Hotel Victoria

HotelWeer vandaag33°21°
Hotel Victoria
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Victoria in het Nederlands

Prima hotel in centrum Nafplion

Karel
25-6-2016

Goede kamers, prima ontbijt, erg aardig en behulpzaam personeel.

Direct in het centrum van Nafplion, 1 minuut naar het centrale plein, 2 minuten naar de zeekant met uitzicht op het Bourtzi

Perfect nieuw hotel

Harry
1-6-2011

Een pas geopend hotel in het centrum van Nafplion. De kamer zag er perfect uit, een balkon met een uitzicht op het kasteel (in de verte). Mijn vriendin was helemaal weg van de goede douche. Wij gaan hier zeker weer heen de volgende keer.

Nafplion is een stadje met veel oude straatjes met veel winkeltjes, bars en restaurants. Er is een goede boulevard en een bruisend uitgaansleven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Nafplion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victoria scoort een 9.17 uit 10 op basis van 2 reviews.