Appartement

35 reviews over Appartement Huize Electra in het Nederlands

Heerlijk rustig en geschikt voor ouderen

rene
14-10-2013

Slechts 4 heerlijke appartementen met een prachtig zwembad erbij, en zeer beschikt voor Ouderen. die rust zoeken, een prima plaats. Ook nog de boulavard is het goed te lopen

Gereisd Met partner in september 2013

Heerlijk

Liset
16-8-2013

Klein complex met 4 appartementen. Ruim balkon, lekker zwembad. Rustig gelegen. Goede zorgen van Maria met verse sinaasappels en olijfolie uit eigen boomgaard. Heerlijk om tot rust te komen. Wel anti muggenspul meenemen of kopen, want het ligt in een groene omgeving en dat wil zeggen muggen.

Gereisd Met partner in juli 2013

Een paradijsje!! Een aanrader!!

Greetje en Marten
6-7-2012

Wat een prachtige plek. Het was nog mooier dan wij verwacht hadden. Zo gauw je door de poort naar binnenloopt voel je de rust. Wij zaten in appartement nr. 1, groot terras met uitzicht op de tuin en zwembad. Super! Het zwembad was heerlijk, schoon en heel netjes. De kamers worden 3x per week schoongemaakt en dan is het ook echt schoon! De boulevard ligt op 400 meter. Wil je verse broodjes halen, de bakker is dichtbij, linksaf de poort uit en dan 1e weg rechts. Alles is op loopafstand. Wij hebben hier ontzettend genoten en komen zeker nog een keer terug. In Huize Electra hebben wij een heerlijke, fantastische vakantie gehad.

Gereisd Met partner in juni 2012

mooie plek!!!!

John en Linda
2-7-2012

Er zijn 4 app./studio's.Wij hadden studio nr.2,prachtig ruim,heerlijk balkon, uitzicht zwembad. Erg rustig,zeer schoon en vriendelijke eigenaresse. Bloemen,palmen en bananenbomen in de tuin.weinig verkeer,zit tussen de Grieken en daar hoor je af en toe wat van maar is niet storend. Je moet wel van rust houden.Het plaatsje is gezellig druk en we hebben overal heerlijk gegeten.Je krijgt wel veel.Het is heel goedkoop!!! En de Grieken zijn heel aardig vooral als je een paar Griekse woordjes kent. Huur lekker een auto en ga op pad.Een mooie natuur.

Gereisd Met partner in juni 2012

Supermooi plekje!

kamaarlvis
11-5-2012

Ruime studio, heerlijk zwembad, goede afstand vanaf de boulevard. Wakker worden door de vogels... Heerlijk. Maria zorgt goed voor haar gasten. De appartementen liggen tussen de olijfbossen in, idyllisch.

Gereisd Met partner in april 2012

Hele fijne plek

Willie & Monique
16-9-2011

Rustig gelegen complex. Via touroperator hebben wij dit geboekt. We hebben er heerlijk kunnen uitrusten na een fly-drive op de Peloponessos. Schoon en ruim. De eigenaar kwam elke dag de tuin en het zwembad onderhouden. Is voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige accomodatie

Alex en Inge
5-9-2011

Heerlijke rustige plek en toch de nodige voorzieningen dichtbij. Lekker zwembad en mooie tuin. 3 x per week schoonmaak, schone handdoeken en lakens, perfect. Klein minpuntje zijn de muggen maar dat mocht de pret niet drukken. Mooi zandstrand aan Boulevard maar wel erg druk in het hoogseizoen maar helemaal links daarvan nog een strandje met keien waar het veel minder druk is. Kortom een schitterende vakantieplek, Huize Electra is echt een aanrader. (en Wierd en Caroline, waar blijven de foto's? Groetjes aan Floortje)

Gereisd Met partner in augustus 2011

Topaccomodatie!

Astrid
14-6-2011

Echt een supercomplex! Wij zaten in huisje nr. 1, een prachtig mooi huisje met een groot terras. Grote slaapkamer en leefruimte met een keuken met alles erop en eraan. Alleen de badkamer viel idd een beetje tegen. Nog niet eens qua grootte maar meer omdat er een douchegordijn hangt wat ik persoonlijk niet zo fris vindt. Verder een mooi zwembad en heerlijk rustig in een mooie tuin. Een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2011

Ideale plek om comfortabel tot rust te komen

Frank & Bea
12-6-2011

wanneer je het terrein op komt rijden voelt het als een oord waar je soms 's nachts van droomt, waar je naar verlangd wanneer je een (half jaar hard gewerkt hebt. Omdat het een appartement is, ben je in de veronderstelling dat je boodschappen moet doen voor in huis maar koop alleen het hoogst noodzakelijke (brood is dagelijks vers om de hoek te krijgen). Zelfs zuiver kraanwater is bij het hek te halen. Je bent bijna gek om te gaan koken, maak alleen een ontbijtje en misschien een lunch. Het zwembad is schoon en een ideale plek om lang te blijven hangen. 2x per week wordt het huis schoongemaakt, grondig en schone handdoeken, beddegoed en thee-en handdoeken!! er is een föhn en twee airco's (voor 6€ per dag).Neem dus alleen een koffer kleding mee en voor de rest niets! We hebben erg genoten.

Gereisd Met partner in juni 2011

perfect appartement!

Vivian
30-8-2010

Huize Electra is een prachtige accomodatie in Stoupa. Net iets buiten het centrum maar binnen 10 minuten loop je op de boulevard. Het appartement, de tuin en het zwembad worden in topconditie gehouden en de eigenaars doen er alles aan om het naar je zin te maken. Een heerlijk rustig gelegen appartement temidden in een mooie tuin en met een heerlijk zwembad. Alles is op loopafstand: restaurantjes, supermarkt en bakker. Via Ros Holidays is alles perfect geregeld!

Gereisd Met partner in augustus 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Electra in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Electra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.