We hebben een aantal aanbieders voor Stemnitsa voor je op een rij gezet:

Reviews over Stemnitsa

Leuk middeleeuws dorpje

Jacqueline
    28-9-2012

Stemnista is een leuk middeleeuws dorpje met een gezellig centrum en waar je aan de terrasjes nog de Griekse restaurantjes van weleer vindt. Wij hebben Stemnista aangedaan na een bezoek aan de Lousios rivier.

De Lousios rivier werd ons voor een wandeling geadviseerd vanuit het hotel waar we logeerden en dat bleek een zeer goede tip!

Je kunt langs de Lousios rivier lopen, midden door de bossen, van het ene naar het andere klooster. Dit is echt genieten van de natuur!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Stemnitsa ts het mooiste dorp in Arcadia.

Hillie en Andries
    14-7-2012

Stemnitsa wordt beschouwd als een van de mooiste dorpen in Arcadia, vanwege de schilderachtige locatie en de historische kerken en herenhuizen. Het Prodromou en Philosofou klooster bij Stemnitsa is zeer zeker een bezoek waard. Het ligt op 26 km 50 min. rijden van Megalopolis.

Gereisd Met partner in Wed Jun 20 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het authentieke Griekenland

Anita Vriend
    31-5-2012

Stemnitsa vormt een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan het centrale deel van de Peloponnese. Gelegen aan de rand van de Lousioskloof en vlakbij het beroemde Prodromou klooster en het Filosofou klooster, is Stemnitsa een ideale plek voor wandelingen.

Gereisd Met partner in mei 2012
Stemnitsa scoort een 9,3 uit 10, op basis van 4 reviews