Hotel Georges Estates

8.2Fantastisch

10 reviews over Hotel Georges Estates

• 7Cobus23-06-2015

Mooie accommodatie, dramatische bedden

Prettige accommodatie, rustige ligging, maar toch binnen paar minuten op strand en boulevard. tijdens ons verblijf vooral 50 + -ers. Engelse en Nederlandse gasten. Klein zwembad, maar voldoende om af te koelen. Accommodatie ligt tegenover een wasserij, dus soms komt er een vlaag van wasmiddel voorbij als je aan het zwembad ligt. 1 kamerapp voor 3 personen was ruim en schoon. Bedden verschrikkelijk. Nog nooit zoiets meegemaakt. Je voelde de lattenboden door het matras heen. Bij elke beweging schudde en kraakte het bed. Appartement had 2 grote ramen zonder gordijnen. Dus om 5 uur was het licht in je kamer. Vanwege bed en gebrek aan privacy om andere kamer gevraagd, maar niet gekregen. Erg vriendelijke medewerkers, ondanks een leuke bar is er helemaal niets te doen. Anderzijds gaf dat ook wel weer de heerlijke rust. Kleine problemen werden in no time opgelost. Schoonmaak 2 x per week.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8d. duquesnoy30-09-2014

geweldig app/hotl

perfectn hotel/app dicht bij strand boulevard en eettentjes een aanrader en ga vooral eten bij to akrotiri tis stoupas

Gereisd met partner in september 2014

• 9dick Ballast09-09-2013

schitterend

MOOI!! mooi zwembad schoon, en goed onderhouden, prima appartement\en aardige medewerkers, wij waren er eind augustus tot begin september 2013, gewoon SUPER!!!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Katja Maes21-09-2012

Super ligging, dichtbij gezellige boulevard.

Georges is een gezellig complex, alles word netjes onderhouden en het personeel is vriendelijk, wij verbeven in kamer 203 en was lekker ruim, 2 balkons met uitzicht op het zwembad, met 250 meter lopen zat je op de boulevard en bij de supermarkt. Bij Georges werd er 3 keer schoongemaakt en ook regelmatig schoon bedlinnen gegeven. Aan de boulevard genoeg keuze van tavernes. Als je een huur auto leent kun je de Peleponnesos goed ontdekken. Neem wel ee goede auto kaart mee want er staan ook veel verkeersborden in de griekse letters.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Peter04-08-2012

goede, ruime appartementen

schone, ruime kamers, personeel is vriendelijk en behulpzaam. ongeveer 5 minuten lopen naar het 'stoupa' strand en 10 minuten naar het mooie 'kalogria strand'. veel leuke restaurantjes aan de boulevard waar je lekker kan eten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8ronvanderKlei15-06-2012

Prima compleet app. complex

Wij verbleven in een 2 kamer app. no.203 2 balkons 2 airco, flatscreen tv ( helaas alleen Griekse zenders). Wifi bereik op de kamer(vanwege ligging) Dichtbij een grote supermarkt, en centrum van Stoupa. Deze kamer bied uitzicht op het zwembad en de bergen.

Gereisd met partner in juni 2012

• 0joop prins31-12-2011

Geweldige plek

St. Georges geweldig. Zijn er in sept. 2011-3 weken geweest. Het is een ruim complex, laagbouw, een gezellig zwembad met ligbedden, parasols en een bar. Wij hadden op de begane grond 'n een eenkamerapp.(30), grote kamer, grote badkamer en prachtig groot balkon met uitzicht op bos en bergen. Iedere 2dg schoonmaak+handd. Zeer vriendelijk personeel. :Grote supermarkt aan hoofdweg 6 min. lopen en 1 a/d boulevard/strand 6 min. lopen. Stoupa heeft 'n heerlijk strand met fijne zee om te zwemmen, lekkere eettentjes. Huur een auto o.a. prachtige bergrit naar Sparti en dan naar Monemvasia, of de kant van Koroni, Finekouda,Pilos. Onderweg overnachten kost ong. € 35,-(2 pers.) Peloponessos is prachtig.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Adri & Berna22-07-2011

Het was super!

Wat een prachtig complex. Grote kamer en balkon. Heel schoon en netjes. Nieuw zelfs. Alles werkte (uniek voor Griekse begrippen). We hadden zelfs een douchegordijn. Prima locatie t.o.v. het strand, de restaurants en de supermarkt. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ruimte om het zwembad is een beetje krap maar daar hadden we geen last van omdat het nog rustig was. Jammer dat ze geen ontbijt serveren. Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2011

• 9ma anthonissen15-07-2011

een fantastsche plek

apart hotel george is een mooi complex, grote kamers, schoon,kind vriendelijk, vriendelijk personeel,dicht bij het centrum. ik zou er absoluut te rug naar toe gaan

Gereisd met partner in juni 2011

• 6David en Ivonne28-05-2011

appartementencomplex zonder sfeer

Georges is een complex,overwegend bezocht door Engelsen. Van het beloofde uitzicht op de bergen is niets meer over, want het complex is helemaal volgebouwd. Het appartement is keurig ingericht met een karig keukentje, maar erg gehorig. De waterkoker kwam pas na 3 dagen en de broodrooster hebben we nooit gehad. Op tv alleen Griekse zenders. Wij hadden een balkon zonder zon en privacy. De tegenoverliggende appartementen keken allemaal uit op ons balkon. Ondanks herhaalde verzoeken van ons om een ander appartement, werd hier niet aan voldaan (er waren nog zeker zo'n 10 app. vrij). Het zwembad was verder prima (geen kinderbad aanwezig) met ligbedden er omheen. Afstand strand 500 meter, afstand hoofdweg ook. Hier wordt je ook afgezet met de bus en moet je zelf (met koffers en handbagage) naar het appartement lopen. Vooral voor de ouderen in onze groep was dit een hele klus omdat de weg erg hellend is. Maar eigenaar verleende geen service door te helpen. Voor ons nooit geen Georges meer

Gereisd met partner in mei 2011

Hotel Georges Estates info