Appartement Chali Koura

0Tonen op kaart

8 Reviews over Chali Koura

• 10Henrik Holmstrøm11-01-2015

Fantastic

I actually struggle to write this review because we want to return to this hidden pearl without competition with other tourists... However, Athina and her nice family deserve a true praise of this lovely place with awesome sunset views over the sea and mointains, a sheltered little private beach, spacious rooms and terraces and good food in the restaurant.

• 8Frans en partner27-08-2010

Zeer gezellig en leuk app

Ligging top uitzicht over zee,rustige laantje met aan einde een goed restaurant.Alles aanwezig wat je nodig heb,koffie app ,waterkoker ,broodrooster.

• 8Wim en Mieke Muller24-06-2010

Echt Super!

Heel goed appartement op een mooie rustige locatie (juni 2010) met een schitterend uitzicht. 2 keer per week schoonmaak, ruime douche en heerlijk balkon om op te ontbijten, maar dat `s middags in de zon ligt. Wel een airco, helaas geen eigen WiFi in het complex. Het bijhorende restaurant voor de deur is prima met goede bediening.

• 9Petra21-06-2010

Zeer goed!

Net terug van een weekje Stoupa in Chali Koura. Zeer tevreden over dit appartement: prima ligging, goede bedden, gratis airco (geen overbodige luxe met een hittegolf!!), mooi uitzicht, goede douche MET douchegordijn dus geen drijfnatte badkamer. Terras beneden werd nu nog niet zo druk bezocht, dus geen overlast. Weet niet hoe dat in hoogseizoen is.

• 8Ineke en Jan02-10-2009

geweldige ligging

leuke badplaats, niet zo groot dus heel gezellig,het app. is geweldig, prachtig uitzicht over de baai, wij hadden niet zulk mooi weer, dat was jammer want de zonsondergang moet prachtig zijn,de taverna die er naast ligt heb je geen last van.kortom een echte aanrader.

• 9marjolijn keerewer17-07-2009

een heerlijke plek om nog eens terug te gaan

app chali koura ligt aan een kleine haven, waar je kunt zwemmen en snorkelen tussen de kleine visserbootjes van de oorspronkelijke griekse bewoners in kristal helder water, prachtig. Het strandje voor het apartement is rustig en schoon. De kreeftenkooi van het restaurant ernaast ligt in het water naast het trapje naar het strand, 3 meter van het app. Athena en haar man hebben het voorouderlijk huis tot appartementen gemaakt, waar ze zelf in de zomer ook wonen. In de andere helft van het gebouw is het restaurant van zijn broer, terras voor de deur. Om 00.00 uur is alles stil en opgeruimd. Tot die tijd is het een rustig komen en gaan van toeristen die wandelen tot het eind van de promenade waar Chali koura app liggen. Plenty restaurants in de baai, elke avond ergens anders iets anders eten, dat kan overal voor 10 euro pp met een glaasje wijn en koffie. De studio is zeer eenvoudig, bedden middelmatig, maar aanvaardbaar. Schoon. Je leeft buiten daar. geniet ze! jaap en marjolijn

• 8da& ger.12-08-2008

geweldig!!!

Wat een geweldig uitzicht heb je daar, vanuit je app. Chali Koura Elke avond de prachtige zonsondergangen hebben we daar gezien. Een schitterende omgeving. het app. is prima in orde Zo hadden wij in onze app.airco en daar hoefde wij niets voor te betalen waar vind je dat nog tegenwoordig.En inderdaad zit er een terasje onder, waar in de avond gezellig word gegeten.Kortom een aanrader.

• 8peter en tini25-07-2008

heel goed

we hadden een 2 kamer app uitzicht op zee en elke avond de zons ondergang app had 2 airco;s geen verkeer dus heel stil,het enige is dat er een restaurant onder zit maar daar heb je totaal geen last van en het personeel is er heel aardig en ze hebben goede maaltijden.

Appartement Chali Koura info

Veilig betalen met