Appartement

35 reviews over Appartement Huize Electra in het Nederlands

Fantastisch!

Judith
28-8-2018

Wat een fijne plek om je vakantie te vieren! De appartementen zijn ruim,schoon en lekker dichtbij de boulevard(loopafstand) Wij en onze kinderen(6 & 8 jaar) hebben hier een super vakantie gehad en komen zeker terug! Ook de eigenaresse stond dag en nacht voor je klaar en was erg vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Ellen.
4-8-2018

Kleinschalig. Keurig verzorgd.goed gelegen. Volop privacy. Bijzonder vriendelijke eigenaar. Top.

Een prachtige accommodatie

Henrik Hijzen
6-6-2018

Kleinschalige accommodaties hebben al jaren onze voorkeur voor een vakantie in Griekenland. Als deze dan worden aangeboden door een zeer goede en betrokken touroperator voelen wij ons ook veilig in een land waar ook de taal en gewoontes soms een struikelblok kunnen zijn als je door omstandigheden in de problemen raakt. Dit keer kozen we voor een verblijf in Huize Electra in Stoupa op de Peloponnesos, een prachtig rustig gelegen accommodatie, die toch dicht bij het centrum en de gezellige boulevard ligt. De door ons gehuurde studio was in verhouding zeer ruim en voorzien van alle gemakken. De badkamer was wat aan de krappe kant. De bescheiden keuken was van alle nodige apparatuur voorzien. Het contact met de eigenaren was incidenteel en zakelijk. Telefonisch was er altijd wel iemand bereikbaar. Omdat wij in het verleden gewend waren (of verwend waren ?!) aan wat meer persoonlijk contact viel ons dit iets tegen.

Nóg beter dan verwacht

Fam Vromans
12-5-2017

Superfijne plek om te zijn, of je nu single bent of -zoals wij- met een gezin. Groen, rustig en voorzien van alle luxe. We hadden al goede verhalen gehoord en die werden alleen maar overtroffen.

De huisjes zijn ruim, zeker voor Griekse begrippen. Fris, modern en goed uitgerust. Het voelde voor ons alsof de huisjes heel nieuw waren terwijl ze dat niet zijn. Ook zijn badkamer en bedden schoon en fris, masterbed is wel wat aan de harde kant.

Er is een hek om het zwembad heen en voor de oprit, wat een gerust gevoel geeft aan jonge ouders: jonge kinderen kunnen gerust 'rondscharrelen' in de grote tuin. Het zwembad heeft geen kinderbad maar wij hadden zwemvestjes voor de kinderen.

Electra, de gastvrouw, is ongelofelijk aardig en bereidwillig al je vragen te beantwoorden, of het nu probleempjes, wensen of gewoon tips zijn. Bellen, appen of facebook messenger, overal is ze bereikbaar en reageert ze snel. We hadden de apotheek nodig en voor we het wisten had ze al gecheckt of ze open waren, tot hoe laat en waar een tweede mogelijkheid was. Echt top.

Prachtige ligging, aan de 'dorpszijde' van de grote weg, en zelfs met kleine kinderen valt naar de boulevard te lopen. Even naar de bakker of supermarkt deden wij wel altijd met de auto want dat is net even verder weg. Enige aanmerking op de ligging is de haan van de overburen, maar dat heb je overal in Griekenland.

Dit was onze 4e keer Griekenland, en de mooiste locatie tot nu toe. De 'middelvinger' van de Mani is ontzettend groen en ruig. Strand aan je voeten en gebergte in je rug. Dus of je wilt chillen op een rustig strand of wilt hiken tot je tong op je schoenen ligt, alles kan. En dan lekker eten met uitzicht op de baai.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Een klein paradijsje

Edwin Vlems
1-8-2016

De ouders van Elektra hebben dit paradijsje voor haar gebouwd, sinds een jaar is ze zelf de baas. En dat doet ze goed: ze doet er alles voor om te zorgen dat de gast het goed heeft. Als je rust en privacy zoekt moet je hier zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig om hier met het hele gezin te zijn!

T.Vogelaar
30-4-2016

Alles was perfect. We waren hier om onze trouwdag te vieren en hebben 2 appartementen en een studio gehuurd. Heel schoon, vriendelijke eigenaren en een prima locatie, op loopafstand van strand. Voor de kinderen heerlijk een zwembad voor de deur.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch verblijf op een fantastische plek

Rob & Edith
2-1-2016

Een van onze beste accomodaties ooit. Super mooi verblijf, heerlijk rustig gelegen in een aangenaam dorp aan een prachtige baai. Alles op loopafstand: strand, winkeltjes, lekkere restaurantjes. Een huurauto is hier natuurlijk een must om de prachtige omgeving te verkennen.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig, ruim en volledig ingericht appartement!

Bakker
15-7-2015

Na een fijn ontvangst van de eigenaresse waren we blij verrast toen we ons appartement (nr 4) binnen kwamen! Wat een ruimte! Grote huiskamer/keuken met banken en eettafel, volledig ingerichte keuken en aparte slaapkamer en douche. Er is aan alles gedacht; koffiezetapparaat, broodrooster, waterkoker, theedoeken, afwasmiddel, suiker, zout/peper, flesje olijfolie van de eigenaren (eigen productie),klamboe bij het bed, kaptafel met föhn op de slaapkamer, veel opbergruimte voor onze spullen, tv/radio met veel zenders (niet echt nodig, maar is er wel), mooi privéterras met uitzicht op olijf- en vijgenbomen, wasrek, grote koelkast met vriesvak, ventilator in huiskamer en tegen betaling (€7,- per nacht) airco. Voor het huis is een watertappunt dus geen gesleep met flessen water (speciale fles in de koelkast om het water in te bewaren). 3x per week schoonmaak. Prachtig zwembad (met afsluitbaar hekje) met zonnebedden en parasols. Dit is echt een aanrader voor rustzoekers!

Gereisd Met partner in juli 2015

Wat een fijne plek!

Maartje1979
26-8-2014

Een week in één van de appartementen van Electra gezeten. Wat een heerlijk appartement! Genoeg ruimte, heerlijk terras, zwembad was geweldig. Kortom: we gaan hier zekernog eens naartoe, maar dan langer dan één week!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

We komen zeker terug!

Louise Beernink
17-8-2014

We hebben samen met onze 2 kinderen een heerlijke vakantie in villa elektra gehad: een ruim en prettig huis, een fantastisch onderhouden olijfboomgaard/tuin en de eigenaren zijn bijzonder aardig. Zwembad was fantastisch voor onze kinderen. De omgeving van stoupa is prachtig: mooie Griekse bergdorpjes en helder blauwe baaitjes... Wij komen zeker terug,

Paul, Louise, Thirza en Jaap

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Electra in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Electra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.