Hotel Aldemar Royal Olympian

5.3Matig

Griekenland, Peloponnesos, Skafidia / Mirtia

Op vakantie geweest naar Aldemar Royal Olympian?

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Aldemar Royal Olympian voor je op een rij gezet:

• Animatie

3 reviews over Hotel Aldemar Royal Olympian

• 3Veronique13-03-2011

Absoluut geen aanrader!!!

Russisch hotel, zowel uitbating als cliënteel.

Op het strand stonden oncomfortabele plastieken stoelen. Ook was er de ganse week een oorverdovend geluid van militairen die met hun straaljagers oefenden boven de kust. In Peloponnesos kies je best voor een GRECOTEL!

Gereisd met partner in september 2010

• 3Véronique13-03-2011

Geen aanrader!!

Russisch hotel, zowel uitbating als cliënteel.
    Bij aankomst werden we begroet in het Russisch. De receptioniste was heel onvriendelijk en sprak geen Engels. We moesten zelf uitzoeken waar de hotelkamer, restaurants,... waren. In de kamer lag er nog zand en vuil van de vorige bezoekers. De badkamer was niet proper. In de rand van de douche was er schimmel zichtbaar. Het zwembad was vuil en niemand kwam het schoonmaken in de 10d dat wij er logeerden. De bars en restaurants aan zwembad en strand waren dicht wegens laagseizoen. Voor eten en drinken moesten we 300m stappen naar het Olympian hotel. Ook de airconditioning werkte niet terwijl het daar nog 35°C was.

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Hans24-01-2008

prachtig hotel, service, eten, kamers, strand, alles voor een perfecte vakantie

Gereisd met partner in januari 2008

Hotel Aldemar Royal Olympian info