Appartement Hapimag Porto Heli

8 reviews over Appartement Hapimag Porto Heli in het Nederlands

Fantastisch!!

Anouk
17-9-2018

Resort is super mooi opgeknapt! Absoluut een aanrader!! Appartementen zijn van alle gemakken voorzien, zijn erg ruim en modern ingericht.

Personeel is ook erg vriendelijk en werkt hard om het alle gasten naar hun zin te maken.

klein paradijsje in Porto Heli

louise
22-5-2016

ligging, prachtige tuin, schitterend uitzicht, rust, zeer vriendelijke mensen, mooi appartement, heerlijk nog redelijk goedkope maaltijden etc.

Heel fraai aan baai gelegen.

heer Baars
22-10-2012

Wel gehorige locatie. App liggen dicht bij elkaar. Wel uitstekende mogelijkheid in zee te zwemmen en een schitterend zwembad. Prima gastvrij restaurant.

rustig en heel mooi.

heer Stolk
20-10-2012

De hele verzorging van Hapimag is zeer goed en het uitzicht geweldig.

Prima

heer Blauw
16-9-2012

Je weet wat je hebt en krijgt. Altijd netjes en alles aanwezig voor een prima vakantie.

luxe resort

heer voskamp
4-5-2012

prachtige ligging op schiereiland met veel eigen strandjes

Prachtige plek

de heer van Heukelom
25-10-2011

Heel plezierig kleinschalig appartementen complex aan zee. Veel privacy en prettige bediening. Goede keuken eenvoudig en niet overdadig.

Vanouds Hapimag

bartkr
26-8-2011

Prachtige ligging en omgeving, met stenenstrandje/rotsen en gratis ligstoelen/parasols. Vriendelijk personeel. Restaurant (goed), winkeltje, zwembad aanwezig. Prachtig verzorgd groen. Gratis wifi op eigen laptop. Uit eten in Porto Heli goedkoper. TV gedateerd: kan echt niet meer. Klein keukentje met kookspullen. Geen airco, wel ventilatoren. Eigen vervoer noodzakelijk. Waren er 9 dagen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hapimag Porto Heli in Porto Heli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hapimag Porto Heli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.