Appartement Dukes Appartments

AppartementKleine hotelsWeer vandaag31°17°
Appartement Dukes Appartments
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Dukes Appartments voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Dukes Appartments in het Nederlands

Familie

2007

Een zeer gastvrij appartement met vriendelijke eigenaresse. Nog eem echt grieks stadje om in de avond lekker te flaneren en uit eten te gaan, zeer gastvrij. Prachtig strand op redelijke loopafstand. Mooie kamers en een lekker zwembad om op einde van de dag een heerlijk duik in te nemen.

Vanuit Paralia astros genoeg mogelijkheden de streek te verkennen..

Fam. Nijssen

Zeer gastvrije familie

Frank Maas
18-1-2007

Zeer gastvrije familie. Prachtig appartement en mooi zwembad. Ontbijten op een uitgestrekt balkon. Het is een kleinschalig complex, maar van alle gemakken voorzien.

Veel Griekse toeristen, die

's avonds flaneren in het dorpje Paralio Astros. In dit mooie vissersdorpje treft u de Griekse gastvrijheid aan.

2006

De Doukas familie zijn aardige mensen, nie te opdringerig. Ruime apartementen, van alles voorzien. Goed geslpaen en lekker gezwommen in het zwembad, alhoewel de zee maar 200 meter lopen is, een 8 km lang zandstrand! Gezellig dorpje, beetje gericht op local tourisme maar genoeg mensen die Engels spreken. Lekker uitgerust, alhoewel we ook enige dagtripjes gemaakt hebben. Al met al zal ik best nog eens een keer naar toe gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dukes Appartments in Paralio Astros, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dukes Appartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.