Appartement Huize Electra

Meer appartementinfo

35 reviews over Appartement Huize Electra

• 9Annemarie30-10-2008

Prachtig!

Heerlijke appartementen en studio's. Ook zeer geschikt om met meerdere stellen te gaan. Allemaal een eigen stek met een gezamelijk zwembad. Goed onderhouden, mooi zwembad met vriendelijke eigenaren. Stoupa is een leuk dorpje, om de omgeving te verkennen is een auto handig. Lekker dicht bij de kust met erg leuke restaurantjes en op een paar minuten lopen van de bakker. Echt vakantie gehad, mede dankzij de prachtige lokatie. De bbq plaats is ook zeer geschikt voor een ontbijtje en netjes onderhouden. Verschil tussen studio en appartement is dat de appartementen een aparte slaapkamer hebben. De studio waar wij in zaten heeft dat niet, maar is wel keurig afgeschermd met een kast, waardoor het niet opvalt. De balkons van de studio's zijn meer in de zon. Je kunt dit gerust boeken, we zijn zeer tevreden over deze vakantieplaats. Via touroperator geboekt, en ook dat is keurig verzorgd.

• 9Ineke11-01-2008

Heerlijk 4 persoons appartement. Rustig gelegen. Ruim overdekt terras omzoomd door olijfbomen. Heerlijke plek om tot rust te komen en de omgeving te ontdekken!

• 9Els&Linde12-08-2007

Fijne appartementen met 'prive' zwembad, goed onderhouden door de eigenaren. Stoupa gezellig dorp, veel plaatselijke jongeren die zorgden voor gezellig flaneren en flirten:) Leuke tavernes aan de boulevard, ook een strand met beach volleybal!

2 tips over Appartement Huize Electra

• kamaarlvis, 11-05-2012

Het wandelpad naar Agia Nikolaos. Daar eten bij Hidden garden, verse vis! In Stoupa Eten bij Akrogiali, superlekker. Mistrals is een eind rijden maar is heel mooi, de route ook. Check wel even tot hoe laat het open is. Wandelen kun je goed bij Kardamyli.

• Bakker, 15-07-2015

Het zijn twee huizen die verdeeld zijn in twee appartementen, alles beneden. Appartement 1 en 2 hebben wat meer uitzicht op de tuin. Maar waar wij zaten is weer wat meer privé, aangezien daar niemand langsloopt. Neem wel wat mee tegen muggen, want die zijn er wel! Restaurant Dyonisos (heel dichtbij) en strandtentje New Mojito zijn wat ons betreft aanraders. Goed eten/drinken en heel vriendelijk personeel! Winkeltjes en boulevardje zijn binnen tien min. lopen te bereiken, dus al met al prima!

0 vragen over Appartement Huize Electra

Appartement info