Hotel Olympion Asty

8FantastischScore uit 6 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Olympion Asty

• 10Yvonne08-07-2018

Prachtige ligging. Uitzicht op een vallei, je kon de stilte bijna horen. Vlak bij Olympus. Mooie kamer, vriendelijk personeel, fijn zwembad. Prima ontbijt en diner. Als extra krijg je ook nog een prachtige zonsondergang bij je diner.

• 4Bram01-05-2016

Prachtige locatie met tegenvallende prestaties

De locaties erg fraai, buiten de drukte van Olympia. Echter de service is nep, ondanks dat personeel vriendelijk glimlacht, is het onpersoonlijk. De bedden zijn slecht omdat de boxspring geen topper heeft en daar door erg hard is en de vering erg voelbaar is. Bij het ontbijt wordt gevraagd of je koffie of thee wilt, dit wordt goed verzorgd, echter bij tweede kopje wordt niets gemeld maar bij uitchecken wordt dit tweede rondje in rekening gebracht. Echt klantonvriendelijkheid ten top. Het ontbijtbuffet is verder erg uitgebreid.

Kortom: prachtige locatie met onpersoonlijk en klantonvriendelijke benadering. Erg jammer.

• 8wimelise04-08-2011

Prachtige plek, lekker zwembad

Mooi hotel op mooie plek met prachtig uitzicht. Vanuit het zwembad kun je zelfs nog de zee zien. Heerlijk ontbijt. Aanrader.

• 9Mieke27-06-2011

prachtig hotel

Wij zijn begin juni 2 nachten in dit hotel geweest. Het is een prachtig hotel bovenop een heuvel met een mooi uitzicht. Het restaurant heeft het terras aan het mooie grote zwembad. Badhanddoeken liggen bij het zwembad klaar. Wij hebben ook 2 avonden in het restaurant heerlijk gegeten. De kamers zijn zeer ruim en schoon en met een prachtig uitzicht. Het personeel is bijzonder vriendelijk

• 8esther03-10-2010

mooi hotel op prachtige plek

Wij hebben hier 1 nacht geslapen tijdens onze rondrit op de Peloponnesos. Het ligt op 5 minuten van de historisch Olympia. Mooi hotel op een prachtige plek, boven op de heuvel. Mooie grote kamer met groot balkon en prachtig uitzicht. Mooi zwembad met super uitzicht. Aardig personeel. Aardig ontbijtbuffet, het diner in het a la carte restaurant was matig. Goede plek om vanuit hier de opgravingen van historisch Olympia te bekijken

• 10Diana en Erik Janssen21-08-2007

Een prachtig hotel met prachtige ligging.Mooie luxe kamer met bovenverdieping.Een prachtig groot zwembad waar je heerlijk op het terras kan eten. De eigenaar ontving ons persoonlijk en maakte een speciaal gerecht voor ons klaar.Wij hadden dit hotel 2 nachten geboekt op onze rondreis,maar gaan er zeker nog eens een week doorbrengen. echt topklasse. Wat een service.

• 9Simone12-08-2007

Mooi hotel als je Olympia en de opgravingen bezoekt. Het hotel heeft ruime kamers met airco een apart zitgedeelte. Een prima flink zwembad. Prima ontbijt en voor griekse begrippen ook een goed diner. Je hebt beslist een auto nodig. Het hotel is veel mooier dan het op de website (aug 2007) lijkt. Olympia zelf is overbevolkt als reizigers van de cruiseboten er zijn Daarna wordt het weer stil. Mooie toeristenwinkels.

• 9Melanie09-08-2007

Wij zijn hier in augustus 2 dagen geweest. Een prima hotel om de opgravingen te gaan bekijken. Mooie kamer en een zwembad. De hotel medewerkers zijn erg vriendelijk en het eten in het hotel is prima. De kamers zijn netjes. Een huurauto is noodzakelijk om bij het hotel te komen (ligt boven op een berg met een prachtig uitzicht).

Hotel Olympion Asty info

• WasseretteBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij