Hotel Aks Porto Heli

4 reviews over Hotel Aks Porto Heli in het Nederlands

Zeer goed.

Jef Hellemans-Bals
18-6-2010

We bezochten het hotel van 26 mei tot 11 juni 2010 op basis half-pension en moesten vaststellen dat het hotel practisch niet bevolkt was. De obers (2 personen)bij het avondmaal stonden werkelijk met hun vingers te draaien voor slechts 2 gasten - mijn vrouw en ikzelf. Aan het zwembad lagen we meer alleen, dan dat er andere gasten aanwezig waren. In Porto Heli zelf lagen de boten klaar om uitstappen te ondernemen naar de eilanden Spetses en Hydra, doch deze vaarden niet uit bij gebrek aan toeristen. Ik zou het spijtig vinden moest het hotel bij gebrek aan belangstelling verdwijnen. Doch wat wil je zo'n groot hotel dat slechts met 4 reisorganisa- ties werkt.

Gereisd Met partner in juni 2010

Goed maar duur

Kreeft62
8-9-2009

Zeer mooi hotel met goede service. Heel veel kinderen aanwezig. Strand stelt niets voor, en wordt nauwelijks uitgebaad. Het zeewater is er troebel door de aanwezigheid van de vele plezierboten. Wat mij echt stoorde waren de belachelijk dure prijzen van snacks en drankjes. Het AKS Hinitsa Bay even verder (gelegen aan de ingang van de baai en daardoor met kristalhelder zeewater)is zeker een alternatief. Het dorpje stelt niets voor.

Gereisd Met partner in Tue Sep 08 2009 18:00:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Hotel was wel in orde

Gimia
26-2-2008

Hotel was wel in orde .Kamers waren netjes en verzorgd.Eten was gevarieerd en buffet was mooi gepresenteerd.Vooral ontbijt op het terras was een meevaller.Er was altijd plaats genoeg aan het zwembad. Nadeel was wel dat het plaatsje Porto Heli niet veel voorstelde.Je was rap uitgewandeld. Je moet een auto huren om de omgeving te bekijken.

Gereisd Met partner in Tue Feb 26 2008 16:00:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Groot hotel met zeer mooi zwembad

Guus
2-10-2007

Groot hotel met zeer mooi zwembad . Correcte prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën, Zeilen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aks Porto Heli in Porto Heli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aks Porto Heli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.