Appartement Achiaos

6 reviews over Appartement Achiaos in het Nederlands

nooit meer

JO
12-7-2009

Het hotel is een 4 sterren onwaardig (2 sterren zou beter zijn)

Proper kan men het ook al niet noemen.

Personeel te weinig om hun meerdere taken tot een goed einde te brengen, wel vriendelijke mensen.

De maaltijden waren eentonig en smakeloos.

wat de omgeving betreft ,maar dan ook niets te beleven, het dichts bijgelegen dorpje ligt op vier km wandelen en de voetpaden liggen erbij om de benen te breken.

Animatie, Twee maal in de week voorzien, tijdens ons 15daags verblijf één enkele avond.

Zelfs gratis gaan we er niet meer naar toe, het was gewoon aftellen om naar huis te kunnen vertrekken.

NOOIT MEER

Fernand
24-6-2009

Zijn daar geweest van 8 tot 22 juni 2009,

Geen animatie, eten geen variatie, dessert tafel, appels en appelsienen, diegene die dit aanprijzen zijn waarschijnlijk nergens

anders geweest Hotel 2 en half sterren.

2008

Eine Woche war leider viel zu kurz, wir wären gerne länger geblieben. Wir wollten eine Woche nur Ruhe und faulenzen, hatten all inclusive gebucht u. sind vom Essen positiv überrascht worden.

Unser Bungalow hat uns zwar etwas enttäuscht, aber da wir uns die meiste Zeit sowieso draussen aufgehalten haben, war das ok. Die Klimaanlage hat einwandfrei funktioniert und das war mit das Wichtigste im Bungalow ;-)

Die Anlage verfügt über zwei Pools. Der eine (der untere von beiden) mit direktem Blick auf´s Meer. Es war sehr angenehm dort zu liegen, so konnte man auch ab und zu im Meer abtauchen.

Der Weg zur Poolbar ist dann jedoch auch unvermeidbar, um sich ab und zu mit einem Getränk zu erfrischen. Der Weg geht über einige Treppen und ist bei der Hitze schon anstrengend. Für uns jedoch genau das Richtige, so haben wir uns wenigstens auch ein bisschen sportlich betätigt ;-)

Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit gewesen.

Wir waren mit unserem Last-Minute-Urlaub sehr zufrieden!!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

VAN LOO GUIDO
7-6-2008

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Grieks eten en lekker, maar beperkt.

Badkamer ondermaats o.a. schimmel, wc steekt half onder wasbak,douche 80 op 80 cm en cabine stuk.

Het hotel is in jaren niet meer gerenoveerd.

Op alles wordt beknibbeld (eten en drank - weinig keuze,all in,personeel).

Prima zwembad en zit/lig gelegenheid

Zeker geen 4 ster maar eerder een zwakke drie!

2007

Zeer goed hotel voor zijn klasse met een uitstekende keuken en service.

Juist terug van hotel Achiaos

Hilda
      16-5-2007

Juist terug van hotel Achiaos.

Dit viel wel mee als men er niet te veel van verwacht.Hebben er 6 dagen een auto gehuurd en hebbben minder gebruik gemaakt van de formule.

Hadden de kans om in de bungalows te kijken,er stonden er een paar open, en mijn raad is boek NOOIT voor deze bungalows,vuil, klein ,VOCHTIG en geen comfort.

Ook vele trappen te doen naar strand(keien en smal)en naar hotel,waar men moet gaan eten.

All-in stelt ook niet veel voor.

Zo er niet willen vertoeven in hoogseizoen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Achiaos in Niforeika / Kato Achaia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Achiaos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Achiaos scoort een 4.5 uit 10 op basis van 6 reviews.