Appartement Elpida

Appartement info

Meer appartement info

18 reviews over Appartement Elpida

• 7Hillie en Andreis Heite09-12-2008

Zeer eenvoudig van opzet.

Zeer eenvoudig van opzet. Elpida's studio's hebben in 2008 een kleine renovatie gehad. Elke kamer heeft een eigen airconditioning, plafond ventilator en gemeenschappelijke overloop / balkon. De keuken toilet en douchecel zijn klein, net toereikend. Als je weinig wooneisen heb kan dit net voldoende voor u zijn. Iedere kamer heeft een eigen karakter. De afstand naar de Mooie strandboulevard is slechts 50 meter. Terrasjes, restaurants, taveernes, supermarkt, ijssalon, souvenirwinkels en internetcafé liggen hoofdzakelijk aan deze mooie strandboulevard. Direct hieraan grenzend het mooie zandstrand met schoon water van de Golf van Messina Messiniakós Kólpos.

Gereisd in december 2008

• 1Ed 01-10-2007

Waarschijnlijk heb ik het niet getroffen, maar ik vond het ronduit smerig. De oude mevrouw is echt vriendelijk, maar daarvoor ga ik niet op vakantie. Gelukkig maar 1 week geweest. Nooit weer. Overigens is Stoupa en de omgeving fantastisch. En uit eigen ervaring weet ik dat er schitterende hotels en appartementen in Stoupa en omgeving staan.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7Marianne van Hertum06-06-2007

Mede n.a.v. de beoordeling op deze site hebben wij gekozen voor app Elpida. goede cijfers. Jammer dat het tegen viel. De kamers zijn tamelijk klein en er is geen plaats voor een zithoekje in de kamer. Vervelend als het regent. het weer is soms wat onbestendig in het voorjaar. Naast een 2 persoonsbed en een oud keukentje was er alleen een hangkast, de rest moest dus in de koffers blijven. Toilet en douche vochten om ruimte en de douche hing boven het toilet? De toiletemmer wordt maar 2x per week geleegd. Erg vies, vooral tijdens het maandelijks ongemak. Maar mevr Elpida is ziek dus daar zal het wel aan liggen. Er is natuurlijk mee te leven. Zoals mijn voorgangers al hebben gemeld kun er prima eten en is alles op loopafstand. Ook kun je prachtig fietsen langs de zee. Goede fietsen, zijn voor een paar euro te huur bij Wim een Nederlander die het roer om heeft gegooit en een fietsen verhuurt bij de school tegenover de nieuwe kerk. Misschien hebben wij het slecht getroffen.

Gereisd met familie in mei 2005

• 8Margret en Arjen Houdijk18-10-2006

Eind september, begin oktober waren wij te gast in studio 4 van dit complex. Eenvoudig ingericht maar voldoende voor ons. Het was schoon en alles functioneerde goed.Af en toe was er contact met mevrouw Elpida, een hele lieve vrouw. Het complex ligt vlak bij de gezellige boulevard van Stoupa met een prachtig zandstrand. Snorkel aan te bevelen (prachtige vissen).Je kan ze ook voeren. Heel voordelig onze auto gehuurd bij GREAT, een verhuurbedrijf vlakbij de camping. Een auto met een volledige verzekering. Uiteraard onderkant, banden en ramen uitgezonderd, maar dat is overal zo, ook bij Hertz. De omgeving is schitterend. Heerlijk eten bij Voula (aan de overkant)en ongezuurde broden bakken, maar ook bij Akrogiali. De wegen in de bergen zijn behoorlijk te rijden. Bij regen is het een beetje uitkijken. Wij hebben een fijne vakantie gehad, met prachtig weer.

Gereisd in oktober 2006

• 8Anselm en Hetty27-09-2006

Stoupa is een klein, toeristisch en gezellig dorpje.Je komt er helemaal tot rust. De mensen zijn erg vriendelijk. De prijzen in de restaurants zijn laag. Lunch,incl. drank 10 euro p.p. Diner: hoofd- en nagerecht, incl.drank ongeveer 15 euro p.p.) Vooral bij Akrogiali kun je erg lekker eten. Appartement Elpida ziet er keurig en eenvoudig uit. De matrassen zijn erg hard. Douche en toilet zijn klein, maar best te doen. Als je iets van de omgeving (erg mooi)wil zien, is het verstandig een auto te huren. De reisleider van Olympia is twee maal langs geweest om te informeren of alles naar wens was. Geweldig! Weinig leuke souvenirs in Stoupa, overigens ook nog erg duur. Maar daar kwamen we niet voor. Vergeet niet je snorkel en vinnen mee te nemen. Het is niet spectaculair, maar toch de moeite waard. Heerlijk dorpje om een weekje vakantie te vieren. groeten Anselm en Hetty

Gereisd in september 2006

• 8nanda/michael15-09-2006

Oma Elpida is een lieverd, staat ons zelfs toe te juichen als we de druiven boven het terras plukken. Kleine, schone studio's, beetje onhandige badruimte, maar dat deert niet, en goed voorziene mini kitchenette. Prima centrale ligging. Stoupa zelf is lekker rustig, prachtig strand en "very british".

Gereisd in september 2006

• 7J,Kuipers06-07-2006

Eenvoudig appartement. Gunstig gelegen. Schoonmaak (ledigen emmertje) mag wel meer gebeuren

Gereisd in juli 2006

• 8Annemarie en Esther21-06-2006

Stoupa is helemaal te gek. Lekker rustig, alsof de tijd stil heeft gestaan. Leuke restaurantjes en een prachtig strand. Appartement Elpida is prima te doen, natte ruimtes mogen wel verbouwd worden.

Gereisd in juni 2006

• 8Carla en Dick14-03-2006

Samen met onze vrienden Gon en Albert twee heerlijke weken doorgebracht in Stoupa. Appartementen Elpida zijn prima! Schoon, goede bedden en gigantische ligging t.o.v. winkels en strand. Interieur wel wat verouderd en weinig privacy op de terrassen. Maar de voordelen zijn veel groter dan de nadelen!! Omgeving is adembenemend mooi, maar het huren van een auto is haast een vereiste! Omdat je niet harder kunt rijden dan 50 km per uur zit je wel uren in de auto om een bezienswaardigheid te bereiken. Maarhet zeker de moeite waard!!

Gereisd in maart 2006

• 8Daan en Mieke van der Laan14-08-2005

Zoals al meer gasten opmerken,het complex komt wat bedaagd over,maar alles is schoon en de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. De ligging is ideaal, alles op loopafstand.Stoupa is gezellig en het verblijf en verteer is zeer betaalbaar. We zijn er dan ook al 3 keer geweest en gaan zeker nog vaker !!!!

Gereisd in augustus 2005

Appartement Elpida info