Pension Eleni

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag32°20°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Eleni voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Eleni in het Nederlands

Prima ligging, prima onthaal

heer D'Haenens
21-8-2014

Prima ligging met ruime parkeergelegenheid 100m verder. Supervriendelijke ontvangst van de gastvrouw. Kamers prima in orde. Ontbijt heel basic.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Na een week rondreizen waren we weer in Nafplion

Hanjo Morren
20-8-2007

Na een week rondreizen waren we weer in Nafplion. Hoewel we zeker tevreden waren over hotel Leto, wilden we toch wat anders proberen. Pension Eleni, daar hebben we onze laatste nacht in Nafplion geslapen. Qua uitzicht iets minder dan hotel Leto, maar de persoonlijke , alles behalve zakelijke inrichting van de kamer maakte alees goed. Het is een pension, geen ontbijtmogelijkheden, maar ga even de stad in en je vind er alles wat je hartje begeert. Bij Eleni krijg je een keurige, heel vrolijke,brandschone kamer met een prima bed. Je eigen badkamer, alleen douche, is ook brandschoon. Het pension ligt aan een heel leuk klein straatje , is makkelijk te vinden en is echt een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Pension info

• RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Eleni in Nafplion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Eleni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.