Appartement Elpida

Appartement Elpida
7,1

17 reviews over Appartement Elpida in het Nederlands

2008

Zeer eenvoudig van opzet.

Hillie en Andreis Heite
9-12-2008

Zeer eenvoudig van opzet. Elpida's studio's hebben in 2008 een kleine renovatie gehad. Elke kamer heeft een eigen airconditioning, plafond ventilator en gemeenschappelijke overloop / balkon. De keuken toilet en douchecel zijn klein, net toereikend. Als je weinig wooneisen heb kan dit net voldoende voor u zijn. Iedere kamer heeft een eigen karakter. De afstand naar de Mooie strandboulevard is slechts 50 meter. Terrasjes, restaurants, taveernes, supermarkt, ijssalon, souvenirwinkels en internetcafé liggen hoofdzakelijk aan deze mooie strandboulevard. Direct hieraan grenzend het mooie zandstrand met schoon water van de Golf van Messina Messiniakós Kólpos.

Gereisd Anders in december 2008

Zeer eenvoudig van opzet.

Hillie en Andries Heite
28-10-2008

Elpida's studio's hebben in 2008 een kleine renovatie gehad. Elke kamer heeft een eigen airconditioning, plafond ventilator en entree met balkon. De keuken toilet en douchecel zijn net toereikend. Als je weinig wooneisen heb kan dit iets voor u zijn. Iedere kamer heeft een eigen karakter. De afstand naar het centrum is slechts 50 meter en concentreert zich voornamelijk langs de langgerekte strandboulevard met terrasjes, restaurants, taveernes, supermarkt, ijssalon, souvenirwinkels en internetcafé. Op strandboulevard kun je alles kopen wat je voor een goede vakantie nodig bent.

Gereisd Met partner in juni 2001
2007

Waarschijnlijk heb ik het niet getroffen, maar ik vond het

Ed
1-10-2007

Waarschijnlijk heb ik het niet getroffen, maar ik vond het ronduit smerig. De oude mevrouw is echt vriendelijk, maar daarvoor ga ik niet op vakantie. Gelukkig maar 1 week geweest. Nooit weer. Overigens is Stoupa en de omgeving fantastisch. En uit eigen ervaring weet ik dat er schitterende hotels en appartementen in Stoupa en omgeving staan.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2007 22:44:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mede n

Marianne van Hertum
6-6-2007

Mede n.a.v. de beoordeling op deze site hebben wij gekozen voor app Elpida. goede cijfers. Jammer dat het tegen viel. De kamers zijn tamelijk klein en er is geen plaats voor een zithoekje in de kamer. Vervelend als het regent. het weer is soms wat onbestendig in het voorjaar. Naast een 2 persoonsbed en een oud keukentje was er alleen een hangkast, de rest moest dus in de koffers blijven. Toilet en douche vochten om ruimte en de douche hing boven het toilet? De toiletemmer wordt maar 2x per week geleegd. Erg vies, vooral tijdens het maandelijks ongemak. Maar mevr Elpida is ziek dus daar zal het wel aan liggen. Er is natuurlijk mee te leven. Zoals mijn voorgangers al hebben gemeld kun er prima eten en is alles op loopafstand. Ook kun je prachtig fietsen langs de zee. Goede fietsen, zijn voor een paar euro te huur bij Wim een Nederlander die het roer om heeft gegooit en een fietsen verhuurt bij de school tegenover de nieuwe kerk. Misschien hebben wij het slecht getroffen.

Gereisd Familie in Sun May 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Eind september, begin oktober waren wij te gast in studio

Margret en Arjen Houdijk
18-10-2006

Eind september, begin oktober waren wij te gast in studio 4 van dit complex. Eenvoudig ingericht maar voldoende voor ons. Het was schoon en alles functioneerde goed.Af en toe was er contact met mevrouw Elpida, een hele lieve vrouw. Het complex ligt vlak bij de gezellige boulevard van Stoupa met een prachtig zandstrand. Snorkel aan te bevelen (prachtige vissen).Je kan ze ook voeren. Heel voordelig onze auto gehuurd bij GREAT, een verhuurbedrijf vlakbij de camping. Een auto met een volledige verzekering. Uiteraard onderkant, banden en ramen uitgezonderd, maar dat is overal zo, ook bij Hertz. De omgeving is schitterend. Heerlijk eten bij Voula (aan de overkant)en ongezuurde broden bakken, maar ook bij Akrogiali. De wegen in de bergen zijn behoorlijk te rijden. Bij regen is het een beetje uitkijken. Wij hebben een fijne vakantie gehad, met prachtig weer.

Gereisd Anders in oktober 2006

Stoupa is een klein, toeristisch en gezellig dorpje

Anselm en Hetty
27-9-2006

Stoupa is een klein, toeristisch en gezellig dorpje.Je komt er helemaal tot rust. De mensen zijn erg vriendelijk. De prijzen in de restaurants zijn laag. Lunch,incl. drank 10 euro p.p. Diner: hoofd- en nagerecht, incl.drank ongeveer 15 euro p.p.) Vooral bij Akrogiali kun je erg lekker eten. Appartement Elpida ziet er keurig en eenvoudig uit. De matrassen zijn erg hard. Douche en toilet zijn klein, maar best te doen. Als je iets van de omgeving (erg mooi)wil zien, is het verstandig een auto te huren. De reisleider van Olympia is twee maal langs geweest om te informeren of alles naar wens was. Geweldig! Weinig leuke souvenirs in Stoupa, overigens ook nog erg duur. Maar daar kwamen we niet voor. Vergeet niet je snorkel en vinnen mee te nemen. Het is niet spectaculair, maar toch de moeite waard. Heerlijk dorpje om een weekje vakantie te vieren. groeten Anselm en Hetty

Gereisd Anders in september 2006

Oma Elpida is een lieverd, staat ons zelfs toe te juichen

nanda/michael
15-9-2006

Oma Elpida is een lieverd, staat ons zelfs toe te juichen als we de druiven boven het terras plukken. Kleine, schone studio's, beetje onhandige badruimte, maar dat deert niet, en goed voorziene mini kitchenette. Prima centrale ligging. Stoupa zelf is lekker rustig, prachtig strand en "very british".

Gereisd Anders in september 2006

Eenvoudig appartement

J,Kuipers
6-7-2006

Eenvoudig appartement. Gunstig gelegen. Schoonmaak (ledigen emmertje) mag wel meer gebeuren

Gereisd Anders in juli 2006

Stoupa is helemaal te gek

Annemarie en Esther
21-6-2006

Stoupa is helemaal te gek. Lekker rustig, alsof de tijd stil heeft gestaan. Leuke restaurantjes en een prachtig strand. Appartement Elpida is prima te doen, natte ruimtes mogen wel verbouwd worden.

Gereisd Anders in juni 2006

Samen met onze vrienden Gon en Albert twee heerlijke weken

Carla en Dick
14-3-2006

Samen met onze vrienden Gon en Albert twee heerlijke weken doorgebracht in Stoupa. Appartementen Elpida zijn prima! Schoon, goede bedden en gigantische ligging t.o.v. winkels en strand. Interieur wel wat verouderd en weinig privacy op de terrassen. Maar de voordelen zijn veel groter dan de nadelen!! Omgeving is adembenemend mooi, maar het huren van een auto is haast een vereiste! Omdat je niet harder kunt rijden dan 50 km per uur zit je wel uren in de auto om een bezienswaardigheid te bereiken. Maarhet zeker de moeite waard!!

Gereisd Anders in maart 2006

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elpida in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elpida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.