Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Electra voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Huize Electra in het Nederlands

2007

Prima, zeer goed onderhouden!

Bruno
25-3-2007

Prima, zeer goed onderhouden!

Gereisd Anders in maart 2007
2006

Een heerlijk kleinschalig appartementcomplex met veel rust

Veronique
1-5-2006

Een heerlijk kleinschalig appartementcomplex met veel rust en privacy. Goed onderhouden en een heerljk zwembad. Een echte aanrader!

Gereisd Anders in mei 2006
2005

Prachtig kleinschalig appartementencomplex

Rob Wijdeveld
9-8-2005

Prachtig kleinschalig appartementencomplex. 5 minuten lopen van het dorp en het strand. Meer dan voldoende leuke restaurantjes tegen betaalbaren prijzen. De eigenaars zijn in voor een wekelijkse barbeque tegen geringe vergoeding die geheel door hen verzorgt wordt. Zwembade wordt goed onderhouden en voor iedereen ligbedden aanwezig. Een echte aanrader. Voor de oimgeving te verkennen is een huurauto aan te raden.

Gereisd Anders in Tue Aug 09 2005 20:48:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Electra voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Electra in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Electra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.