningen en heerlijke zwembaden. Dat steil omhoog gaan klopt. Goed om te weten: de slaapkamers in de 4-6 maisonette sluiten op elkaar aan via het plafond. Wel wat gehorig. Verder prachtig uitzicht, heerlijk luxe appartement! Prachtige keuken, prachtige terrasjes. Echt genieten.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8Tamara30-07-2008

Rust, luxe en sfeer

Prachtig kleinschalig appartementencomplex(je) met 4 woningen en 2 (!) zwembaden. veel ruimte en mooie ingericht. De bedoeling is dat het ene zwembad voor voor de ene helft en het andere zwembad voor de andere helft is, maar in de praktijk maakt iedereen gebruik van de zwembaden (en dat is wel zo leuk) Wij waren er met onze kinderen (tussen de 1 en 7 jaar) voor hen was het er heerlijk. Nadeel is natuurlijk wel dat de kans klein is dat er meer kids zijn, dus op veel speelkamaraadjes moet je niet rekenen. Auto of scooter is een must, alleen al om boodschappen te doen . Heuvelop in die hitte is lopend geen pretje. De eigenaren zijn er een paar keer per week, dus je bent je lekker op je zelf aangewezen. Voor kleine vragen (als er iets stuk is of zo) heb je dus niet meteen hulp. Airco kost 7 euro per dag, maar is wel aan te raden als het erg warm is..

Kortom; een aanrader als je van rust, schoonheid en comfort houdt.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Fiona09-07-2008

vrijstaande studio

Sfeervolle vrijstaande studio met veel privacy, zeer luxe keuken (ongrieks) met 4 keramische kookplaten, oven en koelkast met vriesgedeelte en ook nog een combi-magnetron, alles in kersenhout en rvs. (griekse) badkamer. Eigen terrasje met zitje en twee ligbedden. een aantal treden hoger en je bent bij het zwembad, dat je deelt met de bewoners van de vrijstaande maisonette. Vaak heb je gewoon alles prive. De eigenaren Spyros en Leonidas proberen er alles aan te doen om je verblijf goed te doen verlopen. Door Monique van Hulst de leuke eetgelegenheden en barretjes gevonden!(Liastros en Enigma waren bij ons favoriet. Kortom wij hebben genoten!

Gereisd met partner in juli 2008

• 10elsje30-04-2008

We waren aangenaam verrast door het uiterst luxe apartement. Prachtige omgeving, mooi uitzicht, en superdeluxe inrichting. Zelfs een fohn was aanwezig. Het is wel aan te bevelen een auto of scooter te huren. Het dorpje Stoupa ligt 1,5 km aan de voet van de berg en de weg naar Huize Myrtho gaat stijl omhoog. Hou je van rust, mooie omgeving en luxe dan is Myrhto een absolute aanrader.

Gereisd met partner in april 2008

3 tips over Appartement Huize Myrto

• Fred & Ria, 10-06-2014 Rapporteren

Kalogria strand is en mooi zandstrand in Stoupa

• annette en leo ham, 08-11-2012 Rapporteren

wij hebben ondanks alles een heerlijke vacantie gehad ook door alle behulpzame mensen in stoupa wij gaan nog terug om de bezienswaardigheden te bekijken wij hebben ook heerlijk gegeten in stoupa rest ayli naast manicarrentals aan boulevard was bij ons favoriet ook een goede tip voor autoverhuur carrental napoleon goede prijs en service (in straat bij bakker)

• herman zegger, 21-07-2014 Rapporteren

Als je bij supermarkt Katarina voor minimaal 20 euro besteed, regelen zij een gratis ritje bergop, naar huize Myrto. Je moet soms even wachten maar het werkt wel en het scheelt een hoop gezeul in de hitte.

0 vragen over Appartement Huize Myrto

Appartement Huize Myrto info