Villa Karayiannis Villas

Villa Karayiannis Villas

7Goed

Griekenland, Peloponnesos, Nafplion

Op vakantie geweest naar Karayiannis Villas?

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Karayiannis Villas voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info

2 reviews over Villa Karayiannis Villas

• 7marcovandereijk09-08-2012

Prettige, wat teruggetrokken plek

Onze villa voor zes personen bood voldoende ruimte, en de wat sobere, maar nette en zeer schone inrichting bood een prima plek om de heetste uren van de dag door te brengen. Het uitzicht over de vlakte van Argos is vooral 's avonds adembenemend. De eigenaar spreekt goed Engels en heeft de zaken goed georganiseerd en is waar nodig behulpzaam. De aankleding van het terrein is wat "betonnig" en wat meer groen zou welkom zijn, ook om het gevoel van privacy te verbeteren. De ligging ten opzichte van de uitvalswegen naar Nafplio en andere bezienswaardigheden in de omgeving is prima. In de omliggende dorpjes zijn voldoende winkels voor de dagelijkse boodschappen. De inrichting van de keuken en het kookgerei is wat aan de sobere kant om echt uitbundig te kokkerellen. Maar een taverne is vlakbij en in een kwartiertje rijden zit je op de uitstekende terrassen aan de haven van Nafplio.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 0Michelle04-10-2011

Simpele met eigen zwembad!

De villa`s zijn niet zo heel groot, wij hadden 60m2 en vrij simpel ingericht. Alles is wel aanwezig, werkend en schoon. Je hebt beschikking over een eigen zwembad en prachtig uitzicht met Nafplio in de verte. Airco in alle kamers en dagelijks schone handdoeken. In ongeveer 15 min ben je in het centrum van Nafplio. Winkels zijn niet ver weg, 10 min rijden. Eigen vervoer is wel noodzakelijk. Wij vonden de prijs wat hoog, maar onderhandelen in het naseizoen is de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

2 tips over Villa Karayiannis Villas

• marcovandereijk, 09-08-2012 Rapporteren

Het theater van Epidouros is een must, evenals het Palamidi fort boven Nafplio. Wij vonden ook het rotskerkje bij Kefalari een hoogtepunt.

• Michelle, 04-10-2011 Rapporteren

Vanaf de villa is Nafplio en Epidaurus makkelijk te bezoeken.

0 vragen over Villa Karayiannis Villas

Villa Karayiannis Villas info