Appartement Huize Electra

Meer appartementinfo

35 reviews over Appartement Huize Electra

• 2018
    9Ellen.04-08-2018

Kleinschalig. Keurig verzorgd.goed gelegen. Volop privacy. Bijzonder vriendelijke eigenaar. Top.

• 9Henrik Hijzen06-06-2018

Een prachtige accommodatie

Kleinschalige accommodaties hebben al jaren onze voorkeur voor een vakantie in Griekenland. Als deze dan worden aangeboden door een zeer goede en betrokken touroperator voelen wij ons ook veilig in een land waar ook de taal en gewoontes soms een struikelblok kunnen zijn als je door omstandigheden in de problemen raakt. Dit keer kozen we voor een verblijf in Huize Electra in Stoupa op de Peloponnesos, een prachtig rustig gelegen accommodatie, die toch dicht bij het centrum en de gezellige boulevard ligt. De door ons gehuurde studio was in verhouding zeer ruim en voorzien van alle gemakken. De badkamer was wat aan de krappe kant. De bescheiden keuken was van alle nodige apparatuur voorzien. Het contact met de eigenaren was incidenteel en zakelijk. Telefonisch was er altijd wel iemand bereikbaar. Omdat wij in het verleden gewend waren (of verwend waren ?!) aan wat meer persoonlijk contact viel ons dit iets tegen.

• Oude reviews

10Rob & Edith02-01-2016

Fantastisch verblijf op een fantastische plek

Een van onze beste accomodaties ooit. Super mooi verblijf, heerlijk rustig gelegen in een aangenaam dorp aan een prachtige baai. Alles op loopafstand: strand, winkeltjes, lekkere restaurantjes. Een huurauto is hier natuurlijk een must om de prachtige omgeving te verkennen.

• 10Bakker15-07-2015

Prachtig, ruim en volledig ingericht appartement!

Na een fijn ontvangst van de eigenaresse waren we blij verrast toen we ons appartement (nr 4) binnen kwamen! Wat een ruimte! Grote huiskamer/keuken met banken en eettafel, volledig ingerichte keuken en aparte slaapkamer en douche. Er is aan alles gedacht; koffiezetapparaat, broodrooster, waterkoker, theedoeken, afwasmiddel, suiker, zout/peper, flesje olijfolie van de eigenaren (eigen productie),klamboe bij het bed, kaptafel met föhn op de slaapkamer, veel opbergruimte voor onze spullen, tv/radio met veel zenders (niet echt nodig, maar is er wel), mooi privéterras met uitzicht op olijf- en vijgenbomen, wasrek, grote koelkast met vriesvak, ventilator in huiskamer en tegen betaling (€7,- per nacht) airco. Voor het huis is een watertappunt dus geen gesleep met flessen water (speciale fles in de koelkast om het water in te bewaren). 3x per week schoonmaak. Prachtig zwembad (met afsluitbaar hekje) met zonnebedden en parasols. Dit is echt een aanrader voor rustzoekers!

• 9rene14-10-2013

Heerlijk rustig en geschikt voor ouderen

Slechts 4 heerlijke appartementen met een prachtig zwembad erbij, en zeer beschikt voor Ouderen. die rust zoeken, een prima plaats. Ook nog de boulavard is het goed te lopen

• 9Liset16-08-2013

Heerlijk

Klein complex met 4 appartementen. Ruim balkon, lekker zwembad. Rustig gelegen. Goede zorgen van Maria met verse sinaasappels en olijfolie uit eigen boomgaard. Heerlijk om tot rust te komen. Wel anti muggenspul meenemen of kopen, want het ligt in een groene omgeving en dat wil zeggen muggen.

• 10Greetje en Marten06-07-2012

Een paradijsje!! Een aanrader!!

Wat een prachtige plek. Het was nog mooier dan wij verwacht hadden. Zo gauw je door de poort naar binnenloopt voel je de rust. Wij zaten in appartement nr. 1, groot terras met uitzicht op de tuin en zwembad. Super! Het zwembad was heerlijk, schoon en heel netjes. De kamers worden 3x per week schoongemaakt en dan is het ook echt schoon! De boulevard ligt op 400 meter. Wil je verse broodjes halen, de bakker is dichtbij, linksaf de poort uit en dan 1e weg rechts. Alles is op loopafstand. Wij hebben hier ontzettend genoten en komen zeker nog een keer terug. In Huize Electra hebben wij een heerlijke, fantastische vakantie gehad.

• 10John en Linda02-07-2012

mooie plek!!!!

Er zijn 4 app./studio's.Wij hadden studio nr.2,prachtig ruim,heerlijk balkon, uitzicht zwembad. Erg rustig,zeer schoon en vriendelijke eigenaresse. Bloemen,palmen en bananenbomen in de tuin.weinig verkeer,zit tussen de Grieken en daar hoor je af en toe wat van maar is niet storend. Je moet wel van rust houden.Het plaatsje is gezellig druk en we hebben overal heerlijk gegeten.Je krijgt wel veel.Het is heel goedkoop!!! En de Grieken zijn heel aardig vooral als je een paar Griekse woordjes kent. Huur lekker een auto en ga op pad.Een mooie natuur.

• 9kamaarlvis11-05-2012

Supermooi plekje!

Ruime studio, heerlijk zwembad, goede afstand vanaf de boulevard. Wakker worden door de vogels... Heerlijk. Maria zorgt goed voor haar gasten. De appartementen liggen tussen de olijfbossen in, idyllisch.

• 9Willie & Monique16-09-2011

Hele fijne plek

Rustig gelegen complex. Via touroperator hebben wij dit geboekt. We hebben er heerlijk kunnen uitrusten na een fly-drive op de Peloponessos. Schoon en ruim. De eigenaar kwam elke dag de tuin en het zwembad onderhouden. Is voor herhaling vatbaar.

2 tips over Appartement Huize Electra

• kamaarlvis, 11-05-2012

Het wandelpad naar Agia Nikolaos. Daar eten bij Hidden garden, verse vis! In Stoupa Eten bij Akrogiali, superlekker. Mistrals is een eind rijden maar is heel mooi, de route ook. Check wel even tot hoe laat het open is. Wandelen kun je goed bij Kardamyli.

• Bakker, 15-07-2015

Het zijn twee huizen die verdeeld zijn in twee appartementen, alles beneden. Appartement 1 en 2 hebben wat meer uitzicht op de tuin. Maar waar wij zaten is weer wat meer privé, aangezien daar niemand langsloopt. Neem wel wat mee tegen muggen, want die zijn er wel! Restaurant Dyonisos (heel dichtbij) en strandtentje New Mojito zijn wat ons betreft aanraders. Goed eten/drinken en heel vriendelijk personeel! Winkeltjes en boulevardje zijn binnen tien min. lopen te bereiken, dus al met al prima!

0 vragen over Appartement Huize Electra

Appartement info