Appartement Erietta

Meer appartementinfo

60 reviews over Appartement Erietta

• 9Jantine11-08-2019

Super, ***** sterren!

Wat een ontzettend leuk kleinschalig complex, in totaal maar 8 accommodaties en het wordt enkel door touroperator gasten bezet. Als het niet vol is wordt het nog wel eens verhuurd aan Grieken. De foto's op de touroperator site en hun eigen website doet het geen eer aan....het ziet er nu zo veel mooier uit! Schoonmaak is goed, evenals het onderhoud van het terrein. Bij het zwembad staat nu ook een jacuzzi ;-) Zwembad is schoon en wordt ook goed onderhouden. Qua ligging perfect, naar rechts loop je zo naar het centrum en strand, naar links en je bent zo bij de supermarkt. Stoupa is een leuk klein plaatsje met heel veel lekkere restaurantjes waar Griekse gastvrijheid de boventoon voert. Kortom een echte aanrader!

• 2018
    8Carin Perenboom03-10-2018

Voor ons een "heerlijk vakantiehonk"

Weer heerlijke weken bij Erietta door gebracht. We hadden nooit gedacht dat we vaker op de zelfde plaats, na elkaar, terug zouden komen. Maar de ligging voor ons is goed. Zowel de afstand naar de grote supermarkt als het strand (200 m). De meeste studio's (4 van de 5) hebben geen of weinig trappen. Er wordt 3 x per week zeer goed schoongemaakt en bedlinnen en handdoeken gewisseld. Er is van en naar de transferbus geen koffer service, ook zijn er geen kluisjes aanwezig. In heel Stoupa is er een slechte telefoon en wifi verbinding. Daar valt blijkbaar niets aan te doen. We merkte ook dat er algeheel grondig onderhoud nodig is. Als er een probleempje is, wordt er zo snel als mogelijk wat aan gedaan. Ook een kapstok is erg wenselijk. En voor de toekomst een stang in de douche voor houw vast, en verhoogde wc potten. Volgend jaar zijn we er zeker weer en kijken uit naar Nico, Nicoletta, Erietta, Stavros en natuurlijk mini Erietta.

• 9Wim Meijrink04-09-2018

Aanrader

Kleinschalig appartementen complex.(8) Netjes gerund en onderhouden door Erietta en Stavros. Stoupa is een gemoedelijk en rustig plaatsje met 2 stranden op korte afstand. Ruime keuze aan restaurants. Kom hier sinds 2013 elk jaar een of tweemaal terug.

• 2017
    9MauricevdL05-06-2017

Wat een rust

Erietta wordt beheerd door Stavros, ex-hovenier (dat is zichtbaar!) en in de 80 al. Een lieverd. Spreekt nauwelijks Engels, en waardeert het als de gasten een paar woordjes Grieks kennen. Komt elke morgen vragen of het goed gaat en of er problemen zijn. Hij vergeet nog wel eens het warm water aan te zetten. Maar goed, we zijn in Griekenland ;)

De studio die wij hadden was ruim genoeg en de keuken was tiptop ingericht, met zelfs een broodtoaster. De bedden zijn wat hard, maar dat went. De spiegelkast in de badkamer is niet echt voor onze lengte gemaakt, ik kijk er bovenop en moest om te scheren minstens 40 cm door de knieën.

Er zijn 3 wisseldagen (za, ma en do) en dan wordt er ook schoongemaakt. Eens in de week heel erg grondig. Prima.

Het is heel kleinschalig (8 appt.) en het ligt aan een straatje precies tussen strand en restaurants aan de ene kant en aan de andere kant de weg met Katerina Supermarkt. Heel stil, heerlijk rustig. Een plek waar kennelijk veel gasten terugkeren.

• Oude reviews

10Wiericx30-08-2016

Lekker tot rust komen

App erietta is zeker de moeite waard. Mooi app die voor griekse maatstaven goed is ingericht. Om de dag wordt er goed schoongemaakt. En dan bedoel ik goed schoongemaakt. De ligging is super. Lekker rustig en achteraf terwijl alles in paar minuutjes goed aan te lopen is. Grote supermarkt en boulevard met restaurantjes en strand.

Met jonge kinderen

• 9lucas03-08-2016

geweldig

Schitterend app.complex(kleinschalig).Bij aankomst stond er een fles water en rode wijn op ons te wachten.Stavros(80jaar) gastvrij kwam iedere dag langs of alles naar wens was. Hij onderhoud ook de tuin waar hij trots op is.Het is er schoon en netjes.Keukengerei voldoende aanwezig,bij een lang verblijf kan jezelf een maaltijd klaarmaken..Wij hadden een studio ruimte genoeg,voldoende kastruimte voor je kleren.Supermarkt vlakbij,waar ze van alles verkopen.Stand vlakbij 5min lopen. Stoupa een gezellig dorpje met genoeg eetgelegenheden Gastvrije en erg vriendelijke mensen.In Kardamilli kan je mooie wandelingen maken koop een kaart met de wandelingen deze heb je echt wel nodig. Marga heeft voor 5 euro een boekje te koop hier staan ook wandelingen in. Auto huren is een aanrader om mooie tochtjes mee te maken. Peleponnesos is een zeer mooi gebied in Griekenland.Wij gaan zeker terug.

• 10Jans13-07-2016

Niet twijfelen maar boeken!

Wat een TOP locatie!!! Er ontbreekt je aan niets flesje wijn bij aankomst met een lief kaartje erbij. Super schoon appartement, om de dag schone handdoeken en schoon bedlinnen! Stavros en Erietta komen regelmatig checken of alles in orde is. Ook de tuin wordt om de dag bijgehouden. Wij hadden een 2 kamer appartement (nr 3). Heel ruim en 2 terrassen waarvan 1 grenzend aan het zwembad. Wasrek met knijpers aanwezig, geen föhn maar toen ik er om vroeg werd er direct 1 gebracht, top! Zelfs om de dag een schone theedoek, hoef je niet mee te nemen. Airco let op dat je alle deuren en ramen sluit anders doet deze het echt niet. Wil je naar een mooie rustige schone plek waarbij de boulevard op 2 minuten lopen is en je kunt kiezen uit diverse strandjes dan is Erietta je plek. Wifi werkte uitstekend! Marga Schaapman, de hostes kent de Peloponnesos op haar duimpje en staat altijd voor je klaar, Marga je bent onze topper! Kalogria beach, heerlijk strand, betalen voor je bedjes maar ze staan niet zo op elkaar als het strand bij de boulevard. Wel iets verder lopen ongeveer 10 minuten. Supermarkt aan het einde van de straat en op de boulevard talloze restaurantjes en de bakker met elke dag behalve zondag heerlijk vers brood. De excursie naar Mystras bevelen wij van harte aan. Wandel of fiets een keer naar Ag. Nicolaos, leuke wandeling naar en lief visserplaatsje. Wij hebben via Marga 2 dagen auto gehuurd en zijn naar Olympia gereden, ongeveer 3 uur rijden en naar Ithomi 2 uur rijden, beide prachtige opgravingen maar Ithomi vonden wij het meest indrukwekkend. Ook Kardamilli is een leuk plaatsje ten noorden van Stoupa, leuk om naar het oude dorp te lopen, niet ver alleen toen wij er aan kwamen waren de gebouwen gesloten dat was jammer. Het plaatsje zelf, gezellig met leuke winkeltjes en restaurantjes. Niet twijfelen maar boeken!

• 9Hans25-06-2016

Geweldig appartement

Geweldig kleinschalig complex. 150 meter van zee. En zeer vriendelijke eigenaren.

• 9Len23-06-2016

Paradijselijke vakantieplek

Heerlijke ruime rustige appartementen met veel ruimte rondom in mooie tuin met uitzicht op de bergen op loopafstand van strand en restaurantjes. Fijn zwembad voor de deur met voldoende ligbedjes. Ga in Stoupa super lekker eten bij Taverna Melissa; geen menukaart maar eten wat er die dag te krijgen is, echt heerlijk!

Met jonge kinderen

• 9Birgit10-05-2016

Wat een prachtige plek!

Prachtige ligging, heerlijk rustig, mooie tuintjes en heel vriendelijk personeel. Stavros komt regelmatig vragen of alles naar je zin is, echt een schat. Heel kleinschalig complex, vlakbij het strand. Stoupa is een gezellige, onbedorven badplaats waar je heerlijk kunt eten en de stranden zijn erg mooi en schoon. De matrassen waren wel hard maar dat heb je eigenlijk altijd in Griekenland. Mooie omgeving om te wandelen en langs de kust ligt voor een deel een heel mooi fietspad, erg mooi stuk om te fietsen. Al met al een hele fijne plek. WiFi deed het alleen niet altijd maar ach....

16 tips over Appartement Erietta

• Piet en Irene, 05-09-2013

Je kunt heerlijk eten bij Amnos. Een klein restaurantje op de boulevard met witte tafels en stoeltjes De Gyros plate of pita Gyros is hier fantastisch

• Wyb Mylius., 09-10-2011

Wij hadden studio nr.4 met twee zon-zijden. (hoek) Huur voor een paar dagen een auto bij Maria, via Marga.

• Hillie en Andries, 16-09-2012

Palea Epidavros is een vissersdorp in departement Arcadië een bergachtig schaars bevolkt gebied in het centrum van de Peloponnesos aan de oostkust. Het is een sfeervol authentiek Grieks dorp. Er zijn verschillende strandjes restaurants cafe’s postkantoor geldautomaten winkeltjes hotels en appartementen.
 In Epidavros is geen massatoerisme alleen cultuurzoekers die hier hun vakantie door brengen vanwege het theater van Epidaurus het best bewaard gebleven theater uit de klassieke oudheid.

6 vragen over Appartement Erietta

• Tatteem, 07-10-2017

bed of slaapbank in 2 k appartement

Mijn zoon van 17 gaat mee, mijn vraag is of er in het 2-k appartement een bedbank is of een bed

• Maurice, 25-11-2016

studio of 2-kamer appt?

Wij verblijven liever op de 1e etage. Moet ik dan de studio of het 2-kamer appartement kiezen?

• Maria, 29-08-2014

matrassen haarföhn

Wie weet of er een haarföhn aanwezig is in de studio`s /appartementen? Wie weet of de matrassen goed zijn, dus niet zo hard. (i.v.m. rugklachten)?

ronald, 26-05-2015

matrassen zijn echt supergoed. Fohn is aanwezig

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4