Hotel Antonios

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Antonios voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Antonios in het Nederlands

Dit nooit meer

Rymen
10-5-2013

Absoluut geen 4 sterren waardig, bezocht 2 sterren hotels die beter waren! Kamers volledig ouderwets ingericht en aftands. Douchestang donderde naar beneden bij dichttrekken. Over de ondervloer werd gedeeltelijk een somber voltapijt gelegd (met verbrande plekken van sigaretten). In plafond van gangetje zie je door een rooster allerlei leidingen en elektrische draden lopen. Muren en deuren hebben in jaren geen laagje verf meer gekregen. Gordijnkast hangt scheef. Somber gordijn (30 cm te lang, sleept over de vloer), in geen jaren gewassen? Archaïsche buisTV. Deur met afbladderende verf onderaan. Badkamer uit de jonge tijd van Nana Mouskouri. Met tape omwikkelde elektriciteitsdraden boven bad. Kamerfrigo zonder drankinhoud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antonios in Olympia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antonios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.