Hotel Chris Paul

Hotel Chris Paul

4 reviews over Hotel Chris Paul in het Nederlands

Fijne omgeving en fijn hotel

Ellen de Brouwer
24-9-2016

Eigenaar en gezin zijn zeer enthousiast hebben veel plezier om de gasten naar hun zin te maken.

Ontbijt is geweldig. Diakopto is klein, maar een leuke plaats om enkele dagen te verblijven.

In het centrum gelegen

B&J
15-11-2014

Geweldige service! Super goed ontbijt. Perfect gelegen tov het treinstation.

Een wandeling van 15minuten naar de haven en het strand

De bakker, supermarkt en barretjes op loopafstand. 1 restaurant om de hoek en 2 restaurant bij de haven.

Zeer gastvrij!

a_stempher
6-8-2013

Net terug uit Griekenland, waar we ook een paar dagen in dit hotel verbleven. De eigenaar vertelde dat hij sinds twee jaar dit hotel heeft overgenomen. De kamers zijn ruim en schoon. De eigenaar en zijn gezin is ontzettend vriendelijk en gastvrij, doet er echt alles aan om het je naar je zin te maken. Ontbijt is heerlijk en gevarieerd. de eigenaar regelt eventueel kostenloos de tickets voor het bergtreintje naar Kalavrita. Achter het hotel is een heerlijk en schoon zwembad.

Prima overnachtingshotel

HampersantA
18-8-2012

Prima etappehotel tussen ferry in Patras en ferry in Piraeus. Gelegen in centrum van Diakopto, zo'n 50 km van Patras. Hotel niet goed aangeduid, maar vlakbij treinstation (geen straatnaam beschikbaar...). Kamers, sanitair, ontbijt, onthaal: alles ok zonder meer. Ruime parking bij 't hotel. Bij aankomst na 22u vind je niet makkelijk wat te eten. Op wandelafstand (500m?) van strandje met wat strandbars. Geen echt vakantieoord.

We hebben een aantal aanbieders voor Chris Paul voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chris Paul in Patras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chris Paul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.