Appartement

7 reviews over Appartement Huize Electra in het Nederlands

Fantastisch!

Judith
28-8-2018

Wat een fijne plek om je vakantie te vieren! De appartementen zijn ruim,schoon en lekker dichtbij de boulevard(loopafstand) Wij en onze kinderen(6 & 8 jaar) hebben hier een super vakantie gehad en komen zeker terug! Ook de eigenaresse stond dag en nacht voor je klaar en was erg vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Nóg beter dan verwacht

Fam Vromans
12-5-2017

Superfijne plek om te zijn, of je nu single bent of -zoals wij- met een gezin. Groen, rustig en voorzien van alle luxe. We hadden al goede verhalen gehoord en die werden alleen maar overtroffen.

De huisjes zijn ruim, zeker voor Griekse begrippen. Fris, modern en goed uitgerust. Het voelde voor ons alsof de huisjes heel nieuw waren terwijl ze dat niet zijn. Ook zijn badkamer en bedden schoon en fris, masterbed is wel wat aan de harde kant.

Er is een hek om het zwembad heen en voor de oprit, wat een gerust gevoel geeft aan jonge ouders: jonge kinderen kunnen gerust 'rondscharrelen' in de grote tuin. Het zwembad heeft geen kinderbad maar wij hadden zwemvestjes voor de kinderen.

Electra, de gastvrouw, is ongelofelijk aardig en bereidwillig al je vragen te beantwoorden, of het nu probleempjes, wensen of gewoon tips zijn. Bellen, appen of facebook messenger, overal is ze bereikbaar en reageert ze snel. We hadden de apotheek nodig en voor we het wisten had ze al gecheckt of ze open waren, tot hoe laat en waar een tweede mogelijkheid was. Echt top.

Prachtige ligging, aan de 'dorpszijde' van de grote weg, en zelfs met kleine kinderen valt naar de boulevard te lopen. Even naar de bakker of supermarkt deden wij wel altijd met de auto want dat is net even verder weg. Enige aanmerking op de ligging is de haan van de overburen, maar dat heb je overal in Griekenland.

Dit was onze 4e keer Griekenland, en de mooiste locatie tot nu toe. De 'middelvinger' van de Mani is ontzettend groen en ruig. Strand aan je voeten en gebergte in je rug. Dus of je wilt chillen op een rustig strand of wilt hiken tot je tong op je schoenen ligt, alles kan. En dan lekker eten met uitzicht op de baai.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Geweldig om hier met het hele gezin te zijn!

T.Vogelaar
30-4-2016

Alles was perfect. We waren hier om onze trouwdag te vieren en hebben 2 appartementen en een studio gehuurd. Heel schoon, vriendelijke eigenaren en een prima locatie, op loopafstand van strand. Voor de kinderen heerlijk een zwembad voor de deur.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een fijne plek!

Maartje1979
26-8-2014

Een week in één van de appartementen van Electra gezeten. Wat een heerlijk appartement! Genoeg ruimte, heerlijk terras, zwembad was geweldig. Kortom: we gaan hier zekernog eens naartoe, maar dan langer dan één week!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

We komen zeker terug!

Louise Beernink
17-8-2014

We hebben samen met onze 2 kinderen een heerlijke vakantie in villa elektra gehad: een ruim en prettig huis, een fantastisch onderhouden olijfboomgaard/tuin en de eigenaren zijn bijzonder aardig. Zwembad was fantastisch voor onze kinderen. De omgeving van stoupa is prachtig: mooie Griekse bergdorpjes en helder blauwe baaitjes... Wij komen zeker terug,

Paul, Louise, Thirza en Jaap

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Perfecte plek in fantastische omgeving

famke kroes
1-8-2010

Huize Electra ligt nog geen 5 minuten lopen af van zee. Het is er heerlijk. Ligt rustig. Echt je eigen plek. Er zijn 4 huisjes op het terrein. Wij zijn 2 keer geweest met de hele familie en hadden alle huisjes bezet. Naast lekker zwemmen in het zwembad of zee, kun je er ook fijn fietsen of wandelen. Er is een ingebouwde barbecue aanwezig. Leuk om gebruik van te maken De eigenaren zijn zeer aardige mensen. De verzorging en het onderhoud van alles is uitstekend. Echt een aanrader, ook buiten het hoogzeisoen om

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Paradijs!

Wolst
9-9-2009

Prachtige accommodatie, goed onderhouden door eigenaren, dagelijks bezig met onderhoud tuin, zwembad enz, kapotte kraan binnen 1u vervangen. De 2 huizen(met ieder een 2kapp en studio) liggen in een mooie tuin met prachtig zwembad met ligbedden+parasols. Vanuit het zwembad zicht op de groene bergen. Alle app hebben een eigen terras, nr 1+2 aan voorzijde (zwembadzicht), nr 3+4 aan achterzijde (tuinzicht + volledige privacy). De app zijn zeer compleet, keuken met oven, broodrooster, waterkoker, zelfs afwasmiddel, zeep en toiletpapier aanwezig, schoonmaak 2x p/w. De ligging is ideaal, ca 7 min lopen naar het strand/boulevard met meerdere restaurants en winkeltjes. Dit was de eerste vakantie met onze dochter (toen 11 mnd) en we hebben 2 weken heerlijk genoten van de rust, gezwommen en gewandeld. Dus ook met een klein kind een goede accommodatie. We komen hier zeker nog een x terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Electra in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Electra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.