Aparthotel Aphrodite

GriekenlandPeloponnesosStoupa

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Aphrodite voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 16 reviews
+30/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 16 reviews

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

16 Reviews over Aphrodite

• 8a.boogerd210-09-2013

Relaxt

10 stuks appartementen met een ruime kamer, bovenste 5 appartementen met zeezicht. De eigenaar Jorgos stelt alles in het werk om het zijn gasten naar de zin te maken, moeders heel vriendelijk praat alleen Grieks maar laat heel duidelijk merken dat zij de gasten waardeert. Minpunt zijn de matrassen, de veren staan na een nacht slapen in je rug. Is een bestemming duidelijk favoriet bij de senioren vooral van Engelse komaf. Een nadeel is wel dat als je geïnteresseerd bent in de oude cultuur je een auto moet huren omdat het uitgangspunt Kalamata is en dat is al een uur rijden door de bergen. Al met al een leuk een leuke bestemming voor een relaxte vakantie tussen vriendelijke Grieken.

• 8m v Oorschot20-09-2012

hele leuke accomodatie/ vriendelijke mensen.

we zijn net terrug van 15 dg aprhodite geweldig .Adonis is heel behulpzaam en oma doet alles wat ze voor je kan doen alleen verstaat ze je niet ze spreekt allen maar grieks.maar ze snapt je wel hoor. leuke vakantie veel te zien in de omgeving en stoupa is een leuk plaatje waar je lekker kunt eten.vooralbij pefko. adrie en marga

• 10fam v Oorschot20-09-2012

heel mooi appartement

wij zijn net terug van Aprhodite. en we hebben een heerlijke vakantie gehad allereest moet ik even wat kwijt over de reacties van sommige gasten. dat de eigenaar er nooit is en dat het een slechte accomodatie is .nou alles verre van dat Adonis en oma liepen hun benen onder hun kont uit als je iets vroeg werd het gedaan en ja oma kan geen andere taal maar wil je zeker helpen hoor .als je niks tegen hun zegt doen zij dat ook niet zo zijn grieken nou eenmaal op de achtergrond.maar echt wel behulpzaam adonis bracht zelfs de krant mee als hij om boodschappen ging op de scooter en oma had een grieks gerechtje gekookt voor ons. Dus kan ik jullie vertellen dat we een heerlijke vakantie hebben gehad in aprhodite.Bedankt Adonis en oma .... Adrie en Marga

• 8Ries30-09-2011

fantasties

Wij zijn net terug uit Stoupa en hebben het goed naar ons zin gehad. toch moet ik iets kwijt over de beoordeling van sommige. Het vergelijk gaat niet altijd op, goed de eigenaar van het apartement heeft niet die sociale vaardigheden die je mag verwachten, maar daardoor is het verblijf nog niet slecht. En dan nu onze weken in Aphrodite apartement/hotel prachtige kamer ruim met kitchenette en goede bedden,het doucegordijn mag vervangen worden door cabine een leuke zit op balkon en een heerlijk zwembed. Over de eigenaar zeg ik niets en was er ook bijna niet, daar in tegen was moeder/oma er altijd ze spreekt alleen grieks maar dan als een komiek. De omgeving is fantasties met in de buurt een heel mooi strand "Kalogria"

• 8Wim & Marjorie27-09-2011

Prima apartement

In Aphrodite zijn 4 2-kamerappartementen en 6 studio's. Wij hadden een studio op de eerste verdieping. Ruime studio met uitzicht op zee, ruim balkon met fatsoenlijke stoelen om op te zitten. Bedden een beetje erg stevig maar verder prima. De keuken heeft behalve een over/grill ook een koffiezetapparaat, waterkoker en broodrooster. Bestek en serviesgoed op z'n Grieks dus een mengelmoesje. De douche is prima, wel met plakgordijn. Schoonmaak en wisseling handdoeken zou wel wat vaker mogen. Maar als je even om nieuwe handdoeken of wat dan ook vraagt is dat geen enkel probleem. Moeder Aphrodite doet alles om het je naar de zin te maken, dat zij alleen Grieks spreekt maakt daarbij niets uit. Ook eigenaar George is vriendelijk maar wel iets gereserveerder. Wat Anita 101952 daar zo irritant aan vindt wordt helaas niet duidelijk uit haar verhaal. De ligging is ideaal, 2 supermarkten en prima bakker op een paar minuten lopen,ook beide stranden zijn dichtbij. Wij hebben een heerlijke tijd gehad.

• 1zonder naam23-09-2011

Nooit meer dank zij de eigenaar

schitterende accommodatie met een ontiegelijke onvriendelijke eigenaar en een irritante moeder. Die twee bederven alles wat er goed is.

• 4R. van Leuven14-08-2011

Slechte ervaring, enige gasten

Aparthotel Aphrodite in Stoupa heeft prachtige ruime kamers. Keuken heeft zelfs oven en grill. Groot overdekt balkon. We hebben geen aanmerkingen op de kamers, daar is niets mis mee. Wij hebben zeer slechte ervaring omdat we de enige gasten waren en de hele dag de receptie en de bar gesloten waren. We waren echt op onszelf aangewezen en toen de stroom in ons appartement was uitgevallen moesten we op eigen kosten contact opnemen met de reisleidster, omdat de eigenaar niet te bereiken was. Deze was zeer nors, een goede dag kon er niet af. In onze 2e week kwamen ze pas 's avonds om 7 uur de kamer schoonmaken terwijl wij de hele dag weg waren geweest. En dan is de eigenaar nog boos ook als je ze wegstuurt omdat je wilt douchen.

• 7roelria10-07-2011

mooi complex

In dit complex heeft alleen de bovenverdieping zeezicht. We waren de eerste week de enigste gasten. De eigenaar zie je niet of hij heeft geen tijd voor je. Is niet geschikt voor zijn functie. Alles was gesloten.

• 8RC06-07-2011

Eenvoudig apartement in leuke plaats!

Aparthotel Aphrodite in Stoupa is een kleinschalig hotel, op loopafstand van het strand en de kamers op de bovenste verdieping hebben uitzicht op zee. De kamers van Aphrodite bestaan uit 1 ruimte met bedden, tafel, bankje en keuken; verder zijn er een badkamer (douche die overstroomt) en een veranda. Tevens zwembad met ligbedden, en bar, waar in mei echter niemand is. Wij waren er 1 week, en in die periode is er slechts 1x schoongemaakt, wat normaal schijnt te zijn naar Griekse begrippen. Vriendelijke eigenaar, die zich niet veel met de gasten bemoeit, in tegenstelling tot zijn moeder, een vriendelijke Griekse. De sfeer in het dorp is gemoedelijk. Het is niet zo toeristisch, wel voldoende restaurants en mogelijkheid om een auto of mountainbike (aanrader: Stoupa Rentals!) te huren. Minpuntje (?): in mei is de gemiddelde leeftijd van de bezoekers van Stoupa 65+...

• 9Harry en Tity12-06-2011

Zeer goede accomodatie

Mooie studio met alles er op en aan uitzicht op bergen en zwembad. Goed ingerichte studio Mooie omgeving 5 min lopen naar dorp en strand.2 supermarkten ook ongeveer 5 min lopen. Vriendelijke eigenaar spreekt goed engels,maar zijn moeder spreekt allen grieks maar met handen en voeten kom je een heel eind.Ect de moeite waard.

Aparthotel Aphrodite info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV