Appartement Huize Electra

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Electra voor je op een rij gezet:

35 reviews over Appartement Huize Electra

• 9Edwin Vlems01-08-2016

Een klein paradijsje

De ouders van Elektra hebben dit paradijsje voor haar gebouwd, sinds een jaar is ze zelf de baas. En dat doet ze goed: ze doet er alles voor om te zorgen dat de gast het goed heeft. Als je rust en privacy zoekt moet je hier zijn.

Met oudere kinderen

• 10piet en gea rouw29-07-2009

absolute aanrader!!

huize Electra in Stoupa is geweldig. Heerlijk ruim en voldoende ruimte in de tuin en om het zwembad. Heb nu al heimwee! Lekker dicht bij het strand en het dorpje. Ruime balkons en je zit lekker prive. Wil je gaan voor rust en ontspanning dan is huize Electra een absolute aanrader!

Met oudere kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Huize Electra voor je op een rij gezet:

2 tips over Appartement Huize Electra

• kamaarlvis, 11-05-2012

Het wandelpad naar Agia Nikolaos. Daar eten bij Hidden garden, verse vis! In Stoupa Eten bij Akrogiali, superlekker. Mistrals is een eind rijden maar is heel mooi, de route ook. Check wel even tot hoe laat het open is. Wandelen kun je goed bij Kardamyli.

• Bakker, 15-07-2015

Het zijn twee huizen die verdeeld zijn in twee appartementen, alles beneden. Appartement 1 en 2 hebben wat meer uitzicht op de tuin. Maar waar wij zaten is weer wat meer privé, aangezien daar niemand langsloopt. Neem wel wat mee tegen muggen, want die zijn er wel! Restaurant Dyonisos (heel dichtbij) en strandtentje New Mojito zijn wat ons betreft aanraders. Goed eten/drinken en heel vriendelijk personeel! Winkeltjes en boulevardje zijn binnen tien min. lopen te bereiken, dus al met al prima!

0 vragen over Appartement Huize Electra

Appartement info