Appartement Huize Didima

GriekenlandPeloponnesosStoupa

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Huize Didima voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 22 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 22 reviews
  • 9.1Inrichting
  • 9.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

22 Reviews over Huize Didima

• 10Peter Suijkerbuijk17-09-2019

Heel relaxed

Veel gasten zijn "terugkomers" en hebben het hier wederom prima naar hun zin. Huur een auto en ga beslist het mooie en rustige binnenland in. Dan afkoelen in het heerlijke zwembad en daarna een hapje eten in 1 van de vele tentjes aan de boulevard. Daarna op het balkon een "afzakkertje" en morgen weer een dag! Het complex wordt prima schoongemaakt door een hele lieve mevrouw met een stralende lach. Binnen een minuut een supermarkt met alles erop en eraan. Binnen 3 minuutjes de boulevard met haar strand. Wat wil je nog meer?

• 8M. Wentzel31-03-2019

Een topvakantie.

Het was een warm welkom dat ik kreeg van de eigenaar, zoals ik dit eerder gewend was bij mijn reizen naar Griekenland met touroperator. Het was een heerlijk appartement in een kleinschalige bebouwing, een fijn zwembad en mooie tuin. Stoupa kende ik al; ik was daar meerdere keren geweest met mijn inmiddels overleden man en wilde graag nog een keer in mijn eentje terug, maar dan wel in een ander verblijf. Er bleek niet veel veranderd te zijn, de gastvrijheid van de Grieken geven me telkens weer een gevoel van thuis komen. Ik vond er de fijne plaats zonder toeristisch kermisgedoe die ik van eerder kende, het dorp, de gezellige restaurantjes, de winkels, en merkte dat je ook als vrouw alleen veilig vakantie kan houden daar. In mei dit jaar ga ik nog en keer naar deze plek in hetzelfde appartement. Ik kan niet wachten!

• 8Diane30-03-2019

Heerlijk

Een plek voor rustzoekers

• 9Ellen23-05-2017

Dit adres houd ik liever geheim!

Super kleinschalig. Perfect ingericht. Heerlijk zwembad. Wat verder weg van de "boulevard", voor ons heerlijk rustig! Je loopt zo naar de supermarkt. Strand is wat verder maar goed beloopbaar. Heerlijk balkon met schaduw als je dat wilt. Stoupa is niet groot maar gewoon gezellig!

• 9Alie en Yvonne09-10-2016

Prachtig appartement op mooie locatie

Heel schoon appartement, helemaal compleet, niets gemist. Op een mooie, rustige locatie.Heerlijk, schoon zwembad. Handig, een grote supermarkt in de buurt en een bakker met lekker brood (en ander lekkers). Een bijzonder vriendelijke eigenaar, die zich je echt gast laat voelen. We vonden Stoupa vrij toeristisch en druk. Soms was het niet: waar willen we eten, maar waar is nog plaats.

• 8RobbieMan21303-10-2016

Fantastische tijd gehad. Een aanrader

Wij waren van 05-09-2016 t/m 19-09-2016 in een studio.

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Stoupa. Het appartement wordt goed schoongemaakt, de eigenaar is erg vriendelijk. De boulevard en supermarkt zijn op loopafstand.

Aangeraden is om voor een aantal dagen een auto te huren om de dorpjes te kunnen bezoeken in de omgeving, want deze dorpjes zien er prachtig uit en zijn de moeite waard om eens te zien.

Wie weet gaan wij nog een keer terug naar deze plek.

• 10Rob & Elles07-09-2016

in één woord "geweldig".

Prima ligging van een fantastische accommodatie. Appartement 2 3 terrassen met elk een heerlijk uitzicht. Vriendelijke eigenaar, yorkos, zorgt er voor dat alles in orde is. Dagelijkse controle van het zwembad. En dan natuurlijk de 2 kittens die niet weg te slaan zijn bij je. Heerlijke beestjes. Leuke buurtjes Linda en John. Wij hebben 2 geweldige weken gehad en komen zeker nog eens terug.

• 10Marga Piederiet21-09-2015

Inmiddels voor de 3e keer geboekt, gewoon perfect

Is de perfecte vakantie voor ons, alles op loop afstand. Veel cultuur met de auto te bezoeken. Mooie wandelgebieden. Zeer compleet huis op uitstekende locatie.

• 10marga_piederiet11-09-2014

Genieten in velerlei opzichten

2 weken verbleven in appartement met 2 verdiepingen, 3 balcons, veel ruimte. Supermarkt op 200 mtr, bakker op 400 mtr. Gezellige boulevard van Stoupa op 900 mtr, veel gezellige betaalbare restaurantjes. Twee zandstranden op loopafstand. Didima heeft een prettig zwembad in de olijfboomgaard met genoeg ruimte, ligbedden en parasols. 3x per week schoonmaak, 2x per week handdoeken en beddegoed. Complete keukenuitrusting en een douche gordijn in de complete badkamer. Prettig was ook de aparte wc op de beneden verdieping. Kortom voor herhaling vatbaar.

• 10S. van der Ark02-07-2014

Uitstekende accomodatie

Wij waren hier van 09-06-2014 t/m 23-06-2014. Super schone maissonette en aan alles is gedacht. Kluisje, klamboe, heel veel ruimte. Twee grote terrassen. Toiletpapier, afwasmiddel etc. niets hoef je zelf mee te nemen of ter plekke te kopen. Supermarkt en bakker dicht bij evenals Stoupa zelf waar ruim voldoende keus is tussen restaurants en barretjes. Kleinschalig complex en gunstig gelegen. Voor volgend jaar een voorboeking gedaan wat we eigenlijk nooit doen (een tweede keer hetzelfde).

Appartement Huize Didima info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij