Appartement

35 reviews over Appartement Huize Electra in het Nederlands

Perfecte plek in fantastische omgeving

famke kroes
1-8-2010

Huize Electra ligt nog geen 5 minuten lopen af van zee. Het is er heerlijk. Ligt rustig. Echt je eigen plek. Er zijn 4 huisjes op het terrein. Wij zijn 2 keer geweest met de hele familie en hadden alle huisjes bezet. Naast lekker zwemmen in het zwembad of zee, kun je er ook fijn fietsen of wandelen. Er is een ingebouwde barbecue aanwezig. Leuk om gebruik van te maken De eigenaren zijn zeer aardige mensen. De verzorging en het onderhoud van alles is uitstekend. Echt een aanrader, ook buiten het hoogzeisoen om

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Fantastisch appartement en mooie plek!

René en Thea
5-7-2010

Wij vonden Electra een heerlijk appartement. Zeer volledige inrichting, prima schoonmaak, terras onder olijfbomen en met uitzicht op oleanders. Het zwembad werd goed schoongehouden. Ook fijn, dat er voor iedereen een ligbed was en de parasols waren hard nodig! We hebben genoten en komen zeker nog eens terug! René en Thea.

Gereisd Met partner in juni 2010

Voor rustzoekers

Piet en Riek
12-5-2010

Inderdaad prima complex voor rustzoekers,met 'n fijn zwembad De badkamer is best nog niet zo klein zoals eerder beweerd word,400 mtr. gelegen van de boulevar met alle winkels en vol met restaurants en 'n mooi zandstrand.

Complex ligt vooraan in een ommmuurde olijvenboomgaard

Gereisd Met partner in mei 2010

TOP

Ina & Ron
22-10-2009

Ondanks dat we de bedden wat aan de harde kant vinden en de doucheruimte iets te krap, is Huize Electra absoluut een aanrader. Alle lof voor dit schitterende appartement. Ook voor touroperator.Perfecte service. Komen hier zeker nog terug.

Gereisd Met partner in Mon Oct 12 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs!

Wolst
9-9-2009

Prachtige accommodatie, goed onderhouden door eigenaren, dagelijks bezig met onderhoud tuin, zwembad enz, kapotte kraan binnen 1u vervangen. De 2 huizen(met ieder een 2kapp en studio) liggen in een mooie tuin met prachtig zwembad met ligbedden+parasols. Vanuit het zwembad zicht op de groene bergen. Alle app hebben een eigen terras, nr 1+2 aan voorzijde (zwembadzicht), nr 3+4 aan achterzijde (tuinzicht + volledige privacy). De app zijn zeer compleet, keuken met oven, broodrooster, waterkoker, zelfs afwasmiddel, zeep en toiletpapier aanwezig, schoonmaak 2x p/w. De ligging is ideaal, ca 7 min lopen naar het strand/boulevard met meerdere restaurants en winkeltjes. Dit was de eerste vakantie met onze dochter (toen 11 mnd) en we hebben 2 weken heerlijk genoten van de rust, gezwommen en gewandeld. Dus ook met een klein kind een goede accommodatie. We komen hier zeker nog een x terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

absolute aanrader!!

piet en gea rouw
29-7-2009

huize Electra in Stoupa is geweldig. Heerlijk ruim en voldoende ruimte in de tuin en om het zwembad. Heb nu al heimwee! Lekker dicht bij het strand en het dorpje. Ruime balkons en je zit lekker prive. Wil je gaan voor rust en ontspanning dan is huize Electra een absolute aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

echt een aan rader

trudie
13-6-2009

Prachtig gelegen in een rustige omgeving de studios zijn ruim van binnen alleen de douche ruimte valt tegen veel teklein Stoupa een leuk plaatjes wij zijn er geweest van 25mei tot 8juni 2009 via ross holiday

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

Prachtig!

Annemarie
30-10-2008

Heerlijke appartementen en studio's. Ook zeer geschikt om met meerdere stellen te gaan. Allemaal een eigen stek met een gezamelijk zwembad. Goed onderhouden, mooi zwembad met vriendelijke eigenaren. Stoupa is een leuk dorpje, om de omgeving te verkennen is een auto handig. Lekker dicht bij de kust met erg leuke restaurantjes en op een paar minuten lopen van de bakker. Echt vakantie gehad, mede dankzij de prachtige lokatie. De bbq plaats is ook zeer geschikt voor een ontbijtje en netjes onderhouden. Verschil tussen studio en appartement is dat de appartementen een aparte slaapkamer hebben. De studio waar wij in zaten heeft dat niet, maar is wel keurig afgeschermd met een kast, waardoor het niet opvalt. De balkons van de studio's zijn meer in de zon. Je kunt dit gerust boeken, we zijn zeer tevreden over deze vakantieplaats. Via touroperator geboekt, en ook dat is keurig verzorgd.

Gereisd Familie in oktober 2008

Heerlijk 4 persoons appartement

Ineke
11-1-2008

Heerlijk 4 persoons appartement. Rustig gelegen. Ruim overdekt terras omzoomd door olijfbomen. Heerlijke plek om tot rust te komen en de omgeving te ontdekken!

Gereisd Familie in januari 2008
2007

Uitstekend! Binnenkort gaan we weer!

Mirjam
26-8-2007

Uitstekend! Binnenkort gaan we weer!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Electra in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Electra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.