Appartement Bonos

6 reviews over Appartement Bonos in het Nederlands

Ssstt, niet verder vertellen

sasellada,
3-1-2018

Te huur via touroperator of direct. Geweldige ruime studio/ appartement met alles er op en er aan. Keurig geschilderd. Muggenhorren aanwezig. Badkamer/toilet netjes en alles is heel. Keuken is zeer uitgebreid. Complex ligt rustig en toch op een steenworp van bakker, supermarkt en strandjes. Ruime keuze uit de vele tavernes langs boulevardje of strandjes. De Mani is een prachtig stuk Griekenland. Wij zijn nog lang niet uit gekeken.

Mooi en rustig gelegen appartement

Esther69,
22-10-2017

Net appartement, rustig gelegen, goede keuken en goede bedden. Nette douche (met gordijn en haak douchekop op goede hoogte). Naast de handdoeken ook theedoek danwel keukenhanddoek, badmatje, handzeep in douche. afwasmiddel aanwezig en een nieuw schuursponsje. 2 pits inductiekoken. Kunnen alleen niet gelijktijdig 2 grote pannen op (wel klein en groot). Wafelijzer, koffiezetapparaat en waterkoker. Goede oven. 2 tv's. In woonkamer en in slaapkamer. Receptie gesloten, alleen open als hostess of schoonmaker er is. Ligt in een rustig straatje, geen doorgaand verkeer. Krekels, vleermuisjes. Klein paadje door olijfboomgaard naar bakker en bushalte. Grote supermarkt klein stukje verderop.

Minpuntje was doorspoelen wc. Knop of tig keer indrukken of deksel optillen. Mooi uitzicht.

Super appartement!

normavalk,
14-9-2017

Ruim appartement met apart zit en slaapgedeelten. 2 airco installaties, ruim balkon met zitje. De keuken is voor Griekse begrippen ruim ingericht. Alles wordt goed schoon gehouden. Ligt op ongeveer 400m van de boulevard. Badkamer met vrij ruime douche met douche gordijn. De eethoek heeft een tafel met 4 stoelen.

Heerlijk

Diny,
5-7-2017

Heel ruim en mooi appartement, alles aanwezig.

Schoon en heerlijke bedden, ruim balkon met zonwering en leuk uitzicht over moestuin en olijfgaard.

Eigenaresse vriendelijk en behulpzaam.

Gunstige ligging dichtbij bij bakker en mooie supermarkt, ook boulevard en strand zijn dichtbij.

Kortom een uitstekend appartement.

Bijzonder

Sasellada,
1-3-2017

Mooi complexje, groot balkon. 's Avonds veel vleermuizen in de weer op t landje voor complex.

Sanitair tiptop in orde. Meubilair netjes, keuken prachtig!!

Aardige gastvrouw, dagelijks in ochtend en late avond aanwezig (woont onder complex). Zij werkt ook buitenshuis dus kan geen afscheid nemen. Bij problemen komt zij direct actie ondernemen, zij spreekt bijna geen engels dus is het vaak de communicatie die vastloopt. Neem een woordenboekje mee, opent veel deuren!

Mooie omgeving, Mani is een bijzonder stukje

mooi complex

John en Ellen
16-9-2016

een zeer mooi complex , zeker voor griekse begrippen .

Wifi kan beter , ook de receptie die 24/7 open zou zijn met bar , was zelden open helaas , bij vertrek niemand die afscheid nam van ons , dit nog nooit meegemaakt ergens in griekenland in 25 jaar tijd , erg jammer .

Slechts 2 personen spraken engels .

Zowel op de heen als de terugreis een flink eind met de koffer moeten lopen van en naar de bus .

De douche liep slecht door en als we gelijk de wastafel gebruikten kwam het bij de wc in het putje ervoor omhoog .

Verder was het een mooi en ruim 2 kamer appartement , ietswat afgelegen , maar dat vonden wij niet erg , wel dichtbij de bakker en supermarkt en ook met 5 minuten van de promenade gelegen.

Ross Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonos in Stoupa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.